Ostin Prismasta Annabelle merkkisiä perunoita, ja hintakin oli vain 0,89 eur per kilo.
En muista maukkaampia perunoita koskaan syöneeni.
Annabelle peruna on aivan käsittämättömän hyvää
4
185
Vastaukset
Et sitten aitoja Lapin Puikuloita ole koskaan syönyt? Tuohon hintaan niitä et kyllä taida löytää, mutta mitä väliä sillä, jos joutuu 2 kg:n pussista jotain 4 euroa, tai ylikin, maksamaan, tuskin noin halpa hinta kenellekään ylitsepääsemätön on.
- HyvääPerunaa
Kiitän vihjeestä. Kokeilen ilman muuta seuraavaksi myös Lapin Puikuloita. Olen ostanut yleensä vain esilläolevia perunoita, ja nämä Annabelletkin olivat kaupassa suurten peruna altaiden ulkopuolella hyllyssä ja pienenä määränä.
On kaikenlaista "yleisperunaa" pestyinä ja ei pestyinä. Ostin poikkeuksellisesti sivusta, ja jätin suuret myyntialtaat huomiotta.
Oli yllätys miten hyvää tuokin peruna oli ja on.
Ihmiset eivät tiedä hyvästä kun äkkiä vain ostetaan sitä mitä esille on tuupattu suurimpia määriä. HyvääPerunaa kirjoitti:
Kiitän vihjeestä. Kokeilen ilman muuta seuraavaksi myös Lapin Puikuloita. Olen ostanut yleensä vain esilläolevia perunoita, ja nämä Annabelletkin olivat kaupassa suurten peruna altaiden ulkopuolella hyllyssä ja pienenä määränä.
On kaikenlaista "yleisperunaa" pestyinä ja ei pestyinä. Ostin poikkeuksellisesti sivusta, ja jätin suuret myyntialtaat huomiotta.
Oli yllätys miten hyvää tuokin peruna oli ja on.
Ihmiset eivät tiedä hyvästä kun äkkiä vain ostetaan sitä mitä esille on tuupattu suurimpia määriä.Jeps, käytän sattumoisin joihinkin ruokiin itsekin Annabelleä. Muista sitten, jos ostat Lapin Puikuloita, niin ne pitää olla aitoja, ei millään muulla nimellä, se aito on nimisuojattu.
Kairakettu kirjoitti:
Jeps, käytän sattumoisin joihinkin ruokiin itsekin Annabelleä. Muista sitten, jos ostat Lapin Puikuloita, niin ne pitää olla aitoja, ei millään muulla nimellä, se aito on nimisuojattu.
Lisäys. Se Lapin Puikuloiden keittäminen ei sitten tahdo ensikertalaisella heti onnistua, ne nimittäin kypsyvät erittäin nopeasti ja jos liian kauan keittää, niin ne hajoavat ja niistä tulee lusikkaruokaa keitinveden seasta. Niitä ei kannata mielestäni kuoria ennen kuin vasta kypsennyksen jälkeen, mutta, jos ne on huolellisesti pestyjä, niin voi syödä vaikka kuorineen esim. uunissa paahdettuina, tai vaikka kuoret erikseen sipseinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628