Kuolema voi tulla myös yllättäen

Teesiisparannusnyt

Silloin ei ole enää mahdollisuutta kääntymykseen ja mielenmuutokseen.

103

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonniinonnäin

      nii ettäs tiiätte riistoporvarit.

      • anonyymi_d1Y

        Sosialistiporvarit synnyttävät pahoinvointia ympärilleen.


      • Ryhdysinäkinporvariksi
        anonyymi_d1Y kirjoitti:

        Sosialistiporvarit synnyttävät pahoinvointia ympärilleen.

        Onneksi minä oon poroporvari, siksi mun ei tarvitse ruikuttaa apua joltain jeesukselta.


      • Anonyymi
        Ryhdysinäkinporvariksi kirjoitti:

        Onneksi minä oon poroporvari, siksi mun ei tarvitse ruikuttaa apua joltain jeesukselta.

        Kun Hän tulee alas taivasta sinunkin polvien notkistuttava!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun Hän tulee alas taivasta sinunkin polvien notkistuttava!

        Miksi? Polvet ovat millaiset ovat, kenellä jäykemmät ja kenellä notkeammat, ja tarvittaessa niitä voi korjata leikkauksella.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Miksi? Polvet ovat millaiset ovat, kenellä jäykemmät ja kenellä notkeammat, ja tarvittaessa niitä voi korjata leikkauksella.

        Heittäydytkö sinä tahallaan ymmärtämättömäksi, vai oletko sinä sitä luonnostasi?


    • Rikollisimoitus

      Selvästi uhkailevaa tekstiä.

      • Varoitusilmoitus

        Ei. Selvästi varoittelevaa tekstiä.


      • vaimuistankoväärin
        Varoitusilmoitus kirjoitti:

        Ei. Selvästi varoittelevaa tekstiä.

        Eikös sen lähdön hetken ole jumala säätänyt.


      • Anonyymi
        vaimuistankoväärin kirjoitti:

        Eikös sen lähdön hetken ole jumala säätänyt.

        Höpö höpö! Ei mikään jumala esim. liikenteessä ohjaa autoja ajamaan toisiaan päin.
        Kuolemaan johtaneita onnettomuuksiahan olisi sen mukaan turha edes tutkia. Tuumattaisiin vaan, että sen oli jumala niin päättänyt. HALLELUJA!!!


    • hetkilyö

      Kyllä varmasti ärsyttää ja pettyä sitten kuolinvuoteella tajuta mihin roskaa elämänsä tuhlata, kun oma lamppu sammuu. Usko mihin lystäät, anna muiden olla vapaita roskastasi.

    • Johanneskalastaja

      Hes. 33:11 Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää.

      • kalanruoto

        Niin kuoli jeesus ja ei ole jeesuksesta sen koommin kuultu.


      • Tarpee

        Hes 34:23 sopiiko että tulen peremmälle ja otti ja tuota? Niin totta, on potta !
        Aamen!


      • Siltä.vähän.vaikuttaa
        kalanruoto kirjoitti:

        Niin kuoli jeesus ja ei ole jeesuksesta sen koommin kuultu.

        Niinkö? Olet varmaan elänyt sitten jossain tynnyrissä! 😂🤣😅


      • 3-irtopäätä
        Siltä.vähän.vaikuttaa kirjoitti:

        Niinkö? Olet varmaan elänyt sitten jossain tynnyrissä! 😂🤣😅

        Oletko sinä tavannut jeesuksen kuoleman jälkeen.


      • Siltä.vähän.vaikuttaa
        3-irtopäätä kirjoitti:

        Oletko sinä tavannut jeesuksen kuoleman jälkeen.

        Sanoit:"Niin kuoli Jeesus ja ei ole Jeesuksesta sen koommin kuultu."
        Minä olen kuullut.
        Korjasin kirjoitusvirheesi, sillä jo ensimmäisellä luokalla opetettiin kirjoittamaan erisnimet isolla kirjaimella. Olitko silloin poissa?


      • Sivustahuomautan
        Siltä.vähän.vaikuttaa kirjoitti:

        Sanoit:"Niin kuoli Jeesus ja ei ole Jeesuksesta sen koommin kuultu."
        Minä olen kuullut.
        Korjasin kirjoitusvirheesi, sillä jo ensimmäisellä luokalla opetettiin kirjoittamaan erisnimet isolla kirjaimella. Olitko silloin poissa?

        Niinpä, kirjoitetaanhan Harry Potterkin isoilla alkukirjaimilla.
        Pointti onkin siinä, että tällä otetaan kantaa tähän "jeesus" juttuun.
        Ei kukaan ole neuvojesi tarpeessa, mitä äidinkielen osaamiseen tulee.
        Muilla palstoilla ei takerruta johonkin kirjoitusvirheeseen, siellä ei sellaista pätemisen tarvetta ole kenelläkään.


      • Anonyymi
        Sivustahuomautan kirjoitti:

        Niinpä, kirjoitetaanhan Harry Potterkin isoilla alkukirjaimilla.
        Pointti onkin siinä, että tällä otetaan kantaa tähän "jeesus" juttuun.
        Ei kukaan ole neuvojesi tarpeessa, mitä äidinkielen osaamiseen tulee.
        Muilla palstoilla ei takerruta johonkin kirjoitusvirheeseen, siellä ei sellaista pätemisen tarvetta ole kenelläkään.

        Sinähän teet ITSE sitä jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Siltä.vähän.vaikuttaa kirjoitti:

        Sanoit:"Niin kuoli Jeesus ja ei ole Jeesuksesta sen koommin kuultu."
        Minä olen kuullut.
        Korjasin kirjoitusvirheesi, sillä jo ensimmäisellä luokalla opetettiin kirjoittamaan erisnimet isolla kirjaimella. Olitko silloin poissa?

        Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"


      • Anonyymi
        Siltä.vähän.vaikuttaa kirjoitti:

        Niinkö? Olet varmaan elänyt sitten jossain tynnyrissä! 😂🤣😅

        Niinpä!


      • Anonyymi
        3-irtopäätä kirjoitti:

        Oletko sinä tavannut jeesuksen kuoleman jälkeen.

        En kuule ole vielä sattumoisin kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän teet ITSE sitä jatkuvasti.

        Niinpä! Pata kattilaa soimaa!


    • Niin, ei ehdi uskonharhainen luopua jesusianismista ja muista epäjumalista. Kannattaisi kyllä, pelkästään sen katoavan pienen mahdollisuuden vuoksi, että oikea jumala on olemassa.

      • Agnostikko

        Onhan tosiaan pienen pieni mahdollisuus, että oikea Jumala olisi olemassa.
        Missään tappauksessa se ei ole näiden jeesustelijain mainostama satuolento.


      • Anonyymi
        Agnostikko kirjoitti:

        Onhan tosiaan pienen pieni mahdollisuus, että oikea Jumala olisi olemassa.
        Missään tappauksessa se ei ole näiden jeesustelijain mainostama satuolento.

        Niinpä!


    • noinuskon

      minäpä sitä USKON.siihen et oon ihan SYNNITÖN!siin se menee hiekasirunen ku järkäle vuorta veteen.POHJAAN.jos ei armahdusta OLISI.et hyvää ja paremmuutta vaan kaikille.

      • anonyymi_TXE

        Uskon, että olet uskovainen, kun minä en ymmärtänyt mitään.


    • kaikille se kuolema tulee enemmin tai myöhemmin, ja uskoo sitten mihin tahtoo tai on uskomatta, silti kaikki kuollaan joskus.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Tyhjänpuhujista ei ole koskaan ollut pulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjänpuhujista ei ole koskaan ollut pulaa.

