Kenelle kirjoitettiin lähetyskirje?

Ilm. 2:1
Efeson seurakunnan enkelille kirjoita...

Mitä tuo enkeli tarkoittaa? Se tarkoittaa Efeson seurakunnan johtajaa. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai kun upeaa ilmestystä !!!

      Ninhän asiaa ei ole tulkittu kuin vasta muutama vuosisata ennen kuin Baruch-rukkaa oli edes olemassa !!! Varsin innovatiivista tuolta puoskarilta. Hienoa plagiointia.

      • Mitä sitten? Et kait sinä luule, että Baruch opettaessaan sana sanalta Raamattua, keksisi kaiken itse? Ei. Siitä ei ole kyse. Kyllä opetuksessa käännetään kaikki kannot. Olet vain kateellinen.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Mitä sitten? Et kait sinä luule, että Baruch opettaessaan sana sanalta Raamattua, keksisi kaiken itse? Ei. Siitä ei ole kyse. Kyllä opetuksessa käännetään kaikki kannot. Olet vain kateellinen.

        Et taida tajuta vielä'kään että sinä ja Kormanisi ovat varsin yleinen nurunaihe palstalla.

        Sinä suollat typeriä aloituksia Kormania ylistäen, osaamatta edes itse niitä kommentoida omin sanoin.

        Korman kävi pa***lla: uusi aloitus - hallelujaa. Korman keksi vessassa käymisen. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Korman kävi pizzalla - uusi aloitus - hallelujaa. Korman keksi uuden dieetin. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Korman sanoi että seurakunnan enkeli tarkoittaisi se johtajaa kuten on satoja vuosia asia ymmärretty - hallelujaa. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Hohhoh. Oliko tuo nyt ihan oikeasti ALOITUKSEN arvoinen asia ?


      • Exap kirjoitti:

        Et taida tajuta vielä'kään että sinä ja Kormanisi ovat varsin yleinen nurunaihe palstalla.

        Sinä suollat typeriä aloituksia Kormania ylistäen, osaamatta edes itse niitä kommentoida omin sanoin.

        Korman kävi pa***lla: uusi aloitus - hallelujaa. Korman keksi vessassa käymisen. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Korman kävi pizzalla - uusi aloitus - hallelujaa. Korman keksi uuden dieetin. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Korman sanoi että seurakunnan enkeli tarkoittaisi se johtajaa kuten on satoja vuosia asia ymmärretty - hallelujaa. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Hohhoh. Oliko tuo nyt ihan oikeasti ALOITUKSEN arvoinen asia ?

        <<sinä ja Kormanisi ovat varsin yleinen nurunaihe palstalla.>>

        SE, että ateisti nauraa minulle tai Kormanille ei merkitse minulle mitään. Se taas merkitsee, jos Jeesus ei minua tunnusta tullessaan. Herää jo tajuamaan. En kirjoita täällä siksi, että saisin täällä jumalattomia ystäviä, vaan siksi, että haluan viedä evankeliumia joka paikkaan - tännekin, jossa ei enää juurikaan ole uskovia. Se, että joku nauraa minulle, niin naurakoon vain. Hyvä että kuitenkin lukee vaikka sitten nauraakin. Ehkä jotain voisi kuitenkin tarttua korvien väliin.:)


      • Exap kirjoitti:

        Et taida tajuta vielä'kään että sinä ja Kormanisi ovat varsin yleinen nurunaihe palstalla.

        Sinä suollat typeriä aloituksia Kormania ylistäen, osaamatta edes itse niitä kommentoida omin sanoin.

        Korman kävi pa***lla: uusi aloitus - hallelujaa. Korman keksi vessassa käymisen. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Korman kävi pizzalla - uusi aloitus - hallelujaa. Korman keksi uuden dieetin. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Korman sanoi että seurakunnan enkeli tarkoittaisi se johtajaa kuten on satoja vuosia asia ymmärretty - hallelujaa. Jälleen erinomaista opetusta Baruch Kormanilta.

        Hohhoh. Oliko tuo nyt ihan oikeasti ALOITUKSEN arvoinen asia ?

        << Oliko tuo nyt ihan oikeasti ALOITUKSEN arvoinen asia ? >>

        Hyvä aloitus oli ja on sitä edelleen.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        <<sinä ja Kormanisi ovat varsin yleinen nurunaihe palstalla.>>

        SE, että ateisti nauraa minulle tai Kormanille ei merkitse minulle mitään. Se taas merkitsee, jos Jeesus ei minua tunnusta tullessaan. Herää jo tajuamaan. En kirjoita täällä siksi, että saisin täällä jumalattomia ystäviä, vaan siksi, että haluan viedä evankeliumia joka paikkaan - tännekin, jossa ei enää juurikaan ole uskovia. Se, että joku nauraa minulle, niin naurakoon vain. Hyvä että kuitenkin lukee vaikka sitten nauraakin. Ehkä jotain voisi kuitenkin tarttua korvien väliin.:)

        "Se taas merkitsee, jos Jeesus ei minua tunnusta tullessaan. "

        No, jos on vain yksi Jumala, ja sinä palvot luotua Jumalana, niin se on... ei niin hyvä juttu.

        Onkos tullut missään vaiheessa mietittyä sitä vaihtoehtoa, että Jerusalemin opetuslasten oppi olikin oikein, ja myöhempi katolinen oppi väärin ? Kannattaisi miettiä, ettei lukeudu joukkoon, josta sanotaan:
        "Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet... ... nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen."


      • Yksi_usko kirjoitti:

        << Oliko tuo nyt ihan oikeasti ALOITUKSEN arvoinen asia ? >>

        Hyvä aloitus oli ja on sitä edelleen.

        Joo, aloituksesi olisi ollut hyvä, jos olisit sitä itse sitten pystynyt ihan omin sanoin ja suomeksi tukemaan. Mutta ...


      • Exap kirjoitti:

        "Se taas merkitsee, jos Jeesus ei minua tunnusta tullessaan. "

        No, jos on vain yksi Jumala, ja sinä palvot luotua Jumalana, niin se on... ei niin hyvä juttu.

        Onkos tullut missään vaiheessa mietittyä sitä vaihtoehtoa, että Jerusalemin opetuslasten oppi olikin oikein, ja myöhempi katolinen oppi väärin ? Kannattaisi miettiä, ettei lukeudu joukkoon, josta sanotaan:
        "Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet... ... nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen."

        << ja sinä palvot luotua Jumalana, niin se on... ei niin hyvä juttu.>>

        Jeesusta ei ole luotu, vaan Hän on ollut AINA olemassa. Tästä on erinomainen video Baruch Kormanilla. Myös Pyhä Henki on ollut aina olemassa, tietenkin.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        << ja sinä palvot luotua Jumalana, niin se on... ei niin hyvä juttu.>>

        Jeesusta ei ole luotu, vaan Hän on ollut AINA olemassa. Tästä on erinomainen video Baruch Kormanilla. Myös Pyhä Henki on ollut aina olemassa, tietenkin.

        Jeesusta ei ole luotu, koska Kormanin videolla näin sanotaan ?

        BUAAHHHAAHHHAAAAA ....


      • toentonkia
        Exap kirjoitti:

        Jeesusta ei ole luotu, koska Kormanin videolla näin sanotaan ?

        BUAAHHHAAHHHAAAAA ....

        "Ruumiin sinä minulle valmistit...." Ihminen fyysisenä otuksena on luotu .


      • toentonkia kirjoitti:

        "Ruumiin sinä minulle valmistit...." Ihminen fyysisenä otuksena on luotu .

        Ruuniin sinä minulle valmistit... Mitenkäs sitten nämä jakeet:

        Ps. 119:73 "Sinun kätesi ovat minut tehneet ja valmistaneet; anna minulle ymmärrys oppiakseni sinun käskysi.

        Jes. 43:7 "kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt."

        Jes 43:21 "Kansa, jonka minä olen itselleni valmistanut, on julistava minun kiitostani."

        Jes 44:2 "Näin sanoo Herra, sinun Luojasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta, joka sinua auttaa: Älä pelkää, minun palvelijani Jaakob, sinä Jesurun, jonka minä olen valinnut."

        Elikkä näitähän ei sinun oppisi mukaan Jumala ole koskaan luonut ???

        Lopetapa tuo typerä sanoilla leikkiminen, ja opiskele mitä Raamattu sanoo, mikä se on, ja kuka sen on kirjoittanut.


    • mnämtänähny

      Ai niinku mikä?

      • Tarkoittaa sitä, että Ilmestyskirjassa (Ilm. 2 ->) kerrotaan seitsemästä kirjeestä seitsemälle seurakunnalle. Tiedätkö, mitä näillä kirjeillä halutaan opettaa?


    • Haluan laajentaa aloitusta.

      Mitä ovat 7 viestiä 7 eri seurakunnalle? Jokaisella seurakunnalla on oma ainutlaatuisuus. Erinomainen video Baruch Kromanilta jälleen. Videossa on suomenkielinen tulkkaus.

      https://www.youtube.com/watch?v=JiATpt6Vknc

      Mitä muuten ovat nikoliittain teot?

      • Tiesitkö, että ikään kuin saatanan päämaja oli Pergamonin seurakunnassa. Kyllä on upeaa opetusta tuossa videossa. Tämä keskustelupalsta on mielestäni juuri tällainen paikka, jossa on saatanan päämaja.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Tiesitkö, että ikään kuin saatanan päämaja oli Pergamonin seurakunnassa. Kyllä on upeaa opetusta tuossa videossa. Tämä keskustelupalsta on mielestäni juuri tällainen paikka, jossa on saatanan päämaja.

        Tarkennus. Siis seurakunta ei mennyt mukaan jumalattomuuteen, vaikka paikkakunta, jossa seurakunta oli, oli jumalaton. Seurakunta oli horjumaton eikä tehnyt kompromisseja.


      • evankeliumia.saatanalle
        Yksi_usko kirjoitti:

        Tiesitkö, että ikään kuin saatanan päämaja oli Pergamonin seurakunnassa. Kyllä on upeaa opetusta tuossa videossa. Tämä keskustelupalsta on mielestäni juuri tällainen paikka, jossa on saatanan päämaja.

        "Tämä keskustelupalsta on mielestäni juuri tällainen paikka, jossa on saatanan päämaja."

        Jeesuksen lähetyskäsky Mark.6:11
        "Viettäkää kaikki mahdollinen aikanne saatanan päämajassa ylistämässä ylivertaisia messiaanisia rabbeja ja suoltamassa heidän videoitaan! Pyytäkää myös saatanan apureita tulkkaamaan videoita, joista ette ymmärrä mitään! Amen"


      • evankeliumia.saatanalle kirjoitti:

        "Tämä keskustelupalsta on mielestäni juuri tällainen paikka, jossa on saatanan päämaja."

        Jeesuksen lähetyskäsky Mark.6:11
        "Viettäkää kaikki mahdollinen aikanne saatanan päämajassa ylistämässä ylivertaisia messiaanisia rabbeja ja suoltamassa heidän videoitaan! Pyytäkää myös saatanan apureita tulkkaamaan videoita, joista ette ymmärrä mitään! Amen"

        Näissä videoissa on nykyään suomenkielinen tulkkaus! Kiitos Herralle! Herra on kuullut minun ja monen muun rukouksen. Jos olisit katsonut videon, niin olisit itsekin huomannut, että videossa on suomenkielinen tulkkaus.


      • ilosanomaa.saatanalle
        Yksi_usko kirjoitti:

        Näissä videoissa on nykyään suomenkielinen tulkkaus! Kiitos Herralle! Herra on kuullut minun ja monen muun rukouksen. Jos olisit katsonut videon, niin olisit itsekin huomannut, että videossa on suomenkielinen tulkkaus.

        Ok.

        Uudistettu lähetyskäsky Mark.6:11
        "Viettäkää kaikki mahdollinen aikanne saatanan päämajassa ylistämässä ylivertaisia messiaanisia rabbeja ja suoltamassa heidän videoitaan!


      • ilosanomaa.saatanalle kirjoitti:

        Ok.

        Uudistettu lähetyskäsky Mark.6:11
        "Viettäkää kaikki mahdollinen aikanne saatanan päämajassa ylistämässä ylivertaisia messiaanisia rabbeja ja suoltamassa heidän videoitaan!

        Kyllä meidän tulee julistaa evankeliumia kaikkialla, myös täällä.


      • ilosanomaa.saatanalle kirjoitti:

        Ok.

        Uudistettu lähetyskäsky Mark.6:11
        "Viettäkää kaikki mahdollinen aikanne saatanan päämajassa ylistämässä ylivertaisia messiaanisia rabbeja ja suoltamassa heidän videoitaan!

        Muuten, muistutan, että myös Jeesus oli Messias ja rabbi ja juutalainen. Hän oli ja on Jumala.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe