Haluaisin tyttöilijää

Bi-mies50

Onko muita miehiä jotka haluaisi myös tyttöillä? Tyttöilevät naiselliset transmiehet kiihoittaa mua. Olis mahtavaa ajella asuissa toisen tyttömiehen kanssa ja saada tyttöilijältä kuumaa seksiä!

124

5111

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyttöilijäM

      Täällä yksi tyttöilijä. En tosin sekstaa mutta muuten tykkäisin kyllä samanhenkisestä seurasta pk-seudulla

    • biukm50pluspks

      Puen ja kiimailen myös kun tilaisuus. Vaimon asut saa kummasti kiiman päälle. Olis kiva löytää sopiva kaveri vaihtamaan ajatuksia ja camiinkin tms.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi.......

        Kyhjötin pöydällä polvillani ja kuulin Antin touhuavan jotain takanani kaapilla. En nähnyt häntä, mutta pian tunsin hänet takanani. Hän oli riisunut itsensä täysin alasti, sillä tunsin alastoman vatsan, rinnan ja kalun painuvan minua vasten kun hän nousi taakseni pöydälle. Hän tarttui jälleen rintoihini ja ryhtyi puristelemaan niitä todella kiihottavasti. Jonkin aikaa rintojani puristeltuaan Antti irtautui minusta. Pian tunsin kylmänkostean tunteen pyllylläni ja samalla tunsin, kuinka pyllyäni, pussejani ja kaluani rasvataan jollakin rasvalla tai lähinnä se tuntui vaseliinilta. Antin sormi kulki myös pyllyssäni ja tunsin, kuinka hän väkisin painoi rasvaa syvälle pyllyyni. Nyt Antti tuli taas päälleni tarttuen käsillään rinnoistani ja huomasin hänen ottaneen lisää rasvaa käsiinsä. Niinpä rintani tulivat rasvattua oikein kunnolla.

        Antti käski minun pysyä paikoillaan ja lupasi että tulen kokemaan jotain aivan uskomatonta. Kuulin kuinka hän kytki lypsykoneen päälle ja pian hän toikin neljä lypsysuutinta pöydän ääreen. Ja ennen kuin ehdin edes kissaa sanomaan, oli ensimmäinen suutin tarttunut imuvoimallaan tiukasti oikeaan nänniini. Ja yhtä nopeasti oli toinen suutin vasemmassa nännissäni. Imu oli melko kova, tunne ei ainakaan aluksi ollut miellyttävä. Nännini venyivät ja minusta tuntui, että ne lähtisivät irti. Mutta pian huomasin, että rytmikkäästi nouseva ja laskeva imu olikin loppujen lopuksi kiihottava. Olin aina pitänyt nännieni pienestä puristelusta ja imemisestä ja tämä tunne alkoi tuntua minusta todella taivaalliselta. Nauttiessani tunteesta en edes huomannut, kuinka kaluni solautettiin kolmanteen lypsysuuttimeen. Meinasin laueta siihen paikkaan. Hetken Antti seisoi pöydän ääressä neljäs suutin kädessään ja minusta vaikutti, että hän ei ollut suunnitellut mihin sen asentaisi. Mutta pian hän keksi imaista tuohon suuttimeen toisen kivespussini löysän nahan ja minun on myönnettävä, että hetkeksi kipu vei nautinnon taka-alalle.

        Saatuaan minut asetettua lypsykoneeseen Antti tuli jälleen taakseni, työnsi aluksi sormensa, sitten toisenkin hyvin rasvattuun pyllyyni ja pian tunsin kuuman kyrvän pään aukollani. Hitaasti Antti työntyi sisääni, tarttui lanteistani ja ryhtyi naimaan minua pyllyyn. Aluksi hitaammin, pian tiukemmin ja tiukemmin. Minun laukeamiseni oli jo melko lähellä eikä lypsykone mitenkään reagoinut, vaikka pyysinkin tahdinhidastusta. Tosin ei reagoinut Anttikaan, päinvastoin hänen tahtinsa vaan kiihtyi.

        Laukesin huimasti karjahtaen lypsykoneen imusuuttimeen ja se vaan jatkoi imemistään samaan tahtiin. Hetken se tuntui vielä hyvältä, mutta pian homma alkoi tuntua enemmänkin kivuliaalta. Mutta onneksi Anttikin oli jo päässyt oman laukeamisensa portille. Tunsin, kuinka hän painautui tiukasti pyllyäni vasten, puristeli lypsykoneen edelleen imemiä rintojani ja tyhjensi spermalastinsa suoleeni tiukasti painautuen. Onneksi hän tokeni purkauksestaan melko nopeasti ja ymmärsi pysäyttää lypsykoneen. Olikohan hänellä omakohtaisia kokemuksia, kuinka kivuliaalta koneen imu tuntuu laukeamisen jälkeen. Antti purki laitteen rinnoistani, pussistani ja kalustani. Kun hän oli saanut kaikki neljä suutinta irti, kuulin kuinka hän pöräytti koneen vielä käyntiin ja painoi yhden suuttimen tiukasti pyllynreikääni vasten. Tunne oli huima kun kone ilmeisesti imaisi Antin pyllyyni laukaisemat spermat kertaheitolla sisäänsä. Näin tehtyään Antti pysäytti koneen, vei sen takaisin navetan puolelle ja tuli pian puhdistelemaan minua. Ja tämän jälkeen hän käski minun mennä saunaan jonne hänkin pian tulisi puhdistettuaan paikat ja koneet leikkiemme jäljiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyhjötin pöydällä polvillani ja kuulin Antin touhuavan jotain takanani kaapilla. En nähnyt häntä, mutta pian tunsin hänet takanani. Hän oli riisunut itsensä täysin alasti, sillä tunsin alastoman vatsan, rinnan ja kalun painuvan minua vasten kun hän nousi taakseni pöydälle. Hän tarttui jälleen rintoihini ja ryhtyi puristelemaan niitä todella kiihottavasti. Jonkin aikaa rintojani puristeltuaan Antti irtautui minusta. Pian tunsin kylmänkostean tunteen pyllylläni ja samalla tunsin, kuinka pyllyäni, pussejani ja kaluani rasvataan jollakin rasvalla tai lähinnä se tuntui vaseliinilta. Antin sormi kulki myös pyllyssäni ja tunsin, kuinka hän väkisin painoi rasvaa syvälle pyllyyni. Nyt Antti tuli taas päälleni tarttuen käsillään rinnoistani ja huomasin hänen ottaneen lisää rasvaa käsiinsä. Niinpä rintani tulivat rasvattua oikein kunnolla.