        Niinpä! Täällä teistä tyhjänpuhujista on ylitarjontaa.


      • Anonyymi

        Raamattu puhuukin aika paljon kuoleman jälkeisestä ajasta.


    • Hyrhyrrrr

      Sama kai millä kylellä sitä on kun lamppu sammuu. Mitäpä sitä ennää kääntyilemmään.

      • Anonyymi

        Onkohan niin?


    • Suurin osa ihmisistä elää täysin vanhurskasta elämää, vailla mitään tarvetta tehdä kääntymystä tai parannusta. Sitä paitsi Kurusektran taistelussa pahat voittivat ja saivat maailman hallintaansa. Alkoi 400000 vuotta kestävä Kali aikakausi eli pahojen voittoisa putki. Miten nyt siis kehottaa ketään olemaan hyvä kun hyvät joutuvat pahojen hampaisiin. Nuo pahat hallitsevat maailmaa ja heittävät hyvät helvettiin.

      Pahat eivät missään olosuhteissa tule tekemään kääntymystä, vaan jatkavat pahuudessa ja hallintavallassa. Ja hyvien puolestaan ei tarvitse tehdä mitään kääntymystä. He elävät jo täysin vanhurskasta elämää.

      • korkeampi-ihminen

        Toisen paha on toisen hyvä, riippuu katsojasta.
        Hyvän tekemisellä saatetaan saada pahaa aikaan ja päin vastoin.


      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Jeesus oli rikollinen, joka kohtasi loppunsa ristillä.


      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        JEE minä elän vaikka olenkin kuollut.
        Sitä toista kaveria ei enää ole vaan on kuollut.


      • Anonyymi

        >> Suurin osa ihmisistä elää täysin vanhurskasta elämää <<

        Kaikki ovat syntiä tehneet ja koko maailma pahan vallassa, sanoo raamattu.

        Vanhurskasta ei ole muita kuin Jumala itse. Uskova saa uudestisyntymässä Jumalan vanhurskauden lahjaksi, kun Jumalan Henki asettuu ihmiseen, uskosta Kristukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Suurin osa ihmisistä elää täysin vanhurskasta elämää <<

        Kaikki ovat syntiä tehneet ja koko maailma pahan vallassa, sanoo raamattu.

        Vanhurskasta ei ole muita kuin Jumala itse. Uskova saa uudestisyntymässä Jumalan vanhurskauden lahjaksi, kun Jumalan Henki asettuu ihmiseen, uskosta Kristukseen.

        Mitä mitä mitä!!! Raamattu on kirjoitettu pienellä alkukirjaimella???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli rikollinen, joka kohtasi loppunsa ristillä.

        Kerro lisää.


      • Anonyymi

        Ei se nyt noinkaan mene.


      • Anonyymi
        korkeampi-ihminen kirjoitti:

        Toisen paha on toisen hyvä, riippuu katsojasta.
        Hyvän tekemisellä saatetaan saada pahaa aikaan ja päin vastoin.

        ”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Suurin osa ihmisistä elää täysin vanhurskasta elämää <<

        Kaikki ovat syntiä tehneet ja koko maailma pahan vallassa, sanoo raamattu.

        Vanhurskasta ei ole muita kuin Jumala itse. Uskova saa uudestisyntymässä Jumalan vanhurskauden lahjaksi, kun Jumalan Henki asettuu ihmiseen, uskosta Kristukseen.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

        Niinpä, tietämättömän ja ymmärtämättömän on helpointa päästä tai pikemminkin joutua omaan mielikuvitusmaailmaansa. Lähetystyö on täysin moraalitonta toimintaa, heikkojen höynäyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, tietämättömän ja ymmärtämättömän on helpointa päästä tai pikemminkin joutua omaan mielikuvitusmaailmaansa. Lähetystyö on täysin moraalitonta toimintaa, heikkojen höynäyttämistä.

        Niinpä, se on juuri niin!


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

      • aamiaineneikiitos

        Se kehitysvammaisten jumala ei ole kenellekään hyväksi.


      • Anonyymi

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

      • AamuJeesusKiitos

        Minulle ei kukaan profeetta ole todistanut yhtään mitään, miten sinulle on todistettu.


      • Eikiitosjeesus

        Profeetat, nuo puhetyöläiset tai pikemminkin -kerjäläiset, joita myös välivouhkiksi kutsutaan. Sellaiseksi ryhtyminen vaatii vain löysät leukaperät ja olemattoman itsekunnioituksen.


    • Melkohiljattain

      Niin, onhan tässä pari hiljattaista tapausta.

      • minäenkäännykoskaan

        Missä luulet heidän nyt olevan.


      • Niinvoinsanoa
        minäenkäännykoskaan kirjoitti:

        Missä luulet heidän nyt olevan.

        Sen tietä varmasti vain Jumala. Mutta sen voi sanoa, että äkkikuoleman yllättäessä parannuksen teko eli mielenmuutos jää kaiketi tekemättä.


      • Anonyymi
        Niinvoinsanoa kirjoitti:

        Sen tietä varmasti vain Jumala. Mutta sen voi sanoa, että äkkikuoleman yllättäessä parannuksen teko eli mielenmuutos jää kaiketi tekemättä.

        Paitsi jos jää henkiin ja sanoo, ettei siellä mitään ole.


      • Niinvoinsanoa kirjoitti:

        Sen tietä varmasti vain Jumala. Mutta sen voi sanoa, että äkkikuoleman yllättäessä parannuksen teko eli mielenmuutos jää kaiketi tekemättä.

        Olen ymmärtänyt, että helluntailainen joutuu tekemään monia parannuksia, kun synti viettelee yhä uudestaan. Näin ollen voimme kysyä, mitä helluntailaiselle tapahtuu, jos hän kuolee ehtimättä tehdä parannusta viimeisimpien aikojen synneistään, vaikka vanhoista onkin tehnyt.


    • Eikiitosjeesus

      Kääntyy?
      Eikö se ole ihan sama mille kyljelle sitä kuolee.

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

      • Anonyymi

        Onneksi niiden suku lakkaa olemasta, sillä eihän kukaan tervejärkinen rikollisista tykkää. Jeesustelu tuottaa rikollisia sillä onhan se kuin pyramidipeli.


    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

      • Anonyymi

        Minulle ette lainanneet rahaa vaikka lupasin maksaa kuoleman jälkeen takaisin.


    • Anonyymi

      Kuolemista kuulema 12% on äkkikuolemia. Näin ainakin rauhan aikana.

      • Anonyymi

        Sydän voi tehdä tenän yhtäkkiä.


    • Anonyymi

      Ei kuolevan tarvitse mihinkään päin kääntyillä. Kyllä ne eloonjääneet kääntelee vainajaa tarpeen mukaan.

    • Anonyymi

      Siksi siihen elämän ajallisen vaiheen loppumiseen olisi erityisesti paneuduttava. Kyse on ikuisuuden valinnasta, missä vietän ikuisuuden?

    • Anonyymi

      Näitä äkkikuolemia on mm. julkkiksille sattunut useitakin. Mieleen tulee Kirka, Nykänen ja tämä Lindholm ainakin. Niin ja Kari Tapiokin taisi kuolla aivan yllättäen. Oliko Topi Sorsakoskenkin lähtö aika äkkinäinen. Muitakin varmasti on.

      • Anonyymi

        Lähtihän toi Bädding myös yht’äkkiä ja ne Hurriganesin pojat Cisse ja Albert. Melko nuoria kuollessaan kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtihän toi Bädding myös yht’äkkiä ja ne Hurriganesin pojat Cisse ja Albert. Melko nuoria kuollessaan kaikki.

        Listaa voisi jatkaa pitkään. Kukas se olikaan se kaveri, joka kuoli Kanarialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listaa voisi jatkaa pitkään. Kukas se olikaan se kaveri, joka kuoli Kanarialla?

        Melkein kielen päällä...


      • Anonyymi

        Monet näistä 40-vuoden paikkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet näistä 40-vuoden paikkeilla.

        Olikohan Kirka jo 60 v?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kielen päällä...

        Joo, Tuominen se oli. Lähti nuorena sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kielen päällä...

        Juominen, drinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan Kirka jo 60 v?

        56.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan Kirka jo 60 v?

        56.


      • Anonyymi

        Keuhkosyöpä vei Topin, ehti miettiä asioita jos halua siihen oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuhkosyöpä vei Topin, ehti miettiä asioita jos halua siihen oli.

        Mitä hänen olisi pitänyt miettiä? Kyllä keuhkosyövässä on on kärsimystä, ilman miettimisiäkin.


    • Anonyymi

      Äkkikuolema paras kuolema, se on kerrasta poikki sanon suoraan sen.

      • Anonyymi

        Siinä et sitten ehdi katua syntejäsi ja pyytää niitä anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä et sitten ehdi katua syntejäsi ja pyytää niitä anteeksi.

        Siellä maan povessa, kukaan kenenkään syntejä kysele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä et sitten ehdi katua syntejäsi ja pyytää niitä anteeksi.

        Niin on Jumala tarkoittanutkin, jos äkkikuolemalla täältä ottaa. Eikö kaikella ole jokin tarkoitus?

        Eräät ehtivät vuosia kituessaan tehdä montakin parannusta, toisilta puhkeaa aortta ja kuolo korjaa sekunneissa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Niin on Jumala tarkoittanutkin, jos äkkikuolemalla täältä ottaa. Eikö kaikella ole jokin tarkoitus?

        Eräät ehtivät vuosia kituessaan tehdä montakin parannusta, toisilta puhkeaa aortta ja kuolo korjaa sekunneissa.

        Siis mitä??? Kirjoitit Jumalan isolla J:llä! Vahinko?
        Niin, Kirkalla repeytyi aortta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä??? Kirjoitit Jumalan isolla J:llä! Vahinko?
        Niin, Kirkalla repeytyi aortta.

        Ja Ollilla.

        Kirjoitan aina Kirjan kansojen palvoman Jumalan isolla, ellei erityisistä syistä muuta johdu.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ja Ollilla.

        Kirjoitan aina Kirjan kansojen palvoman Jumalan isolla, ellei erityisistä syistä muuta johdu.

        Sama syy oli myös Albert Einsteinilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä maan povessa, kukaan kenenkään syntejä kysele.

        Maan poveen jää vain ruumis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maan poveen jää vain ruumis.

        Niinpä. ja hengestä ei ole mitään jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maan poveen jää vain ruumis.

        Ja hiilidioksidi nousee taivaisiin. Aamen.


    • Anonyymi

      Se pitäisi jokaisen ottaa huomioon!

    • Anonyymi

      Tälle on annettu ennakkoilmoitus kuolemasta:

      "Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

      • Anonyymi

        No mutta hyvähän se on, jos varoituksen saa, niin voi valmistautua.


    • Anonyymi

      Onkos sitä niin väliä mille kylelle sitä kuolee? Kääntyily loppuu niin se loppuu.

      • Anonyymi

        Taivaan kukkakentil,
        enkelit on ventil.
        Halleluja!


    • Anonyymi

      Oletko varma.

      • Anonyymi

        Etkö ole huomannut?


    • Anonyymi

      Koronavirus ei tapa hetkessä.

    • Anonyymi

      Silläpä minä sanonnii muutaman kerran viikossa emännälle sängyssä että kiänny. Sitten tehhään sitä parannusta.

      • Anonyymi

        Niinpä, mitäpä siinä sen pitempiä esirukouksia pitämään.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe