palkankorotuksen – palkkiot nyt 6614 e/kk ja 7109 e/kk
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/43032e5a-46f9-41d6-97c4-d3bc79966e82
Kansanedustajien palkkioita korotettiin tammikuussa reilulla sadalla eurolla. Puhemiehen palkkiota korotettiin vajaalla 200 eurolla.
Kansanedustajat saivat vuoden alussa satasen
9
<50
Vastaukset
- kateus.on.sairaus
Kateus on sairaus.
- Palkkarenki
Liian iso palkka kansaa edustavalle, koska nyt jo viiden kansanedustajan tai kuuden aivokirurgin yhteispalkka on yhtä suuri ay-pomon, Teollisuusliiton puh.joht. Riku Aallon (SDP), palkkatulo.
Riku sentään edustaa työväenluokan metallityöläisiä, joiden renki hän on ja siten tietysti tienaa vähemmän kuin isäntänsä. - kmhb
Älkää äänestäkö ketään "entistä" sinne.
Ovat saaneet kupattua jo varmaan tarpeeksi suomalaisia. - piirakkaas
hunajaa valuu yli ...
No kun luette Pertti Rosilan kirja Arkadianmäen kirstunvartija, niin siellä kerrotaan tarkemmin näiden itsensäedustajien huolettomista kissanpäivistä, oikeastaan mikään ei maksa mitään vaan kaikki maksetaan "eduskunnan" varoista, eikä säästöistä tarvitse kenenkään pitää huolta.
Mutta mistä ne varat sinne eduskuntaan ovat tipahtaneet, onko eduskunnan omia bisneksiä vai lobbaritko ovat avokätiseti lahjoittaneet, kun olen ollut siinä luulossa, että veronmaksajien piikkiin elelevät.- satalasissa
vaali lupaus satanen menikin omaan taloon se oli sitten siinä,
- PutkaanVaan
Todelliset haittahenkilöt löytyvät juurikin tuolta mäjeltä!
- Maataloustukiloinen
Kuinka yte kehtaatte ja kehdataanhan me
Toivottavsti et enää huhtikuun j älkeen - vettäseet
sinne on menossa julkkikset siellä hoituu kaikki velat itsestään .
joku vihree nauro kun tuli tilille 7000mk .
miten eläkeläisen pitää pärjätä teidän päiväpalkalla 700ekk
te oote kyllä järettömän itsekkäitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307666
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455130- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗311934- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1501403