Piskuisen Perttulan kylän yksityisautoilijat kiittävät, kun heille rakennetaan 42 000 000 euroa maksava yksityistie ruuhkautuneen Klaukkalan ohi.
Mutta muut kiroavat, kun samalla bussivuoroja on lopetettu ja lippujärjestelmää ajettu alas. Linja-autoasemakin siirrettiin hankalasti tavoitettavaan paikkaan. Klaukkalasta ei pääse enää pois omallakaan autolla, koska liikenne on pienen tien varassa. Ihmekös, että perttulalaisille rakennetaan oma tie Klaukkalan ohi! :O
Kun asiaa miettii, tulee mieleen kysymys että mitä ihmettä Nurmijärvellä oikein on tapahtumassa?!?
42 000 000 euroa autoilijoiden tiehen, linja-autovuoroja lopetettiin. Mitä Nurmijärvellä tapahtuu?
Kyläpolitikointi_toimii
1
127
Vastaukset
- älä.narise
Autoilija tuo maahan 9 milj euroa verorahaa, bussimatkustaja on pelkkä kulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858