        Antti käski minun pysyä paikoillaan ja lupasi että tulen kokemaan jotain aivan uskomatonta. Kuulin kuinka hän kytki lypsykoneen päälle ja pian hän toikin neljä lypsysuutinta pöydän ääreen. Ja ennen kuin ehdin edes kissaa sanomaan, oli ensimmäinen suutin tarttunut imuvoimallaan tiukasti oikeaan nänniini. Ja yhtä nopeasti oli toinen suutin vasemmassa nännissäni. Imu oli melko kova, tunne ei ainakaan aluksi ollut miellyttävä. Nännini venyivät ja minusta tuntui, että ne lähtisivät irti. Mutta pian huomasin, että rytmikkäästi nouseva ja laskeva imu olikin loppujen lopuksi kiihottava. Olin aina pitänyt nännieni pienestä puristelusta ja imemisestä ja tämä tunne alkoi tuntua minusta todella taivaalliselta. Nauttiessani tunteesta en edes huomannut, kuinka kaluni solautettiin kolmanteen lypsysuuttimeen. Meinasin laueta siihen paikkaan. Hetken Antti seisoi pöydän ääressä neljäs suutin kädessään ja minusta vaikutti, että hän ei ollut suunnitellut mihin sen asentaisi. Mutta pian hän keksi imaista tuohon suuttimeen toisen kivespussini löysän nahan ja minun on myönnettävä, että hetkeksi kipu vei nautinnon taka-alalle.

        Saatuaan minut asetettua lypsykoneeseen Antti tuli jälleen taakseni, työnsi aluksi sormensa, sitten toisenkin hyvin rasvattuun pyllyyni ja pian tunsin kuuman kyrvän pään aukollani. Hitaasti Antti työntyi sisääni, tarttui lanteistani ja ryhtyi naimaan minua pyllyyn. Aluksi hitaammin, pian tiukemmin ja tiukemmin. Minun laukeamiseni oli jo melko lähellä eikä lypsykone mitenkään reagoinut, vaikka pyysinkin tahdinhidastusta. Tosin ei reagoinut Anttikaan, päinvastoin hänen tahtinsa vaan kiihtyi.

        Laukesin huimasti karjahtaen lypsykoneen imusuuttimeen ja se vaan jatkoi imemistään samaan tahtiin. Hetken se tuntui vielä hyvältä, mutta pian homma alkoi tuntua enemmänkin kivuliaalta. Mutta onneksi Anttikin oli jo päässyt oman laukeamisensa portille. Tunsin, kuinka hän painautui tiukasti pyllyäni vasten, puristeli lypsykoneen edelleen imemiä rintojani ja tyhjensi spermalastinsa suoleeni tiukasti painautuen. Onneksi hän tokeni purkauksestaan melko nopeasti ja ymmärsi pysäyttää lypsykoneen. Olikohan hänellä omakohtaisia kokemuksia, kuinka kivuliaalta koneen imu tuntuu laukeamisen jälkeen. Antti purki laitteen rinnoistani, pussistani ja kalustani. Kun hän oli saanut kaikki neljä suutinta irti, kuulin kuinka hän pöräytti koneen vielä käyntiin ja painoi yhden suuttimen tiukasti pyllynreikääni vasten. Tunne oli huima kun kone ilmeisesti imaisi Antin pyllyyni laukaisemat spermat kertaheitolla sisäänsä. Näin tehtyään Antti pysäytti koneen, vei sen takaisin navetan puolelle ja tuli pian puhdistelemaan minua. Ja tämän jälkeen hän käski minun mennä saunaan jonne hänkin pian tulisi puhdistettuaan paikat ja koneet leikkiemme jäljiltä.

        Kyhjötin pöydällä polvillani ja kuulin Antin touhuavan jotain takanani kaapilla. En nähnyt häntä, mutta pian tunsin hänet takanani. Hän oli riisunut itsensä täysin alasti, sillä tunsin alastoman vatsan, rinnan ja kalun painuvan minua vasten kun hän nousi taakseni pöydälle. Hän tarttui jälleen rintoihini ja ryhtyi puristelemaan niitä todella kiihottavasti. Jonkin aikaa rintojani puristeltuaan Antti irtautui minusta. Pian tunsin kylmänkostean tunteen pyllylläni ja samalla tunsin, kuinka pyllyäni, pussejani ja kaluani rasvataan jollakin rasvalla tai lähinnä se tuntui vaseliinilta. Antin sormi kulki myös pyllyssäni ja tunsin, kuinka hän väkisin painoi rasvaa syvälle pyllyyni. Nyt Antti tuli taas päälleni tarttuen käsillään rinnoistani ja huomasin hänen ottaneen lisää rasvaa käsiinsä. Niinpä rintani tulivat rasvattua oikein kunnolla.

        Antti käski minun pysyä paikoillaan ja lupasi että tulen kokemaan jotain aivan uskomatonta. Kuulin kuinka hän kytki lypsykoneen päälle ja pian hän toikin neljä lypsysuutinta pöydän ääreen. Ja ennen kuin ehdin edes kissaa sanomaan, oli ensimmäinen suutin tarttunut imuvoimallaan tiukasti oikeaan nänniini. Ja yhtä nopeasti oli toinen suutin vasemmassa nännissäni. Imu oli melko kova, tunne ei ainakaan aluksi ollut miellyttävä. Nännini venyivät ja minusta tuntui, että ne lähtisivät irti. Mutta pian huomasin, että rytmikkäästi nouseva ja laskeva imu olikin loppujen lopuksi kiihottava. Olin aina pitänyt nännieni pienestä puristelusta ja imemisestä ja tämä tunne alkoi tuntua minusta todella taivaalliselta. Nauttiessani tunteesta en edes huomannut, kuinka kaluni solautettiin kolmanteen lypsysuuttimeen. Meinasin laueta siihen paikkaan. Hetken Antti seisoi pöydän ääressä neljäs suutin kädessään ja minusta vaikutti, että hän ei ollut suunnitellut mihin sen asentaisi. Mutta pian hän keksi imaista tuohon suuttimeen toisen kivespussini löysän nahan ja minun on myönnettävä, että hetkeksi kipu vei nautinnon taka-alalle.

        Saatuaan minut asetettua lypsykoneeseen Antti tuli jälleen taakseni, työnsi aluksi sormensa, sitten toisenkin hyvin rasvattuun pyllyyni ja pian tunsin kuuman kyrvän pään aukollani. Hitaasti Antti työntyi sisääni, tarttui lanteistani ja ryhtyi naimaan minua pyllyyn. Aluksi hitaammin, pian tiukemmin ja tiukemmin. Minun laukeamiseni oli jo melko lähellä eikä lypsykone mitenkään reagoinut, vaikka pyysinkin tahdinhidastusta. Tosin ei reagoinut Anttikaan, päinvastoin hänen tahtinsa vaan kiihtyi.

        Laukesin huimasti karjahtaen lypsykoneen imusuuttimeen ja se vaan jatkoi imemistään samaan tahtiin. Hetken se tuntui vielä hyvältä, mutta pian homma alkoi tuntua enemmänkin kivuliaalta. Mutta onneksi Anttikin oli jo päässyt oman laukeamisensa portille. Tunsin, kuinka hän painautui tiukasti pyllyäni vasten, puristeli lypsykoneen edelleen imemiä rintojani ja tyhjensi spermalastinsa suoleeni tiukasti painautuen. Onneksi hän tokeni purkauksestaan melko nopeasti ja ymmärsi pysäyttää lypsykoneen. Olikohan hänellä omakohtaisia kokemuksia, kuinka kivuliaalta koneen imu tuntuu laukeamisen jälkeen. Antti purki laitteen rinnoistani, pussistani ja kalustani. Kun hän oli saanut kaikki neljä suutinta irti, kuulin kuinka hän pöräytti koneen vielä käyntiin ja painoi yhden suuttimen tiukasti pyllynreikääni vasten. Tunne oli huima kun kone ilmeisesti imaisi Antin pyllyyni laukaisemat spermat kertaheitolla sisäänsä. Näin tehtyään Antti pysäytti koneen, vei sen takaisin navetan puolelle ja tuli pian puhdistelemaan minua. Ja tämän jälkeen hän käski minun mennä saunaan jonne hänkin pian tulisi puhdistettuaan paikat ja koneet leikkiemme jäljiltä.


      • Anonyymi

        Ois kiva päästä tohon käsittelyyn ....pukeutuneena naisten vaatteisiin ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyhjötin pöydällä polvillani ja kuulin Antin touhuavan jotain takanani kaapilla. En nähnyt häntä, mutta pian tunsin hänet takanani. Hän oli riisunut itsensä täysin alasti, sillä tunsin alastoman vatsan, rinnan ja kalun painuvan minua vasten kun hän nousi taakseni pöydälle. Hän tarttui jälleen rintoihini ja ryhtyi puristelemaan niitä todella kiihottavasti. Jonkin aikaa rintojani puristeltuaan Antti irtautui minusta. Pian tunsin kylmänkostean tunteen pyllylläni ja samalla tunsin, kuinka pyllyäni, pussejani ja kaluani rasvataan jollakin rasvalla tai lähinnä se tuntui vaseliinilta. Antin sormi kulki myös pyllyssäni ja tunsin, kuinka hän väkisin painoi rasvaa syvälle pyllyyni. Nyt Antti tuli taas päälleni tarttuen käsillään rinnoistani ja huomasin hänen ottaneen lisää rasvaa käsiinsä. Niinpä rintani tulivat rasvattua oikein kunnolla.

        Antti käski minun pysyä paikoillaan ja lupasi että tulen kokemaan jotain aivan uskomatonta. Kuulin kuinka hän kytki lypsykoneen päälle ja pian hän toikin neljä lypsysuutinta pöydän ääreen. Ja ennen kuin ehdin edes kissaa sanomaan, oli ensimmäinen suutin tarttunut imuvoimallaan tiukasti oikeaan nänniini. Ja yhtä nopeasti oli toinen suutin vasemmassa nännissäni. Imu oli melko kova, tunne ei ainakaan aluksi ollut miellyttävä. Nännini venyivät ja minusta tuntui, että ne lähtisivät irti. Mutta pian huomasin, että rytmikkäästi nouseva ja laskeva imu olikin loppujen lopuksi kiihottava. Olin aina pitänyt nännieni pienestä puristelusta ja imemisestä ja tämä tunne alkoi tuntua minusta todella taivaalliselta. Nauttiessani tunteesta en edes huomannut, kuinka kaluni solautettiin kolmanteen lypsysuuttimeen. Meinasin laueta siihen paikkaan. Hetken Antti seisoi pöydän ääressä neljäs suutin kädessään ja minusta vaikutti, että hän ei ollut suunnitellut mihin sen asentaisi. Mutta pian hän keksi imaista tuohon suuttimeen toisen kivespussini löysän nahan ja minun on myönnettävä, että hetkeksi kipu vei nautinnon taka-alalle.

        Saatuaan minut asetettua lypsykoneeseen Antti tuli jälleen taakseni, työnsi aluksi sormensa, sitten toisenkin hyvin rasvattuun pyllyyni ja pian tunsin kuuman kyrvän pään aukollani. Hitaasti Antti työntyi sisääni, tarttui lanteistani ja ryhtyi naimaan minua pyllyyn. Aluksi hitaammin, pian tiukemmin ja tiukemmin. Minun laukeamiseni oli jo melko lähellä eikä lypsykone mitenkään reagoinut, vaikka pyysinkin tahdinhidastusta. Tosin ei reagoinut Anttikaan, päinvastoin hänen tahtinsa vaan kiihtyi.

        Laukesin huimasti karjahtaen lypsykoneen imusuuttimeen ja se vaan jatkoi imemistään samaan tahtiin. Hetken se tuntui vielä hyvältä, mutta pian homma alkoi tuntua enemmänkin kivuliaalta. Mutta onneksi Anttikin oli jo päässyt oman laukeamisensa portille. Tunsin, kuinka hän painautui tiukasti pyllyäni vasten, puristeli lypsykoneen edelleen imemiä rintojani ja tyhjensi spermalastinsa suoleeni tiukasti painautuen. Onneksi hän tokeni purkauksestaan melko nopeasti ja ymmärsi pysäyttää lypsykoneen. Olikohan hänellä omakohtaisia kokemuksia, kuinka kivuliaalta koneen imu tuntuu laukeamisen jälkeen. Antti purki laitteen rinnoistani, pussistani ja kalustani. Kun hän oli saanut kaikki neljä suutinta irti, kuulin kuinka hän pöräytti koneen vielä käyntiin ja painoi yhden suuttimen tiukasti pyllynreikääni vasten. Tunne oli huima kun kone ilmeisesti imaisi Antin pyllyyni laukaisemat spermat kertaheitolla sisäänsä. Näin tehtyään Antti pysäytti koneen, vei sen takaisin navetan puolelle ja tuli pian puhdistelemaan minua. Ja tämän jälkeen hän käski minun mennä saunaan jonne hänkin pian tulisi puhdistettuaan paikat ja koneet leikkiemme jäljiltä.

        Sinun mällitikö ne löytyi Valion maitopurkista. Nyt selvisi sekin mysteeri.


    • kiiltävässäsidottuna

      Pvc asuissa olen. Tiukkaa ja kiiltävää. Mustaa tai punaista. Saappaat jalassa kumiset mustat kiiltävät tai punaiset. Samanhenkinen seura kiinnostaa.

      • Mistä päin olet


      • Anonyymi
        Tinto66 kirjoitti:

        Mistä päin olet

        PK-seudulta. Nahkaa, pvc:tä ja muovia


      • Ooh, kiiltävät ja tiukat asusteet on parhaimpia! Minullakin on PVC:tä ja lateksia, saavat aina hyvälle tuulelle.


    • En sekstailusta oo kiinnostunut mutta asut kiihottaa. Olis kiva löytää samanmoista seuraa Tampereenseudulla...

      • Unohdit minut :(


      • Oisko-syynä
        kajsa-68 kirjoitti:

        Unohdit minut :(

        Et taija olla hänen arvoisensa.


      • Oisko-syynä kirjoitti:

        Et taija olla hänen arvoisensa.

        Kyl hän välillä on mut muistanut.


      • Olen saman henkinen 03a 53vukm


    • Moi.olen 47,175,85,15 ukm joka tykkää käyttää korsetteja,sukkia,stayuppeja,sukkanauhaliivejä, minihameita, pikkareita, korkkareita ja leluja.pitkään ollu haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa. Olen aika kokematon live touhuissa, mutta ajatus toisen tyttöilijän kanssa kiihottaa todella paljon. Google m40cdlover.

      • Bi-mies50

        Kuumia videoita sulla, mukava katsella.


      • Bi-mies50 kirjoitti:

        Kuumia videoita sulla, mukava katsella.

        Kiva,jos tykkäät


    • ukm50pluspks

      Puen myös kun tilaisuus. Olisi kiihottavaa saada luottokaveri, ehkä toinen ukm, jonka kanssa tyttöillä....

      • Olis ihanaa päästä tyttöilemään sun kanssa


      • Bi-mies50

        Kuumia uusia videoita sulla! Kivasti paljaana ja kovana punaisissa pitkssä korkkareissa. Kostuu katsellessa. Haluaisitko tyttöillä nyt nyloneissa kosteana!


    • Lissutrans50

      Tyttöily on ihanaa kun pukeutuu naisten seksikkäisiin alusasuihin korsetti päällä steyup sukat stringit ja musta latex mekko punaiset korkkarit meikit ja peruukki kulli kovana pitsi pikkareissa.

    • Olenkokeillut

      Ruudullinen hame jolla on 6 isoa nappeja sekä vihärtävä jakk ja lila paitapusero päälle nytt

    • Tykkään tyttöillä 03a 53vukm

    • Btmpk

      Täällä on yks 28v hoikka bottom pääkaupunki seudulta ja olen kiinnostunut tyttöilystä.

    • Hamemiesatsuomi24.fi

      Oulussa on tyttöilijä vapaana. Pukeudutaan, nautitaan asuista. Jjos siltä tuntuu voin/voimme tyydyttää toisemme.

      • Anonyymi

        Mahtavaa! Pitäskö tavata? -m30v


    • njuiop

      Kyllä minäkin tykään puketua naiseksi tosi seksikästä nautin siitä

    • bim05a

      stay upit sukkanauhaliivit pitsialusasu peruukki;)

    • olenkokeillut

      Kiihottaako jos on häämekko?

      • biukm50pluspks

        Häömekko päällä kiihottais kyllä kummasti...


      • xxx60
        biukm50pluspks kirjoitti:

        Häömekko päällä kiihottais kyllä kummasti...

        Ja alla ohuet valkoiset pitsipöksyt ja sukkanauhaliivit.


      • biukm50pluspks kirjoitti:

        Häömekko päällä kiihottais kyllä kummasti...

        Häämekko olisi aivan ihana


    • bim05a

      tyttöily on ihanaa

    • Liiveissä47

      Liiveissä kiihoittuu ihanasti. Sukkahousut ja lyhyt hame päälle, kostuu nopeasti.

      • Kuulostaa hyvältä


    • Taticd

      Jännä käydä Tätimäisesti pukeutuneena ulkoilemassa mm.Ouluntullin P paikalla

      • nahkaleggingsit

        Mieluimmin neitimäisesti...tosi korkeilla piikkikoroilla, joilla tulee neitimäisen avuton olo mahdollisimman kireässä nahka-asussa !


      • Anonyymi
        nahkaleggingsit kirjoitti:

        Mieluimmin neitimäisesti...tosi korkeilla piikkikoroilla, joilla tulee neitimäisen avuton olo mahdollisimman kireässä nahka-asussa !

        Voi voi,olen aina haaveillut nahka-asuisesta,korkkareissa viihtyvästä ’luokanvalvojasta’ jonka luona ’jälki-istunnossa’ joutuisin tietysti nöyrtymään open tahtoon ja määräyksiin,vaikka olen jo yli 50v ukkomies hesasta...


      • Anonyymi

        Tykkäisitkö, jos nahkaneiti kehottaisi kiillottamaan hänen korkeakorkoiset nahkasaappaat, jotka oli juuri vaihtanut jalkaansa kotimatkalleen ? Minkälaisesta nöyrtymisestä haaveilisit hänen...nahkaneidin käskystä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisitkö, jos nahkaneiti kehottaisi kiillottamaan hänen korkeakorkoiset nahkasaappaat, jotka oli juuri vaihtanut jalkaansa kotimatkalleen ? Minkälaisesta nöyrtymisestä haaveilisit hänen...nahkaneidin käskystä ?

        Tykkäisin jos kehottaisi,vielä enemmän,kun käskisi😉 Olisi myös upeaa hyväillä ja nuuhkia päällänsä olevia nahka-asuja,omatoimisesti,tai komennettuna...
        Ehkä neiti ’pakottaisi’ myös pääni nahkahameen helman alle...
        T. 50um hesa


      • Anonyymi

        Ei se noin mene, korkeintaan Neiti käskee nuuhkimaan ja nuolemaan korkosaappaittensa pohjia. Sinä arestilainen olisit lattialla selinmakuulla, hänen Neidin piikkikorkosaappaiden alla. Ja, jos arestilaisen sepalus alkaisi kohoamaan, Neiti tallaisi sitä korkosaappaalla, jotta asettuisi. Kyseessä olisi siveä nahkaneiti pitäen kovaa kuria, jota totellaan


      • Anonyymi

        Kyllä tää nuori maikka vetää tunnit määrätietoisesti, kuin olisi ollut ope vuosikymmenä, mutta ollut vain muutaman vuoden virassa. Neiti on terävä kielinen, kantava ääninen, jonka kädestä syö apulais-rexi, 45-vuotias mies. Rehtori, rouva ei voi, kun ihailla nuoren tähti opettajansa otteita, joilla käsittelee oppilaitaan vieden opin perille. Neidille on langennut jälki-istuntojen valvonta, muiden maikkojen suosiollisella vaikutuksella, ylitöinään, josta kuitenkin juoksee tuntuva korvaus.


    • olenkokeillut

      On vaalea napitettava polan takki 46 paitapusero ja hame, tuntuu hyälle

    • Nyt upeassa kiinamekossa (qipao) kiihottuneena. Haluaisin jakaa näitä kokemuksia toisten kanssa. Tekisimme haaveista totta molempien pitämällä tavalla. Vaikka ilman seksiä jos sellainen on tahtosi, haluan kuitenkin tyydyttää itseäni.
      Minulla on maili täällä suomi24 ja tällänimimerkillä.

      • Eipä ollut. Meili palautui


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Eipä ollut. Meili palautui

        Moi, voisiko sinulle laittaa viestiä, aihe kiihottaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, voisiko sinulle laittaa viestiä, aihe kiihottaa!

        Tule vaikka tunnin päästä kinkychattiin. Annan yhteystiedot siellä. Tänne en viitsi laittaa kun jää pysyvästi.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Tule vaikka tunnin päästä kinkychattiin. Annan yhteystiedot siellä. Tänne en viitsi laittaa kun jää pysyvästi.

        En ehdi nyt, oletko muilla chat-sivuilla..esim. livechat, persikka... Olisi kiva saada sinuun yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ehdi nyt, oletko muilla chat-sivuilla..esim. livechat, persikka... Olisi kiva saada sinuun yhteyttä.

        Aika usein vaan näillä suomi24 -chatissa. Voisin kurkata noita muitakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ehdi nyt, oletko muilla chat-sivuilla..esim. livechat, persikka... Olisi kiva saada sinuun yhteyttä.

        Nyt persoonassa. Mekkoilla nimellä.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Nyt persoonassa. Mekkoilla nimellä.

        Ehditkö livechat puolelle n 17.30? Voidaan chattailla hieman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehditkö livechat puolelle n 17.30? Voidaan chattailla hieman.

        Ei millään ehdi. Huomen aamu ?


    • Paljonnauttiva

      Muistelin mielelläni aikaa, kun armeijasta juuri päässeenä oleskelin paljon tyttökaverini vanhempien mökillä. Hoitelin paikkoja, kun muuta olivat töissä. Kerran taas menin mökille ja oikaisin sellaista pientä kinttupolkua mikä johti ensin rantasaunalle, mistä oli sitten matkaa sellaiset sata metriä varsinaiselle mökille. Kun tulin saunan luo, hetken mielijohteesta vilkaisin takkatuvan ikkunasta sisään ja hämmästykseni oli melkoinen, kun näin tyttökaverini nuoremman veljen keimailevan täysin naiseksi pukeutuneena ja jo ennestään pitkät hiukset naismaisesti kammattuina. Myös täydellinen meikki kruunasi kokonaisuuden. Ensin mietin mitä tehdä, mutta päätin ilmaista itseni ja astuin hiukan rymistellen sisään... Poika oli kuin salanmanuiskun saanut. Yritti peitellä itseään päiväpeitolla, minkä sipaisi tuvan vuoteelta. Rauhoittelin häntä jonkun aikaa, ennenkuin hän uskalsi katsoa minua silmiin. Udellessani sitä, että kuinka kauan hän oli tyttöilyä harrastanut, hän kertoi aloittaneensa jo ihan pikkupojasta. MInua asia ei haitannut, sillä olihan minulla omaakin kokemusta naisten asuista. Ensin äitini asuja aika säännöllisesti, sitten kerra pikkuhiprakassa juhlien jälkeen tyttökaverini puki minut tytökse ja sen jälkeen olemme käyttäneet naisten asuja piristeen säännöllisesti. Kun sitten sanoin, että minäkin olen joskus jkäyttänyt asuja, hän ei asiaa uskonut, ennenkuin näyttäisin hänelle. Niinpä tepastelimme ylämökille ja sieltä hän etsi minulle ison kasan naisten alusasuja. Osda varmasto anoppini, osa tyttökavrilleni kuuluvia ja pian olimme tuvassa kuin kaksi nättiä tyttöä. Tietenkin touhuttiin yhdessö yhtä sun toista ja jatkoimme yhteisä leikkejämme aina kun siihen tarjoutui tilaisuus. Jäätiinhän me sii siitä lopulta kiinni tyttökaverilleni, joka sanoi tienneensä veljensä touhuista jo hyvin kauan ja jouduimme lopulta esiintymään tyttökaverilleni, joka itseään tyydytellen katseli vieressä

    • Anonyymi

      Olis mukava tutustua luotettavaan tyttöilijään. Pukea yhdessä kivat asut ja nautiskella kiimassa yhdessä. Käydä ajelulla, imutella ja runkkailla sukkiskullia!

      • Anonyymi

        Voisiko kurittaa ja rangaista posliini pippeliä ja palleja....kun mulla on rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat,pitsipöksyt,korkkarit ja tiukka satiinimekko....


      • Anonyymi

        Ei kait kukaan haluu moista ....?Posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


    • Anonyymi

      Iiii

    • Tyttöilen poikaystäväni mieliksi.

      • Make on kampaaja. Se meikkaa mut ja laittaa hiukset. Joskus se tilaa mulle vaatteita ja mä meen sovittaa niitä Maken luokse. Kun me käydään ulkona. Mä en puhu koskaan mitään, Make hoitaa sen. Monesti mennään meren rantaan. Make ui ja mä katselen. Kun merellä menee joku vene ohi sen meidän paikan. Make nousee alasti ralannalle ja halaa mua. Jos ne katselee sieltä veneestä mä käännyt ympäri ja Make panee mua. Kiva katsoa miten porukat reakoi siellä veneessä.


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostais korkkari tytteli posliini pippelissä...

      • Anonyymi

        Tarkoitanko...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


      • Anonyymi

        Kyllä tarkoitann..onko korkkaritkin punaiset ;) ?


      • Anonyymi

        Ne on toki mustat..


      • Anonyymi

        Tänään autoilee ja päälle....sukkanauhaliivit,sukat,rintaliivit,pitsipöksyt,korkkarit ja tiukka satiinimekko...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...👢


    • Anonyymi

      Olis kiva tuntea mukava tyttöijä, tavata välillä ajelujen ja mökkireissujen parissa. Nautiskella viikonloppu ja palata tyytyväisenä tyydyteetynä taas heteromiehon rooliin. Leila49cd

    • Anonyymi

      Olen kolmekymppinen bi-nainen, joka pukeutuu arkenakin enemmän tai vähemmän tyttömäisesti (itseni kohdalla tarkoitan max. polvipituisia hameita/mekkoja, sieviä ja söpöjä asioita kuten kellohelmoja, pitsireunoja ym.) ja joskus ihan kunnon lolita-asuihinkin. Olen aina pitänyt tyttöilyä todella kiihottavana ja fantasioin seksistä tyttöilijän kanssa suunnilleen samantyylisesti pukeutuneina. Onko sellaisesta kiinnostuneita tyttöilijöitä kovinkin harvassa vai onko haaveiluni täysin turhaa?

      • Anonyymi

        Ei ole ....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


      • Anonyymi

        Täällä on yksi ehdokas,en tosin ihan tyttöilijä vaan trans ja kaunis sellainen.Naisen seura eli ymmärtäväinen ja kannistava seura olisi aivan fantastista. Tiedän jo ulkonäköni tason joten olen tullut miesten suhteen aika kronkeliksi koska he eivät osaa arvostaa sitä vaivaa ja aikaa joka kauniiksi laittautumiseen kuluu.Heille tyttöilijät on vain kiiman kohde ja pikapano joten se ei hirveesti anna vastiketta.Mielelläni tutustuisin sinuun.


      • Moikka bi nainen.Haluaisitko tutustua?


      • Moikka bi nainen.Haluaisitko tutustua?


      • Anonyymi
        MariaLady kirjoitti:

        Moikka bi nainen.Haluaisitko tutustua?

        Olis kiihoittavaa tutustua suhun. Tyttöilevä Leila49cd


      • Anonyymi

        Voi että mä haluaisin tuollaisen tyttöystävän. Oon aina ollut tälläinen tyttö.


      • Anonyymi

        Mulle on taas tullut sellainen mielikuva, että useimmat tiitit pitävät miehiä ja toisia tyttöilijöitä kiinnostavampan seurana kuin biologista naista.


      • Anonyymi

        Ainakin itseni kohdalla, kun olen ristiinpukeutuja...oikea nainen on kuitenkin pääasiassa mielenkiinnon kohde.


    • Anonyymi

      kuinkahan moni meistä tyttöilijöistä on paljastunut tahallista varomattomuuttaan?
      minä paljastuin systerin frendille . - kesäbileissä tietysti.
      alkoi ihana kausi, jossa yhteistä salaisuutta varjeltiin huolella.
      penaa oli ihana palvella. nyt ollut alone liian pitkään

    • Tää sivusto kippaa pian ellei modet saa noita botteja kurii.alkaa olee aika saastunutta ku kaikki ketjut täynnäbottien viestei.

      • Anonyymi

        Missä päin sä asut? Olis mukava tutustua Leila49cd


      • Asun 02 alueella


      • Anonyymi

        Botti on tietokoneohjelma, joka suorittaa tiettyjä tehtäviä määriteltyjen ohjeiden mukaan ainakin osittain itsenäisesti eli ilman ihmisen myötävaikutusta.


      • Anonyymi

        Sukkanauhaliivit,sukat, pitsipöksyt,rintaliivit,korkkarit ja tiukka mekko päällä....kaipaa kuritusta...


      • Anonyymi

        Huomenna sama vaatetus...mikkeli..kiinnostuneita...


      • Anonyymi

        Hei..entäpä Lahdessa...kesä tulossa ja ois kiva touhuta tuhmia ulkona...naistenasuissa


      • Anonyymi

        Jos kuritat sitä ....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...


      • Anonyymi

        Missä vois..


      • Anonyymi

        Korsetti,sukat ,pitsipöksyt, tiukka mekko päällä ja korkkarit...ja autoilee ...posliini pippeli...


      • Anonyymi

        Pikkumusta ja sukkahousu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkanauhaliivit,sukat, pitsipöksyt,rintaliivit,korkkarit ja tiukka mekko päällä....kaipaa kuritusta...

        Sopii...


      • MariaLady kirjoitti:

        Asun 02 alueella

        Moi mäkin samalla alueella.


      • MariaLady kirjoitti:

        Asun 02 alueella

        Olisi kiva jutella kanssasi.


    • Anonyymi

      Kaverin kanssa kerran pari kuussa tehdään niin että toinen meistä menee toisen luokse kahville sukkahousut tai stay-up:it jalassa. Riisuu päällys housut pois jalastaan niin ei siinä kauaa malta kun on toisenkin puettava sukkahousut tai stay-up:it jalkaan. Kiihoittava istuskella ja jutella kun näkee toisen seisovan munan samalla ja jännittää samalla kumpi aloittaa munansa hyväilyn. Ja loppu tuloksena on se kun molemmat runkkaa ja loppuhuipennuksena se kun runkataan toisillemme orgasmi.

      • Anonyymi

        Hieno harrastus teillä :)


    • 03 alueelta tyttöilijöitä tai asurunkkareita? Mä 39v/175/79/16.

    • Anonyymi

      Itse olen 30v mies ja harrastan naisten uimapukuja ja bikineitä. Välillä laitan kaveriksi tulpan ja loikoilen kotona tai sitten ajelen kylillä pitäen varustusta vaatteiden alla. Kiihottaa itseäni. Joskus haluaisin tavata saman henkisen ystävän.

      • Anonyymi

        Aika ihanaa, tekee mieli nähdä asuissa. t. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihanaa, tekee mieli nähdä asuissa. t. ukm 61

        Oletko missä päin Suomea


    • Anonyymi

      Oisko savon alueella tyttöiliää seuraksi. Täällä olisi toinen

      • Anonyymi

        Missä päin savoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin savoa

        Ainakin varkaudesta löytyy ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin varkaudesta löytyy ...

        Minäkin olen varkauden alueella


      • Anonyymi

        On toki. Minua vain kiinnostaa jutella ja vaihtaa mielipiteitä alan asuista ja koroista!


    • Anonyymi

      Mites kakki huolella valituissa asuissa, minnareisa, sukkanauhoissa, rintsikoissa jne. autoilevat ... entä jos tulee kohdalle vaikka poliisien yleinen puhallusratsia, niin siinä riskeeraa syntyä hieman speciaali tilanne ;-)

      Tai miten lähdette kotoa huomaamattomasti liikkeelle. Onko jokin normiasu päällä alla olevat piilottaen, jonka sitten viskaatte matkalla vaikka takapenkille ja sitten vain menoksi ja toivoen ettei matkalla osu ratsiaan.

      Ajattelen tätä lähinnä niitä koskemaan, jotka osa-pukeutuvat vaikkapa silloin tällöin, eli eivät pukeudu 100%:n naiseksi meikkeineen ym:een.

      • Anonyymi

        Mä säikähin kerran aika pahasti, kun poliisit ajo takana. Pienessä paniikissa yritän vaan keskittyä olemaan tekemään mitään virhettä. Hetken päästä ne laitto vilkut ja sireenit päälle. Olin jo ajamassa tiensivuun ja pysähtymään, mutta ne menikin kaasu pohjassa ohi.
        Kyllä pulssi nousi!


      • Anonyymi

        Itse olen pukenut alusvaatteet ja sukat ym. valmiiksi kotona ja normaalit vaatteet päälle jotka saa helposti sitten pois. Toinen vaihtoehto ollut, että otan asut mukaan ja puen ne jossain syrjäisellä paikalla päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen pukenut alusvaatteet ja sukat ym. valmiiksi kotona ja normaalit vaatteet päälle jotka saa helposti sitten pois. Toinen vaihtoehto ollut, että otan asut mukaan ja puen ne jossain syrjäisellä paikalla päälle.

        Sama täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä säikähin kerran aika pahasti, kun poliisit ajo takana. Pienessä paniikissa yritän vaan keskittyä olemaan tekemään mitään virhettä. Hetken päästä ne laitto vilkut ja sireenit päälle. Olin jo ajamassa tiensivuun ja pysähtymään, mutta ne menikin kaasu pohjassa ohi.
        Kyllä pulssi nousi!

        Jouduin kerran tuolla porvoon pohjoispuolella lauantai aamuna poliisin puhallusratsiaan,naisten vaatteet päällä,isot tissit ja kaikki,toki paidan alla.Minulle sattui naispoliisi pillin kanssa,pyysi vaan puhaltamaan,ei kysynyt ajokorttia.Ehkä vähän hymyili lähtiessään,toivotti hyvää matkaa.


    • Anonyymi

      H­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­aikille, jotka haluav­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://6453777.com/H/e5V8 👈

    • Anonyymi

      Onkohan täällä naisia jotka haluavat tyttöillevän miehen kanssa seksiä?

    • Moikka. Tuo kuulostaa ihanalta. Minä tykkään hameista ja mekoista ja ihanista essuista. Naiselliset huivit on ihan ykkösjuttu.

    • Anonyymi

      Löytyykö seuraa tyttöilijöistä

    • Anonyymi

      Jo aika iäkkääksi ehtineenä muistelen kaiholla niitä aikoja kun ooettelin tyttlilemään, tai oikeastaan äitini opetti. Asuin yhdessä yh-äitini ja minua pari vuotta vanhemmän sisareni kanssa. Isää en muista nähneeni ja taloutemme oli aika kehno. Siitä johtuen jouduin usein ottamaan yli sisarelltani jääneitä asuja, jopa pikkuhuosuja ja esim. yöasuja. Alkuun narisin siitä mutta ajan kanssa opin pitämään niistä ja siitä muodostui elinikäinen harrastus josta en päässyt koskaan eroon. Sisareni ja äitini auttoi minua kaikessa ja olin onnellinen, pienikasvuinen tyttöpoika viihtyen tyttönä parhaiten. On minulla vuosien varrella ollut myös tyttöileviä poikakavereita joiden kanssa olen saanut nautiskella yhdessä.

    • Kiihotusta Kymenlaaksoon?

      • Anonyymi

        Kiihottavaa anna. ukm61


    • Anonyymi

      Mistä löytyisi tyttöilijää Tampereen seudulta? Itse . Mieltynyt ihon myötäisiin kiiltäviin nahka leggareihin ja ihon myötäisiin naisten farkkuihin. Bootsit nahkatakit huivit vyöt kaikki tollanen löytyy. Kaikki ikään ja kokoon katsomatta hyväillään toisiamme. Joskus ollut Rajasalmen levarilla ja mustavuoren parkkipaikalla kävellyt wetlookeissa ja muissa asusteissa. Parasta ollut vanhempien miesten hyväilyt kun on tullut kutsu autoihin.

    • Anonyymi

      Ketäs Lahdessa..??

    • Anonyymi

      Lahti ukm 60+...myös peppuleikit

      • Anonyymi

        Huomenna illemmalla kävisi, onko sulla paikka?
        T. Ukm 62


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Gay Homo Ransu, miksi setä haluaa olla täti?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe