Tämä puolue lähti edellisestä hallituksesta raukkamaisesti vastuuta pakoon, ensin Paavo Arhinmäki lupasi että porvarihallituksen emme lähde, mutta takki kääntyi kun luvattiin kaksi ministerin pestiä mikä saa ihmisen pään niin uskomaan tälläisen käpykaartipuolueen jatkuviin valheisiin
Millainen ihminen äänestää vasemmistoa
6
71
Vastaukset
ÄÄNESTÄKÄÄ SKP:TÄ!
- Tyypillinenvasuri
Tyypillinen vasureden äänestäjä on katkera ja kaukainen itse ei viitsitä tehdä mitään vaan tungetaan kädet toisten taskuun, tästä on hyvä esimerkki palstalla riehuva vasureden joka ei ole ollut työelämässä purkaa katkeruutta antaa persuhin
- Jaa_mimmoinen
äänestää vassareita?
No ainakin pitää olla helvetin tyhmä. Se on lähtökohta. Ja jos on vielä epäisänmaallinen, niin siinähän se profiili jo onkin.- ei-aja
Ainakaan ei aja kannattajakuntansa asiaa mm. työperäisen maahanmuuton tarveharkinnasta olivat ensimmäisenä luopumassa eli kaivamassa omiensa kuoppaa syvemmäksi
- Koneinsinöörit
Anna Kontulan aloite tarveharkkin poistosta johon demarit ja vasemmisto ja vielä demarit pistivät nimensä, Euroopan talousalueella on viitisen sataa ihmistä jollei näin pieni maa saa sieltä tarvitsevasi työvoimaa niin ihmetellä täytyy.Työvoima reserviä on ainakin Itäkeskuksessa ja muissa matulähiöissä, miksi he eivät työllisty.
- ahneus_kannattaa
Oi Jumalani, miksi sinä annoit politiikoille vallan avata Pandoran lipas ja päästää valloille ahnaat yksityiset yritykset jotka eivät ajattele muuta kuin voittojen maksimointia esim vanhustenhoidon kustanuksella jolloin hoidokit saavat kärsiä nälkää ja janoa maaten paskavaipoissaan. Samoin kävi sähkönsiirron osalta.
Vasemmistoliitto oli vuonna 2013 ainoa hallituspuolue, joka äänesti myyntipäätöstä vastaan."Sähkönjakelu on käytännössä luonnollinen monopoli. Caruna nosti tavallisten kuluttajien sähkölaskua huomattavasti. Samaan aikaan paljastui, että yhtiö kierrätti omat voittonsa veroparatiisiin ja maksoi Suomeen vain olemattoman määrän yhteisöveroa. Esimerkiksi vuonna 2014 yhtiön liikevoitto oli yli 50 miljoonaa euroa, josta se maksoi yhteisöveroa 1,6 prosenttia", Andersson sanoo.
Voitot sen kun lisääntyy veroparatiisitileillä. Tätäkö me Suomessa haluemme, en minä ainakaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391