Kun kaikki on jumalan luotua on myös se mitä maailmankaikkeus sisältää. Miksi jumala loi teidän mielestä valheellisen evoluutioteorian ihmisille?
Miksi jumala loi evoluutioteorian?
7
80
Vastaukset
- Cretu
Siksi ettei koko jumalaa ole olemassa.
Evoluutioteoria on ihmisen keksimä käsite, joka perustuu monenlaisiin virheellisiin päätelmiin, kuvitelmiin ja toiveajatteluun.
Evoluutioteoria ei ole Jumalan luoma asia, ja Jumala ei luonut evoluution avulla.- cretu
Jumala on pronssikautisten vuohipaimenten keksimä käsite, joka perustuu monenlaisiin virheellisiin päätelmiin, kuvitelmiin ja toiveajatteluun.
- Miiii
Jumala loi ihmisen joten edelleen kaikki mitä ihminen luo on seurausta siitä mitä jumala loi. Jos jumala on kaikkikykenevä hän olisi halutessaan voinut estää ihmistä luomasta evoluutioteoriaa.
Niinpä, sitä miettikäämme, onko jumala olemassa, onko luonut maailmankaikkeutta? sitä voi jokainen pohtia ja uskoa mihin haluaa...
sen voin sanoa, että mitä enemmän ikää tulee, alkaa luonnollisestikin haluamattaa miettimään asioita erilaisesta perspektiivistä, ja kuolemaakin joka väistämättä edessä jokaisella, paikkaa ja aikaa vaan ei tiedetä, eikä sitä onko tuonpuoleinen olemassa vai ei, eivät ole tulleet kertomaan millaista siellä on, tai olisi mikäli siihen uskoo."Kun kaikki on jumalan luotua on myös se mitä maailmankaikkeus sisältää. Miksi jumala loi teidän mielestä valheellisen evoluutioteorian ihmisille?"
Jumala loi ihmisen ja antoi ihmiselle vapaan tahdon. Ihminen käytti väärin tätä Jumalan lahjaa ja kuunteli paholaista, joka houkutteli ihmisen kehittämään evoluutioteorian, jotta ei tarvitsisi uskoa Jumalaan ja olla Hänelle vastuussa elämästään ja teoistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384