Vasemmisto. Turha marginaalinen takiaispuolue

Juna.meni.jo

Aika ajoi jo aatteenne ohi.

24

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa.on.työnsä

      Saiteilla riehuva komuakka yrittää yksinään pelastaa paskahousu Arhiksen jättämää rupusakkipuoluetta. Kannatus se vaan kuitenkin sukeltaa.

    • YLEnOmaVihapuhe

      Karmeampaa haastattelua kun mitä teki Kirsi Heikel Laura Huhtasaarta haastatellessaan saa hakea! Todellinen vihahaastattelu eli YLE voisi nyt aloittaa ja näyttää esimerkkiä, miten itse poistaa vihapuheen ja vihahaastattelijat palkkalistoiltaan, kiitos.
      Myös Yhdysvaltain presidentin jatkuava haukkuminen YLE:ssä on vihapuhetta ja epäasiallista, joka on ilmoitettava poliisille.

      • 1110011100011

        Hhe, rasistit ja harhainen rinnakkais todellisuus. Kannattaa varmaa lukea muitakin medioita ja kaikista maista. Kaikki ja tarkoitan foxia lukuunottamatta, kaikki haukkuvat Trumpia. Ajattelitko ilmoittaa ihan näistä kaikista vai otatko vain Ylen kohteeksi.
        Huhtasaari on vain ihminen joka jää jatkuvasti kiinni niin valheista kuin täydellisestä moukkamaisesta koulukiusaamis asenteesta.. Kai se kertoo persuista eniten että he valitsivat tämän plagiaatti öhöttäjän presidentti ehdokkaakseen.


    • Pelottelija

      Kyllä tänään andersonni nolasi itsensä eduskunnassa huutamalla ja käsiään levittelemällä puhumalla sotesta. Vääristeli asioita, ihmeellisiä uhkakuvia kuten kaikissa sosialistien puheissa.

      • oikeistokakaran.itkut

        Et vaan ymmärtänyt asiasta mitään, kuten oikeistokakaroilla on niin yleistä.


      • Airinkoineeen

        TOVERIT nostakaamme vanha aate pintaan ja keksitään jostain jotain uutta..............vaikkapa lenin,jos se nuoriso alkaisi kantamaan mielenosoituksissa hänen kuviaan,tai antaskohan ne sen muumion lainaksi suomeen...uskoisin että saisimme kannatuksen uuteen nousuun.


      • Sosialistien tappionahan on totuus jossa ei enää ole tilaa heidän paratiiseilleen. Niihin kun kukaan ei enää näytön puutteessa usko.

        Sosialismi ja siihen tai sen kaltaiseen ajatteluun nojaavat kuten vasuriliitto (ent komukaarti SKDL) ja siitä vasemmalle sijoittuvathan eivät koskaan ole saaneet aikaan mitään reaalista jos lakot ja muut kahinat unohdetaan. He eivät ole saaneet luotua yhtäkään lisä euroa tai markkaa vaan vain pyrkineet haittaamaan niiden aikaansaamista.

        Osin SDP on samoilla linjoilla ollen ay mafian tukipuolue. Kannattaa siis miettiä kuka luo sen hyvän josta hyvinvointi lopulta rakentuu!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sosialistien tappionahan on totuus jossa ei enää ole tilaa heidän paratiiseilleen. Niihin kun kukaan ei enää näytön puutteessa usko.

        Sosialismi ja siihen tai sen kaltaiseen ajatteluun nojaavat kuten vasuriliitto (ent komukaarti SKDL) ja siitä vasemmalle sijoittuvathan eivät koskaan ole saaneet aikaan mitään reaalista jos lakot ja muut kahinat unohdetaan. He eivät ole saaneet luotua yhtäkään lisä euroa tai markkaa vaan vain pyrkineet haittaamaan niiden aikaansaamista.

        Osin SDP on samoilla linjoilla ollen ay mafian tukipuolue. Kannattaa siis miettiä kuka luo sen hyvän josta hyvinvointi lopulta rakentuu!

        Sosiaalipummin paskaluukku aukesi taas.

        Nykyisestä työnteosta ja AY-liikkeestä mitään ymmärtämätön tollo jauhaa noita ikivanhoja porvarisontiaan joka paikkaan. Sosiaalipummin ainoa elämän tarkoitus näyttää olevan enää työväen ja heidän etujärjestönsä solvaaminen. Säälittävä surkimus!


      • porvariloiset kirjoitti:

        Sosiaalipummin paskaluukku aukesi taas.

        Nykyisestä työnteosta ja AY-liikkeestä mitään ymmärtämätön tollo jauhaa noita ikivanhoja porvarisontiaan joka paikkaan. Sosiaalipummin ainoa elämän tarkoitus näyttää olevan enää työväen ja heidän etujärjestönsä solvaaminen. Säälittävä surkimus!

        Mitä edellisestä kommentistani et ymmärrä?

        Kerro niin selvitän perusteellisemmin!

        Tai mikä siinä ei ole faktaa ja kun sen kohdan löydät niin kerro ihmeessä mikä sinun faktasi siitä asiasta on. Muutoinhan olet pelkkä puskahuutaja josta ei tarvitse välittää kun itsekään et tiedä mitä mieltä olet!

        Minä en työväkeä solvannut mutta arvostelin vasemmistolaisia tyhmyydestään, se ei ole solvausta vaan kannustusta oikeammalle tielle!


      • Hhjhhhhhh
        oikeistokakaran.itkut kirjoitti:

        Et vaan ymmärtänyt asiasta mitään, kuten oikeistokakaroilla on niin yleistä.

        Punikkivihervasemmisto eli katukommunisti elää yhä pahemmassa kuplassa.


      • Maatalousryssät.töihin
        Hhjhhhhhh kirjoitti:

        Punikkivihervasemmisto eli katukommunisti elää yhä pahemmassa kuplassa.

        Maatalouskommunismi onkin Suomen syöpä, joka pitää lopettaa mitä pikimmin.


    • persujen.petokset

      Ja muistetaanpa vielä se, että persut on ÄÄRIOIKEISTOA, jolle työväen kyykytys kuuluu ihan persujen agendaan. Kuten tästä hallituskaudesta muistetaan.
      Kikyt, aktiivimallit, palkattomat lisäpäivät, sairaskulujen omavastuun lisäykset yms. ovat persujen hallitusaikanaan hyväksymiä "kipeitä päätöksiä".

      • Kun maamme aikoinaan liittyi euroon niin jo silloin puhuttiin siitä, ettei vanhakantainen devalvaatio enää euroaikaan tule kysymykseen ja että joudumme tarpeen niin vaatiessa tekemään sisäisen devalvaation.

        Nuo perusjen.petokset nikin esittämät asiat eivät ole persujen aikaansaamia mutta ne juuri ovat osa sitä sisäistä devalvaatiota joka tosin jäi liian pieneksi koska viekäkin on satoja tuhansia työttömiä.

        Tuo sisäinen devalvaatio oli pakollinen ja jos sitä vastustaa on hyvinvoinnin vastustaja. Sitä pitäisi veiläkin kasvattaa jotta saisimme kilpailukykyämme nousuun ja työttömyyden "normaaleihin mittoihin" eli kymmeniin tuhansiin satojen sijaan.

        Kun yhteiskunnan tulot ovat alle menojen niin sitä pitää korjata menojen pioenentämisellä sieltä missä se on mahdollista ilman suurempia tappioita.


    • Poskenkääntäjä

      Kikyssä sovittiin työajan pidentämisestä noin kolmella päivällä, tai 24 tunnilla ilman palkkaa. Pääministeri Sipilän sekä työnantaja tahojen näkemyksen mukaan pitää. Kommunismia viimeisen päälle. Kaikki kontrolli on kommunimia, ei idiootit ymmärrrä sitä; "saavutetuista eduista on pidettävä kiinni". Kyky loppuu, niin kurirus alkaa, - pyöreitä kiviä polkujen varteen.

    • Puoluetta johtaa feministi suomenruotsalainen Turusta:-)

      Kannattaa äänestää.

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Työväki ainakin äänestää Vasemmiston ehdokkaita.

        Rikasta eliittiä, maatalouskommunisteja ja rasisteja voi sitten muut äänestää.


      • EliittiLi
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Työväki ainakin äänestää Vasemmiston ehdokkaita.

        Rikasta eliittiä, maatalouskommunisteja ja rasisteja voi sitten muut äänestää.

        Jawohl


      • Tavssrits
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Työväki ainakin äänestää Vasemmiston ehdokkaita.

        Rikasta eliittiä, maatalouskommunisteja ja rasisteja voi sitten muut äänestää.

        Miksi boku pilkkaa maaseudun vasemmistolaisia maatalouskommunisti nimellä. Itse olen maalla asuva vasemmistolainen eli kommunisti ja pitäisiköhän sanoa sinua sitten katukommunistiksi TOVERI.


      • Maatalousryssät.töihin
        Tavssrits kirjoitti:

        Miksi boku pilkkaa maaseudun vasemmistolaisia maatalouskommunisti nimellä. Itse olen maalla asuva vasemmistolainen eli kommunisti ja pitäisiköhän sanoa sinua sitten katukommunistiksi TOVERI.

        Olet kuitenkin kepuli, jolle maatalouskommunistin titteli sopii ihan hyvin.
        Maatalouskommunistithan elävät pelkillä työläisten maksamilla verovaroilla.


      • Jhgggg
        Maatalousryssät.töihin kirjoitti:

        Olet kuitenkin kepuli, jolle maatalouskommunistin titteli sopii ihan hyvin.
        Maatalouskommunistithan elävät pelkillä työläisten maksamilla verovaroilla.

        Kovin on toveri katukommari pihalla asioista


      • Maatalousryssät.töihin
        Jhgggg kirjoitti:

        Kovin on toveri katukommari pihalla asioista

        Maatalouskommunistithan ne ihan pihalla on ... tai no ei näin talvella, kun silloin maatalousryssät makoilevat vaan pankolla. Ehkä sitten Heinäkuussa ellei sada!


    • Lenininnnn

      Toverit toverit älkäämme riidelkö keskenään ja pitäisikö meidänkin jakaantuA kahteen leiriin maa ja kaupunkikommunisteihin. Olkaamme vasemmistoliittolaiset edelleen samaa kommunistista porukkaa

      • Maatalousryssät.töihin

        Olet kuitenkin kepuli, jolle maatalouskommunistin titteli sopii ihan hyvin.
        Maatalouskommunistithan elävät pelkillä työläisten maksamilla verovaroilla ja siihen tulee kohta loppu. Harmittaako?


    • en_usko

      Kohuista kärsinyt hoivajätti Attendo kasvoi voimakkaasti Suomessa – toimitusjohtaja vaatii parempaa tulosta
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006000911.html

      Attendon johto on siis vaatinut parempaa tulosta joka johtaa helposti hoitokotien henkilökunnan minimoimiseen tai muihin vastaaviin toimiin. Sijoittajat ajattelevat ensisijaisesti rahapussillaan. Siinä kohtaa ei tunneta inhimillisyyttä laisinkaan eikä tiedosteta mikä ensisijainen funktio hoitokodeilla on. Hoivakoti ei ole rahantekoautomaatti, vaan puhtaasti hoiva- ja palvelukoti joka tarjoaa ja suo vanhuksille heidän tarvitsemansa turvallisen olotilan.

      Aika ei ole ajanut minkään ohi, niin kauan kuin tällaista tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      175
      1700
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      824
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe