Vältteletkö mies tapaamistani?

EräälleMiehelle

Oletko kenties liian kiireinen? Vai pelkäätkö tunteitasi, minun tunteitani vai eikö niitä ole koskaan ollutkaan? Tahtoisin edes jonkin syyn, muuten jään ikuisesti epätietoisuuteen. En enää jaksa tällaista, tiedät kai, että välitin.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkoVihjeenäE

E-miehellekkö tulisi tämä?

• EräälleMiehelle

Ei ole E..

• Ihastunutmies

Joo välttelen. Tunnustan että se on juuri noin. Olisitpa hän.
        Kenelle kirjoitat?

• eiap
        Ihastunutmies kirjoitti:

Kenelle kirjoitat?

Kenelle sä?

• EräälleMiehelle
        Ihastunutmies kirjoitti:

Kenelle kirjoitat?

Eräälle, jonka kanssa on luottamukselliset välit, mutta ei hän kyllä täällä ole. Hän on yleensä kohtelias, ehkä siksi kuvittelin liikoja, mutta tässä kohtaa olisi kyllä voinut kertoa syyn irl..

• Sielläoon

Prisma

• Minäjamiljoonamuuta

No kukahan vitt..u sin ä edes olet, joku täys idiootti, kysyt sitä täällä, sinua kukaan tunnista, vitt.u että on tyhmää idiootti sakkia, aaaarrggg per..kele...

• taitaa vältellä, oon pelottava ilmestys, heh heh!

• mies.miettii

Ehkä pelkään että jos vaikka näen sinut tiellä yllättäen, en hallitse itseäni, saa sanaa suustani. Ehkä pelkään, ettet sinä halua nähdä minua. Ehkä olen joskus yrittänyt tehdä jotain, enkä halua enää tuputtaa seuraani. Ehkä olen epävarma siitä, mitä tunnen.

• eihelppotilanne

En ole kokenut että yksi tavallaan tuttu olisi tuputtanut seuraansa, mutta yllättävä tilanne saa minut hämmentymään, enkä osaa sanoa mitään. Haluaisin kyllä nähdä hänet, mutta mitä jos sanoja ei vaan tule.

• mies.miettii
        eihelppotilanne kirjoitti:

En ole kokenut että yksi tavallaan tuttu olisi tuputtanut seuraansa, mutta yllättävä tilanne saa minut hämmentymään, enkä osaa sanoa mitään. Haluaisin kyllä nähdä hänet, mutta mitä jos sanoja ei vaan tule.

Ei sillä loppujen lopuksi mitään väliä ole, tuleeko sanoja vai ei. Mutta tässä tapauksessa tiedän, että ne olisivat ihan luontevia, sitten kun saisivat tulla rauhassa.

• tavallaantuttu
        eihelppotilanne kirjoitti:

Muutetaan sitten se tilanne, pian. Olen niin samaa mieltä aloituksen kanssa.

• Luojaparatkoon
        tavallaantuttu kirjoitti:

Muutetaan sitten se tilanne, pian. Olen niin samaa mieltä aloituksen kanssa.

Teitä onnettomia tolvanoita täällä.

• Masasiivoja64

Harmi kun en nähnyt tänää aamulla kun kävin mutta silti sinusta tyhkää paljon

• Taidatitsevältellä

Olen kiireinen mies, tiedäthän.

• EräälleMiehelle

Tiedän kyllä ja niin olen minäkin. Ymmärrän sen, mutta voisit ilmoittaa sen edes syyksi.

• heh.heh.heh
        EräälleMiehelle kirjoitti:

Tiedän kyllä ja niin olen minäkin. Ymmärrän sen, mutta voisit ilmoittaa sen edes syyksi.

no siinähän se sen ilmotti, kai se sulle kelpaa kun kerran täällä moista paskaa tuntemattomilta kyselet.

• EräälleNaiselle

En välttele tapaamista. Toivon sitä. Tunteet pääsi ehkä vähän yllättämään.
      Jos tavataan sattumalta, se olisi todella mukava yllätys.
      Muuta en oikeastaan toivo, kuin sitä että näkisin hymysi.
      Olet mielessäni ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla kun silmäni suljen.
      Toivottavasti tiedät sen.

En ole muuta toivonut, kuin sitä että, huulesi laskeutuisivat omilleni..
      Sitä että suudelma johtaisi toiseen.

• Onneesulle

Päästäksesi tuohon vaiheeseen aloittajan kanssa.
        Viikonloppua.

• niiinsödee

tuutilullaa ja lälälläälää ukkeli se siinä taas vähän naisia narrailee. ketä milloinkin ja ah niin tosissaan. aika outoo tuntemattomille tommonen jaaritus.

• Suosiko.onni

Löytyikö mies. ootteko te ihmiset ihan tosissanne näitten lorujenne kansa, siis oikeesti tosissanne.

• Joskustuntuu

Että näistä palstoista on tullut joillekin ihmisille ansa. On helppoa huudella kenelle vain mitä vain ja sitten uskotaan että me kaksi, hän ja minä kommunikoimme oikeasti. Vaikka sitä onkin vaikea uskoa että miten se voi niin mennä.

• HajooJo

Itse kuvittelet jotain ihan omituista. itsekin huutelet mitä sattuu tähänkin ketjuun.
        Aloittajan aiheeseen sinulla ei mitään järkevää sanottavaa ollut.
        Itse en usko että kukaan kuvittelee täälä törmäävänsä kaipaamaansa ihmiseen.
        Mutta jos on tunteita voi niitä tänne purkaa mielummin kuin pitää sisällään.
        Koitatko omia palstaa komenteillasi?

• Samaamieltäkanssasi

Ja mitä kauemmin täällä huudellaan niin sitä korkeammaksi kasvaa kynnys oikeasti ottaa yhteyttä oikeaan ihmiseen. Tämä passivoi osaa ihmisistä varmasti jonkinkin verran mutta toivottavasti ei liikaa, vaarana lienee jämähtäminen tänne liian kauaksi.

• KerrosSe

Perustuuko oletuksesi omakohtaiseen kokemukseen vai harhoihin kuten kaikki muu tällä palstalla tapahtuva sinun mielestäsi?

• itsesuojelua

Ei ole kiva olla sellaisen lähellä, jota kohtaan itse tuntee, mutta joka ei tunne mitään samankaltaista takaisin päin. Välttelen.

• äläoleniinvarma

Pyrin peittelemään kaikki vahvat tunteet häntä kohtaan..

Joskus ihmiset voi onnistua siinä peittelyssä turhankin hyvin..
        Älä siis ole noin varma asiasta jos et ole suoraan häneltä kysynyt.

• toiveajattelua
        äläoleniinvarma kirjoitti:

Pyrin peittelemään kaikki vahvat tunteet häntä kohtaan..

Joskus ihmiset voi onnistua siinä peittelyssä turhankin hyvin..
        Älä siis ole noin varma asiasta jos et ole suoraan häneltä kysynyt.

Miksi luulette että kukaan kysyisi sellaiselta joka jotain peittelee yhtään mitään? Jos haluaa saada jotain takaisin, ensin pitää uskaltaa antaa itsestään jotain.

• sori_en_käynyt_täällä_2v

Maannu kämpillä ja ootellu että tämä elämän prinsessa saapuu hakemaan kotiovelta tai laittaa viestin. Ei oo näkyny mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      105
      1099
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      61
      1062
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      601
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe