Miksi Suomen ei pidä elättää vierasmaalaisia

PerusTotuus

Kunpa jokainen veroa maksava kansalainen ymmärtäisi että ...

1) yhden maahanmuuttajan (kulut n.10.000 €/v) elättämiseen tarvitaan 1,5 suomalaisen koko vuoden tuloverot.

2) Vuodessa siis 45.000 suomalaista käy töissä jotta 30.000 maahanmuuttajaa voi palloilla täällä ostareilla ja tehtailla valituksia ja vaatia koko sukunsa tänne elätettäväksi.

3) 30.000 (mamut) 80.000 (muut tulijat) = 120.000 henk. tarvitaan jo 180.000 suomalaisen vuoden verotulot!

Viimeisen tilaston mukaan Suomesta sai v. 2018 oleskeluluvan n. 80.000 henkilöä. Jokainen näistä on 4 kk kuluttua oikeutettu samoihin tukiin kuin kantasuomalaiset= veronmaksajat!

1.4.2019 laki muuttuu niin että tuet alkavat heti pyöriä kun oleskelulupa on myönnetty! Jos nyt ajatellaan että tänne tullaan ulkopuolelta EU:n opiskelu/työviisumilla, niin jokainen jolta rahat loppuvat ovat heti meidän systeemin tuettavina lain mukaan!

Onko ihme että vanhuksista on tehty ryöstävä syntisäkki! Suuri osa jopa vanhuksistakin maksaa veroa!

Lähde: https://bit.ly/2DhTuya

Hyvinvointivaltiota ei pian enää ole, ellemme lopeta ulkomaalaisten elättämistä sekä Suomessa että ulkomailla! Kannattaa aina muistaa, että Suomi on suomalaisten koti ja, että sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa.

38

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli ehdotat, että kaikki työttömät heitetään rajan yli Venäjälle? Nehän varmaan ilahtuvat (sekä työttömät, että venäläiset).

      Toki tuo laskisi Persujen kannatusta merkittävästi, eli ei ihan huono idea siltä kantilta, mutta olisihan se vähän epäinhimillinen ja ihan pikkasen kansainvälisten sopimusten vastainen temppu.

      • y5yt3434g

        Emme tarvitse lisää työttömiä ulkomailta. Suomi tarvitsee vain satojentuhansien omien kansalaistensa työperäistä MAASTAMUUTTOA.


      • y5yt3434g kirjoitti:

        Emme tarvitse lisää työttömiä ulkomailta. Suomi tarvitsee vain satojentuhansien omien kansalaistensa työperäistä MAASTAMUUTTOA.

        No tuo on jo jonkinlainen aivohalvaus.

        Eli ehdotus olikin, että Suomeen kerätään vain työttömiä ja kaikki työpaikat viedään ulkomaille? Toki tämä olisi pitkälti seurausta persuagendan toteuttamisesta, mutta siksihän niitä rajojakin kiinni halutaan, että estetään maastamuuttoa...


      • Kansanmiehet

        Ulkomaalaisilla on omat sosiaalijärjestelmänsä omissa maissaan. Menkööt sinne tai lähimpään turvalliseen naapurimaahan, kuten kaikki sopimuksetkin edellyttävät. Suomen sosiaaliturva on mitoitettu ja tarkoitettu vain suomalaisille.

        Suomalaisten turvallisuutta ja tulevaisuutta ei saa vaarantaa mistään syystä!


      • Kansanmiehet kirjoitti:

        Ulkomaalaisilla on omat sosiaalijärjestelmänsä omissa maissaan. Menkööt sinne tai lähimpään turvalliseen naapurimaahan, kuten kaikki sopimuksetkin edellyttävät. Suomen sosiaaliturva on mitoitettu ja tarkoitettu vain suomalaisille.

        Suomalaisten turvallisuutta ja tulevaisuutta ei saa vaarantaa mistään syystä!

        Jos tuo on ongelma, niin annetaan pakolaisille kansalaisuus. Tosin epäilen, ettei se sinusta ongelmia ratkaisisi (minä nyt en isoja ongelmia edes näe).

        Kannattaa muistaa, että pakolaisiin käytetään niin naurettavan vähän rahaa, että siitä kiisteleminen on täysin turhaa. Itse asiassa se on vain populistien yritys kääntää puhe lillukanvarsiin ennen vaaleja.


      • finnsanity_onjees

        Valehtelet, jotta nenäsi venyy maahan saakka.
        400 000 uudisasukkaan elättämiseen menee 8 miljardia euroa vuosittain


      • finnsanity_onjees

        finnsanitystä:

        "Uskomattominta on se että Suomeen ei ole otettu pakolaisia vaan elintasohuijareita, jotka ovat valehdelleet nimestään, alkuperä-asuinalueestaan, sukulaisistaan, valevainoista, Euroopassa matkailuistaan eri valtioiden rahoittamana hupimatkailuna, valehdelleen myös rahatilanteestaan ja passin hävittämisen "syistä" tai passin väärentämisen "syistä”
        ”Nyt kuitenkin poliittinen korruptio "kansainvälisen politiikan kulissina" on 30 vuotta salannut maahanmuuttajien kokonaiskulut veronmaksajille.  Elintaso-maahanmuuttajia on Suomessa 400000 ja heidän kustannustaakkansa on noin 8000 miljoonaa euroa suomalaisille vuosittain.  Tämä ei kuulu perustuslain edellytyksiin valtion funktion päämääristä eikä perusteista olla majoitusorganisaatio kansantuotteen romuttamiseksi. ”


      • finnsanity_onjees kirjoitti:

        Valehtelet, jotta nenäsi venyy maahan saakka.
        400 000 uudisasukkaan elättämiseen menee 8 miljardia euroa vuosittain

        Tarkoitat ilmeisesti 400 000 työtöntä, joista tuo yksi halusi eroon (tai mahdollisesti vain niitä Suomeen)? En oikein hahmota...

        Pakolaisia on muutama tuhat, eikä niihin kovin montaa miljoonaa vuodessa mene.


      • finnsanity_onjees kirjoitti:

        finnsanitystä:

        "Uskomattominta on se että Suomeen ei ole otettu pakolaisia vaan elintasohuijareita, jotka ovat valehdelleet nimestään, alkuperä-asuinalueestaan, sukulaisistaan, valevainoista, Euroopassa matkailuistaan eri valtioiden rahoittamana hupimatkailuna, valehdelleen myös rahatilanteestaan ja passin hävittämisen "syistä" tai passin väärentämisen "syistä”
        ”Nyt kuitenkin poliittinen korruptio "kansainvälisen politiikan kulissina" on 30 vuotta salannut maahanmuuttajien kokonaiskulut veronmaksajille.  Elintaso-maahanmuuttajia on Suomessa 400000 ja heidän kustannustaakkansa on noin 8000 miljoonaa euroa suomalaisille vuosittain.  Tämä ei kuulu perustuslain edellytyksiin valtion funktion päämääristä eikä perusteista olla majoitusorganisaatio kansantuotteen romuttamiseksi. ”

        Kyseinen lähde on yksittäisen ihmisen mielipidekirjoitus. Pistä faktaa tueksi.


      • anonyymi_Acf
        finnsanity_onjees kirjoitti:

        Valehtelet, jotta nenäsi venyy maahan saakka.
        400 000 uudisasukkaan elättämiseen menee 8 miljardia euroa vuosittain

        He laittavat kätensä taskuumme ja syövät meidän laskuumme.


      • Rupusakki

        Mikä oikeus Irakilla on heittää joutilaat toiseen maahan?


      • Rikolliset
        TheRat kirjoitti:

        Tarkoitat ilmeisesti 400 000 työtöntä, joista tuo yksi halusi eroon (tai mahdollisesti vain niitä Suomeen)? En oikein hahmota...

        Pakolaisia on muutama tuhat, eikä niihin kovin montaa miljoonaa vuodessa mene.

        Miljardi mennyt öljyvaltioiden nuorten miesten elatukseen Suomelta viimeiset 3 vuotta.


      • Rikolliset kirjoitti:

        Miljardi mennyt öljyvaltioiden nuorten miesten elatukseen Suomelta viimeiset 3 vuotta.

        Vaikka tuo pitäisi paikkansa (ei pidä, suurin osa rahasta menee kiertoon), niin sekin todistaisi vain sen mitä sanon. Muutama sata miljoonaa vuodessa. Pikkusummia.


      • Rupusakki kirjoitti:

        Mikä oikeus Irakilla on heittää joutilaat toiseen maahan?

        Vastataan nyt tähänkin...

        Irak ei ole heittänyt ketään toiseen maahan. Turvapaikanhakijat ovat lähteneet ihan itse ja omalla kustannuksellaan. Usein muuten aika kovalla kustannuksella. Sinne ovat jääneet sukulaiset, ystävät, asunnot, ... Sen verran kun on kantokykyä, on tavaraa mukana.


      • Kappasvaans
        TheRat kirjoitti:

        Tarkoitat ilmeisesti 400 000 työtöntä, joista tuo yksi halusi eroon (tai mahdollisesti vain niitä Suomeen)? En oikein hahmota...

        Pakolaisia on muutama tuhat, eikä niihin kovin montaa miljoonaa vuodessa mene.

        Mamuja on Suomessa noin 400 000 ja suurissa kaupungeissa he muodostavat noin 40% sosiaaliasiakkaista. Espoossa ja Vantaalla tosin 80% uusista asukkaista vuosittain on mamuja, joten melkein kaikki uudet vuokra-asunnot ja palvelukeskukset rakennetaan heille. Siksi ainakin Espoossa on Maseratien ja Teslojen luku kasvanut rajus. Silleen siirretaan kansalaistemme omat ja lainatut varat valtion toimesta mamujen kautta rakennnus- ja muissa maahanmuuttobisneksissa olevien taskuun! Kaikki suomalaiset maksavat kauan ja hartaasti. Loppu voi tulla vasta kun mamut ja matut ulostetaan pois ikuisesti takaisin kotimaihinsa.


      • paapaa

        Alaluokilla alkaa mamuja olla runsaasti, paikoin jo suurin osa. Se on tulevaisuutta kaikkialla ainakin Espoossa, Vantaalla, Helsingissa, Turussa ja Tampereella, jossa uudet asukkaat ovatkin tietysti valtaosin mamuja.

        Mun matuni muni mun mamuni, mun mamuni muni mut. Mun mamuni muni mun matuni, mun matuni muni mut. Mun mamuni muni mun mamuni, mun mamuni muni mut.


      • paapaa kirjoitti:

        Alaluokilla alkaa mamuja olla runsaasti, paikoin jo suurin osa. Se on tulevaisuutta kaikkialla ainakin Espoossa, Vantaalla, Helsingissa, Turussa ja Tampereella, jossa uudet asukkaat ovatkin tietysti valtaosin mamuja.

        Mun matuni muni mun mamuni, mun mamuni muni mut. Mun mamuni muni mun matuni, mun matuni muni mut. Mun mamuni muni mun mamuni, mun mamuni muni mut.

        Hienoa. Onnistuit siis juuri kertomaan yhden syyn sille, miksi maahanmuutto on hyvä asia: saadaan uusia asukkaita, työntekijöitä ja veronmaksajia.

        Toki sen lisäksi, erityisesti pakolaisista puhuttaessa, ovat myös ne eettiset perusteet.


    • Itkupotkuraivooja

      Alennustilamme surkeutta kuvaa hyvin sekin tosiasia, että jokainen mamu ja matu saa Suomessa ilmaisen elätyksen jopa loppuelämäkseen ja lisäksi vielä perheenjäsenilleen ja jälkipolvilleen olivatpa nämä millaisia tahansa, mutta yksi Matti Nykänen ei kuulemma ansaitse edes ilmaisia hautajaisia, koska ei ole riittävän merkittävä kantasuomalainen!

      Antakaa mun nauraa ja itkeä!!!!!!

      • Matti saa ilmaiset hautajaiset täsmälleen samoilla perusteilla kuin kuka tahansa muuukin suomalainen. Myös maahanmuuttaja. Tosin on väläytelty jopa valtiollisten hautajaisten perään, mikä on sitten vähän eri asia...


      • ij98h9

        Eivät hautajaiset yleensä ole läheskään ilmaiset kuin ehkä matuilla,


      • fatrat
        TheRat kirjoitti:

        Matti saa ilmaiset hautajaiset täsmälleen samoilla perusteilla kuin kuka tahansa muuukin suomalainen. Myös maahanmuuttaja. Tosin on väläytelty jopa valtiollisten hautajaisten perään, mikä on sitten vähän eri asia...

        https://www.youtube.com/watch?v=l26TwL4987Y

        Linkola kertoo sinusta jotain.


      • fatrat kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=l26TwL4987Y

        Linkola kertoo sinusta jotain.

        Linkola? Eikös se ole vielä kuollut? Katos vaan, kalastajalla jo melkein 90 vuotta mittarissa. Oli kyllä sekaisin jo kun ensimmäisen kerran siitä kuulin.

        Mitäs se nyt haluaa kertoa? Että ihmiskunnalle tekisi hyvää kunnon maailmansota?


      • fatrat
        TheRat kirjoitti:

        Linkola? Eikös se ole vielä kuollut? Katos vaan, kalastajalla jo melkein 90 vuotta mittarissa. Oli kyllä sekaisin jo kun ensimmäisen kerran siitä kuulin.

        Mitäs se nyt haluaa kertoa? Että ihmiskunnalle tekisi hyvää kunnon maailmansota?

        Oot kyllä varsinainen rotta, puolustelet islamisaatiota ja muuta roskaa.

        Linkolalla on jonkin verran ääriajattelua, mutta pääosin hän on täysin oikeassa.

        Suomeen ei tule ottaa yhtäkään elätettävää, vaan apu pitää suunnata suoraan paikan päälle.


      • fatrat kirjoitti:

        Oot kyllä varsinainen rotta, puolustelet islamisaatiota ja muuta roskaa.

        Linkolalla on jonkin verran ääriajattelua, mutta pääosin hän on täysin oikeassa.

        Suomeen ei tule ottaa yhtäkään elätettävää, vaan apu pitää suunnata suoraan paikan päälle.

        Mitä sinä sekoilet? Islamisaatiota? Et ole tainnut lukea ensimmäistäkään minun kirjoitustani.


    • 634t34t34

      RAJATARKASTUKSET KÄYNTIIN JA PAKOLAISET ULOS HETI KUN MAHDOLLISTA!

    • 56565656

      Isänmaallinen suomalainen ei tule koskaan hyväksymään maahantunkeutujia.

      • Kannattaisi vassarin ensin opetella oikeinkirjoitusta, vai eikö ÅÖ riitä siihen.


    • TheRätille

      Ei kannata kirjoittaa läpiä päähänsä ja vääristellä, sillä se kostautuu vain itselle. Suosittelen hakeutumista hoitoon ja keskustelusivulakkoa. Se voisi auttaa tervehtymään ja ilahduttaisi myös lukijoita.

    • Ristiriitaista

      Suomessa elää sosiaalituilla monilapsisia maahantulija perheitä. Lapsiperheiden naiset ei mene töihin vaan heidän elanto on sosiaalinen tuki. Kuinka jotkut puolueet ottaisi näitä lisää elätettäväksi ilman olemassa olevaa työpaikkaa jolla he voi itse perheelleen tienata toimeentuloa? Tähän suomalaisia kehotetaan sanktioiden uhalla. Onko näille samoja sanktioita?
      Jokainen työssä käymätön heistä elää sosiaalituilla vuosia, jopa vuosikymmeniä tässä maassa. Osa ei edes halua opiskella Suomen kieltä ja kotiutua maahan koska leipä tulee ilmaiseksi.
      Jokainen järkeä käyttävä sen ymmärtää mitä siitä seuraa maan taloudelle.
      Suomalaisille keppiä sanktioiden uhalla, viedään pienestä perusturvasta jos ei kelpaa pätkäansiotyö, työ joka ei työntekijää edes elätä. Olisiko maan johto valmis samaan ja onko se heidän mielestään oikeuden mukaista suomalaisia kohtaan?

      Nyt kehuskellaan suurilla työllisyysluvuilla jotka tämä hallitus olisi saanut aikaan. Paljon keinotyöllistämistä ja pätkätöitä, ei vakaata toimeentuloa vaan epävarmuutta ja keppiä.
      Yritykset sanoo taas irti satoja työntekijöitään yt-neuvotteluissaan, nyt ei lomauteta.
      Puhuuko poliitikot vaalihumussaan näistä irtisanomisista mitään. Jos ei suoraan valehdella niin pimitetään tietoja. Ihmisen talousahdinko syvenee mutta Kokoomus kehottaa ihmisiä säästämään! Mistä nämä pienituloiset säästää? Kokoomus kasvattaa vain tilejään ja lihottaa kukkaroitaan.

    • muualle.menköön

      Ei suomen pidä edes työpaikkaa tarjota ulkomaalaisille. Todennäköisesti lähettävät jokaisen ylimääräisen ropon kotimaahansa? Ja työskenneltyään täällä 10 vuotta lähtevät omaan kotimaahansa jossa 1 suomalainen euro vastaa rahallisestti tuhatta euroa?
      Ovat siis kuin heinäsirkka parvi ja kaluavat suomen tyhjäksi

    • avanto

      Vastaus kysymykseen. Ei meitäkään kukaan vieras valtio rupea elättämään. Ei meille kukaan jaa ilmaista rahaa, että saat tulla ja mennä ympäri maailmaa ja nauttia elämästä täysin ilmaiseksi. Ei se ole ihme että niitä rahanhakijoita riittää. Se on niin helppoa kun olla ja saattaa. Eikä missään nimessä menetä mitään, jos kerran paluu rahaakin maksetaan reilusti. Sillä rahallahan pääsee suunnittelemaan jo seuraavaa matkaa johonkin muuhun maahan jos ei samaan ole asiaa. Kyllä maailmassa paikkoja riittää, mihin mennä jos ei ole rahasta kiinni ja aina otetaan avosylin vastaan. Olemme siirtyneet hölmöläisten aikakauteen.

    • Kansaturvattava

      Toivon Suomeen nousevan niinpaljon voimakas tahtoinen kunnnon aito suomalainen mies,
      toisten kunnon suomalaisten miesten tukemana, joka ottaa ohjakset käsiinsä ja laittaa maamme
      asiat järjestykseen sekä ojennukseen,että karkoittaa jokaisen matun,musun ja vierasmaalaisen
      maamme tuhoojan takkaisin omiin kotimaihinsa ,mistä sitten ovat tulleetkin, kansaamme hyväksi
      käyttämästä,raiskaamasta lapsiamme ,saattamasta maatamme sekasortoon alkukantasine
      terroristitapoineen.Tuollaiset ihmissudet pitää poistaa maastamme.He eivät apua ja sääliä
      valheineen tarvitse.Vai mennäänkö niin pitkälle,että jos eivät hyvällä lähde rikkaisiin öljymaihiinsa,
      lähteväät pahalla.Tarpeeksi saatu,kun nyt olemme oppineet tuntemaan,mikä heidän tapansa ja tarkoituksensa on.

    • jklklklklklööl

      nuo rahat ei riitä mihinkään, koska te opitte laskemaan.
      Esim asuntojen vuokrat pk-seudulla on n 1000 euroa kuussa joten vuokriinkin menee jo n 12 000 euroa vuodessa.
      Tutkimuksen mukaan eka vuosina pakolainen maksaa yhteiskunnalle n 50 000 euroa vuodessa, hehän tarvitsee koko infran , vaatteet ruuat tv kortit palvelut yms

      Tosta puuttuu myös asuntojen hankinat ja rakentaminen, asunnot pk-seudulla maksaa n 200 000 - 400 000 euroa ja yhden asunnon rakentamiseen menee n 30 suomalaismiehen 2 vuoden työntulos

      Yms yms

      Yhteenvetona pakolaiset maksaa nykyään suomelle n 5 miljardia euroa vuodessa

    • Bob

      Tuo kirjoittaja Rat lienee siinä noinkutsutussa "kotoutusketjussa" jotenkin osallisena, siinä tapauksessa jollakin lailla ymmärrettävää jos omaa hyvää elämäntasoaan puollustaa.
      Raha puhuu,,sanoo sellaisiakin asioita joita ei voida pitää hyväksyttävinä moraalisesti meidän kunnollisten suomalaisten kannalta.

    • Itseomaitse

      Suomi on suomalaisten koti.
      Suomalaisten tehtävä ei ole elättää muiden maiden kansalaisia.
      Valtion tehtävä ei ole asuttaa muita, vaan huolehtia suomalaisista.

      Äänestäkää Suomi takaisin, hyvät ihmiset sentään!!!
      https://m.youtube.com/watch?v=_MO6TGeQDqk

    • Ärtsy

      Hei
      On todella todella väärin että saavat rahaa ja muuta tosta noin vaan...mutta kun suomi ihminen tarvii apua nii et saa....ei tarvi ottaa enää yhtään mamua ja muutki voi passittaa takaz...jaa kuka sen maksaa...no tietty suomalaiset veronmaksajat ja sitte vielä kohdellaan vanhuksia väärin...prkl....ja näitä isis taistelijoita ei takasin oteta,kun on kerran lähtenyt niin pysyköön prkl siellä....

    • 09u90uiiii

      ALOITTAJALLE: Tarvitaan 450 000 keskituloisen suomalaisen verorahat, jotta saadaan kokoon vuosittain mamutukseen kuluva 3,2 miljardia euroa. Ei taida keskituloisia edes olla niin montaa ja siksi on miljardeja lainattava joka vuosi.

      MAAHANMUUTTOPELLEILY JA -HUIJAUS ON VIHELLETTAVA POIKKI tai hukka perii!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe