revin vaatteet päältäsi ja heitän sängylle. Hyppään kyllä perässä!
Mä tuun sinne !
25
114
Vastaukset
- tuumasta_toimeen
Koska aloitetaan tämä operaatio revi ja heitä?
- molemmatkäy
Nytkö vai heti?
- ihanmitenvaan
molemmatkäy kirjoitti:
Nytkö vai heti?
Nyt, tai hetikin käy kyllä.
- kiihkoilia
Joo, tule vaan.
Kerro, mihin aikaan oot alaovella, ni mä tuun sen avaamaan. - enmäkään
joo tuu vaan :) hypätään sänkyyn :)
- Sitä
hetkeä ootellessa hekumoin ajatuksella ;o))))), vauuuu
- 20vSelibaattia
Tää ei ole ainakaan mulle.
- Virhe.Käsittelyssä
Teillä on jo kimppakiva, AP ja muut 🤣
- odotanjo
Olethan hellä?
- otankovaatteetkinpois
Mä oon jo sängyssä.
- enfantasioi
Ei kuulosta lainkaan minunnäköiseltä elämältä.
- oma.moka.ettei.niin.käy
Koo mies saisi repiä vaikka mun kaikki vaatteet silpuksi jos hyvityksenä olisi viikonloppu sen kanssa
- Ehdottelen
Suosittelen hyvät äijät. Menkää seksi treffeille, tai käyttäkää maksullisia. Kukaan huvikseen teitä kato.
- Oletniinkaunis
Koska vain n-n !
- haluisinkyllä
Käy, mutta mitä sitte käy...
- hyväävain
Mitä sitte pitäisi käydä?
- Raisaa_naetattaa
Varattu Raisa vartoo jo lettu levällään. Hyppää sinne sängyynsä kolmanneksi eukon ja ukkonsa viereen!
- Jyv
Sillä kostea toisin kun sulla ei joudu käyttää mitään liukastus aineita niin ku sun kanssa kuiva korppu.
T:miehesi
- Sänkyyn
Juu sopii mulle. Tuu vaan.
- Nipsun.äiti
Tällä ollaan peiton alla koko paketti.
- tälle
REPS ;)
- itekkinrepesin
tälle kirjoitti:
REPS ;)
Sanos muuta!
- Hrj.uskonnoton
-Ismit pois!
Menkää omille palstoille.
Olen valtion 20v selibaatissa. Piste. - SeJokuKuumoilee
No tänään sait mut pikkujuttelulla aika kuumenevan ja kihelmöivää tilaan. Mut olis siinä tilassa saanut vaikka parilla painiotteella heitellä ihan vapaasti vaikka sitten sängylle. Ja.... huomasin tänään taas ne sun kädet käyvän siellä jossain ;-) Kiusotteletko mua tarkoituksella mies vai teetkö sen ajattematta? Taidat huomata, mitä se tekee mulle ;-) Taas on trooppisen ilmaston unia tulossa, veikkaan,
Hän tuskin tänne halusi ilmestyä nyt kuitenkaan :-) Mä kyllä tulisin mielellään sinne, jos kutsut. Voin pitää vaatteet päälläkin, sun kanssa on niin hyvä olla jo ihan muutenkin, mutta kyllä vaatteita saa vähentää mun puolesta vähän reilumminkin jos alkaa liian kuuma tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528