Olen vasemman kaistan vajakkiapina

Vasemmankaistanvajakit

1. Minä ajan nyt vasentakaistaa, minä tiedän miten ajetaan ja missä, MINÄ ajan nyt vasenta kaistaa, minä

2. Uis iik, puhelin, meikkiä lissäää, hui-iiiiiii, lissu soittaa pittää vastata ja laitetaas huulipunaa samalla lisää, huiiiiiii iiiiik on jännääää jooooooooo täällä mä oooon ja kohta siellä, laitan just korvakoruja ja ajan vasentakaistaa iiiik huiiiiii mutta oikein hiljaaa ja on mulla uus turkkikin, föönataas taad muös ajon aikana huii iiiik mitä minä kuka huiiiiii pentti soitantaaaaaaa onkohan se tulossa painaa.... no joo..

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyshyshys

      Oletko sinä se minun edellä vasenta kaistaa mateleva vakkaripelle?

      • juu.minähän.se.olen

        En matele, vaan ajan suurinta sallittua todellista nopeutta.


      • DGC

        Kuten minäkin ja heti kun mahtuu, niin päästän ylinopeutta ajelevat ohi. Aina sitä kuitenkin joku haluaa vielä kovempaa, menkööt sitten.


    • puuhpäähpuuh

      Minä taas ajan tarkoituksella moottoritiellä 70-75 km/h. Haluan katsella niitä vajakkeja jotka eivät uskalla ohittaa. Se tuottaa minulle suurta mielihyvää.

      Tai sitten jos ajan moottoritiellä vasenta kaistaa, pidän tarkoin huolen etten taatusti ylitä nopeusrajoitusta, vaan ajan vähän alle. Mittarilukemista otettu verrokki GPS:llä. Näin saan antaa koulutusta tien päällä kaahareille.

      • MiksiTaasValehtelet

        Et muuten aja. Miksi valehtelet taas?


      • puuhpäähpuuh
        MiksiTaasValehtelet kirjoitti:

        Et muuten aja. Miksi valehtelet taas?

        Enpäs valehtele. Teen näin koko ajan. Viimeksi eilen yksi kuski koulutti muita moottoritiellä ajamalla vasenta kaistaa juuri nopeusrajoitusta. Lopulta siirtyi oikealle kaistalle. Kun pääsin hänen eteensä kiilasin aivan eteen vasemmalle kaistalle ja se sai kaikki kurat tuulilasille. Sitten pudotin nopeuden reilusti alle 80. Siinäpähän sai koulutuksensa takaisin


      • MiksiTaasValehtelet
        puuhpäähpuuh kirjoitti:

        Enpäs valehtele. Teen näin koko ajan. Viimeksi eilen yksi kuski koulutti muita moottoritiellä ajamalla vasenta kaistaa juuri nopeusrajoitusta. Lopulta siirtyi oikealle kaistalle. Kun pääsin hänen eteensä kiilasin aivan eteen vasemmalle kaistalle ja se sai kaikki kurat tuulilasille. Sitten pudotin nopeuden reilusti alle 80. Siinäpähän sai koulutuksensa takaisin

        Edes kaltaisesi liikenteen mulkku ei aja motarilla alle kahdeksaakymppiä saadakseen mielihyvää toisten ajamisen vaikeuttamisessa. Teillä mulkuillahan, kuten tiedetään, on tapana aina ajaa mahdollisimman kovin ja päästä ohittelemaan muita joten et aja kuten edellisessä kirjoituksesssi väität. Netissä voi kuka tahansa tietysti väittää tekevänsä mitä tahansa.


      • puuhpäähpuuh
        MiksiTaasValehtelet kirjoitti:

        Edes kaltaisesi liikenteen mulkku ei aja motarilla alle kahdeksaakymppiä saadakseen mielihyvää toisten ajamisen vaikeuttamisessa. Teillä mulkuillahan, kuten tiedetään, on tapana aina ajaa mahdollisimman kovin ja päästä ohittelemaan muita joten et aja kuten edellisessä kirjoituksesssi väität. Netissä voi kuka tahansa tietysti väittää tekevänsä mitä tahansa.

        Etkö voi ymmärtää että on minunkaltaisiani käänteismulkkuja. Minä olenkin KÄÄNTEISMULKKU!

        GRÄHÄHÄÄÄ GRÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ GRÄH

        KÄÄNTEISMULKKU!


      • tiedä.sitten
        MiksiTaasValehtelet kirjoitti:

        Edes kaltaisesi liikenteen mulkku ei aja motarilla alle kahdeksaakymppiä saadakseen mielihyvää toisten ajamisen vaikeuttamisessa. Teillä mulkuillahan, kuten tiedetään, on tapana aina ajaa mahdollisimman kovin ja päästä ohittelemaan muita joten et aja kuten edellisessä kirjoituksesssi väität. Netissä voi kuka tahansa tietysti väittää tekevänsä mitä tahansa.

        Kyllä noita reilusti alle rajoituksen, myös motarilla, ajavia löytyy muitakin kuin yllä sarkasmiaan esittelevä kirjoittaja.
        Tutustuppa muutaman, palstoilla aivan tosissaan kirjoittavan "viisaan" ajotapoihin. Saavatko häiriköinnistään mielihyvää vai onko kyse jostakin muusta on toinen juttu.


    • KaahariOnOngelma

      Suurin ongelmahan vilkkaassa liikenteessä moottoritiellä on nämä reipasta ylinopeutta jatkuvasti vasemmalla kaistalla ajavat. Heidän joustamattomuutensa haittaa pahasti sujuvaa liikennettä.
      Tavallisella liikkujalla ei ole käytännössä hitaampien ohittamismahdollisuuksia juuri muuten kuin häitsemällä näiden kaahareiden matkantekoa, kun he joutuvat pudottamaan nopeuttaan hetkeksi lähemmäs nopeusrajoitusten mukaista nopeutta. Ja sen saa usein sitten tuta takapuskurissa roikkumisena ja eri tavoin mieltä osoittaen.

      Aika harvoin vasemmalla kaistalla on roikkumassa turhaan muut kuin nämä kaaharit. Heistä tietysti voi tuntua toisin, mutta sehän johtuu heidän reippaasta ylinopeudestaan. Peiliin katsomisen paikka.

      • OnkoElämäsiTaakka

        Väärin, juuri nämä hiturit ja tulpat roikkuvat vasemmalla kaistalla tukkimassa joustavaa liikennevirtaa.


      • MolempiaLöytyy
        OnkoElämäsiTaakka kirjoitti:

        Väärin, juuri nämä hiturit ja tulpat roikkuvat vasemmalla kaistalla tukkimassa joustavaa liikennevirtaa.

        Kyllä näitä molempia on vasemmalla kaistalla yhtä paljon ja yhtä usein. Molemmista on oma haittansa muulle liikenteelle.


      • mitä.ne.yrittää

        Erikoisimpia ovat tapaukset, jotka ohituskaistalla hivuttautuvat muutaman metrin päähän edellä ajavasta vaikka ohituskaistalla on jono. Mikähän siinä on tavoitteena? Työntää vauhtia koko edessä menevälle pippeli jonolle? Nämä eivät tajua sekä vaarantavansa kaikki lähellä olevat että haittaavansa liikenteen sujuvuutta.


      • Dkfjfjfbbf
        mitä.ne.yrittää kirjoitti:

        Erikoisimpia ovat tapaukset, jotka ohituskaistalla hivuttautuvat muutaman metrin päähän edellä ajavasta vaikka ohituskaistalla on jono. Mikähän siinä on tavoitteena? Työntää vauhtia koko edessä menevälle pippeli jonolle? Nämä eivät tajua sekä vaarantavansa kaikki lähellä olevat että haittaavansa liikenteen sujuvuutta.

        Todennäköisesti jono etenee silloin alle nopeusrajoitusten.


      • Xnxbxbbxbx

        Jonon ensimmäinen voisi ajaa sitten 120 motarilla jos meinaa ohittaa. Tai sitten kattoo taustapeiliin ettei sieltä tuu ohituksen aikana ketään jos ei uskalla ajaa ku 95


      • fhfhhjjhttt
        Dkfjfjfbbf kirjoitti:

        Todennäköisesti jono etenee silloin alle nopeusrajoitusten.

        Tai sitten ei. Joka tapauksessa se on aivan helvetin urpoa tunkea toisen puskuriin kiinni. Se jonon vauhti ei nouse siitä yhtään.


      • KaahariOnOngelma

        Vilkaisepa joskus sitä nopeusmittariasi, kun alkaa ahdistaa nuo ’hiturit ja tuloat’. Se voisi avata vähän ahdistumisesi todellista ja oikeaa perusyytä.... ja jopa antaa eväät ongelmasi ratkaisemikseksi


      • elämä...on
        Xnxbxbbxbx kirjoitti:

        Jonon ensimmäinen voisi ajaa sitten 120 motarilla jos meinaa ohittaa. Tai sitten kattoo taustapeiliin ettei sieltä tuu ohituksen aikana ketään jos ei uskalla ajaa ku 95

        Jokainen saa ohittaa hitaamman parhaaksi katsomallaan nopeudella, kunhan ohitus tapahtuu kohtuullisessa ajassa. Turha repiä pelihousut, vaikka joudut itse hidastamaan hetkellisesti. Ei merkkaa paljonkaan jos jonkun ohitus kestää 15 sekunnin sijaan 25 sekuntia.


      • ParasNopeus
        elämä...on kirjoitti:

        Jokainen saa ohittaa hitaamman parhaaksi katsomallaan nopeudella, kunhan ohitus tapahtuu kohtuullisessa ajassa. Turha repiä pelihousut, vaikka joudut itse hidastamaan hetkellisesti. Ei merkkaa paljonkaan jos jonkun ohitus kestää 15 sekunnin sijaan 25 sekuntia.

        > Jokainen saa ohittaa hitaamman parhaaksi katsomallaan nopeudella,  <

        Niin, ohituksessakaan ei saa ylittää suurinta sallittua nopeutta, ei vaikka se parhaaksi katsoma nopeus olisi 200 km/h.


      • sulle.neuvo
        ParasNopeus kirjoitti:

        > Jokainen saa ohittaa hitaamman parhaaksi katsomallaan nopeudella,  <

        Niin, ohituksessakaan ei saa ylittää suurinta sallittua nopeutta, ei vaikka se parhaaksi katsoma nopeus olisi 200 km/h.

        Työnnä se suurin sallittu prrseeseesi.


      • ParasNopeus
        sulle.neuvo kirjoitti:

        Työnnä se suurin sallittu prrseeseesi.

        Ihanaa! Tuletko työntämään? Sen verran älykkäältä vaikutat kirjoituksesi perusteella että sinun täytyy olla myös kaunis poika joten haluat varmasti tulla työntämään juttuja perseeseeni.


      • rajoitus-koskee-kaikkia
        ParasNopeus kirjoitti:

        > Jokainen saa ohittaa hitaamman parhaaksi katsomallaan nopeudella,  <

        Niin, ohituksessakaan ei saa ylittää suurinta sallittua nopeutta, ei vaikka se parhaaksi katsoma nopeus olisi 200 km/h.

        Tietenkään ei lakia ja sääntöjä rikota. Ohittajan nopeus on suurempi kuin ohitettavan nopeus, mutta kuitenkin maksimissaa se mitä nopeusrajoitus sallii ajaa. Selvähän tämä pitäisi olla jokaiselle liikenteessä.


    • sormi.pystyyn
      • VäärätKuvitelmatTaas

        Keskivertoa paremmat kuljettajat näyttivät taas menemisen mallia ja sitä, miksi he ovat muita parempia rattimiehiä. Hehe.


      • hehehheeeee

        Kumpikin kuski ajoi rahalaitosten omistamia autoja. Tämäkin seikka kertoo jotain.


    • MinäMinäKinkeli

      Minun etenemistä haittaavat kaikki muut tienkäyttäjät. Vain minulla pitäisi olla oikeus ajaa yhteisistä varoista rakennetuilla teillämme. Muiden pitäisi kävellä.

    • Mikä helvetti sinä on että ei voida perkele tehdä tilaa nopeanmin ajaville vaan jäädään jumalauta siihen vasemmalle kaistalle kaivamaan persettä kun joku hintti ja muut jotka ajais kovenpaa joutuu oottamaan perkele !

      • 330d-Jo-Hajos

        Ymmärrän kyllä, että maantiet on rakennettu vain sinua, ja sinun 330d hajoavaa kikkelinvenytintäsi varten, mutta jos nyt kuitenkin rauhoittuisit, ennen kuin verisuoni katkeaa päästäsi. Vaikka ei siinä kylläkään mikään hyvä häviä....


      • Dkdndbbfbf

        Joo ja sitku vedät oikeelta ohi niin saat valojen vilkuttelua. Tai pahimmassa tapauksessa ohitettava lähtee kiihdyttämään


      • tghgthygtt454

        Pitäisi joskus päästä kysymään, monesta muustakin asiasta mitä liikenteessä kohtaa.
        Mutta kun ei voi kysyä niin voin kuvata liikennettä ja julkaisen parhaimpia aivopieruja sitten tupeen. Toinen hyvä paikka muuten on https://streamable.com/ mutta en tiedä miten kauan videot tuolla säilyy ja sieltähän ei kai voi etsiä mitään muita videoita mutta helppo uppaa tuonne ilman mitään rekisteröintejä.


      • kylmätotuus

        Jos ei ymmärrä yhteisten pelisääntöjen tarkoitusta liikenteessä ja miksi ne ovat olemassa, niin kannattaa jättää se ajaminen heille jotka ymmärtävät.


    • täältä.pesee

      Muija haukkuu velttomunaksi ja pettää, lapset jäävät luokalle, anoppi vähättelee, pomo uhkaa päivittäin potkuilla. Vittu mä näytän teille luuserit liikenteessä, että olen kova jätkä.

    • oikeaylinopeus

      Huomaatte varmaan miten usein kohtaa näitä vasemmalla kaistalla uneksijoita.
      Oikealla kaistalla saattaa olla vaikka 10 auton jono ja vasemmalla kaistalla ajaa yksi auto joka ei ohita tätä jonoa, plokkaa siis taakseen nekin ketkä haluaisi mennä ohi tuosta jonosta.
      Varmaan näitä mittariin tuijottajia jotka ajaa sitä oikeaa nopeutta, saattaa olla se oikea ylinopeuskin joka on täysin oikea ylinopeus eikä muita ylinopeuksia saa olla, minä ajan tätä oikeaa ylinopeutta nyt..

      • Mahtaisiko mainitsemasi ilmiö yleistyä edelleen sitä mukaa, kun vakionopeussäätimiä käytetään yhä enemmän moottoritiellä. Näin toteutuu muuttuva nopeusrajoitus ilman yhteiskunnan satsausta.


      • YlinopeusEiOleOikea

        Jos sulla olireipas ylinopeus, kun saavutit vasemman kaistan ohittavien jonon, joka ohittaa sallittua nopeutta noudattaen, niin suu kiinni.
        Ei ole kohtuuton vaatimus sinulta odottaa edes vähen joustavuutta ja laskea nopeutesi hetkeksi. Se on helppoa, löysäät vain vähän kaasujalkaasi hetkeksi.

        Liikenne edellyttää paitsi sääntöjen noudattamista, niin myös joustavuutta. Ja ennenkaikkia joustavuutta on lupa odottaa niiltä, joilla sääntöjen noudattaminen ei vielä onnistu joko kokemuksen puutteesta tai välipitämättömyydestä ja/tai muusta ajotaidon puutteesta johtuen. Sääntöjen rikkoja on lähes poikkeuksetta syyllinen, jos jotain sattuu, joten jo senkin vuoksi joustamista kannattaa harjoittaa ja opetella muutenkin yhteispeliä liikenteessä.


      • erittäintärkeähenklö

        Minun ylinopeuteni on sinun ylinopeuttasi tärkeämpi. Olen muita tärkeämpi henkilö.


      • näin_se_vain_on

        Yhteiskunnan sääntöjä on toteltava, oli omat halut sitten ihan mitä tahansa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe