Putin Putin Putin...

Ihan koomiseksi on mennyt tämän palstan nassikoiden mölinät - samoin, kuin valta-median "uutisetkin". Jos Venäjästä mitä tahansa uutisoidaankin, on Putin jotenkin asiaan aina kytköksissä. Esimerkiksi jenkeissä tämä on pantu merkille jo ajat sitten - siis median osalta - ja asiasta vitsaillaan siellä jo ihan huolella.

Hieman sama, kuin että jos joku liukastuu jenkkilän mäkkärissä ketsuppiin, niin asia liittyy Donald Trumpiin. Jatkakaa toki :)

24

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knknknk

      Venäjällä ei käydä kusellakaan kysymättä lupaa putelta.

      • @Knknknk ,
        Niin, täysin totta! :)
        Jatkakaa toki hyvä herra...


    • Ei_meidän_putin

      Ketä sitten pitäisi syyttää venäläisten toimista krimillä rasputiiniako?

      • FinskTraktorParasTraktor

        "Ketä sitten pitäisi syyttää venäläisten toimista krimillä rasputiiniako?"

        Ei ketään, Putinia voisi kiittää Naton rosvouksen estämisestä.

        McCainkin jo mätänee ja haisee Saigonille.


      • Kyntäjän_poika
        FinskTraktorParasTraktor kirjoitti:

        "Ketä sitten pitäisi syyttää venäläisten toimista krimillä rasputiiniako?"

        Ei ketään, Putinia voisi kiittää Naton rosvouksen estämisestä.

        McCainkin jo mätänee ja haisee Saigonille.

        Ukraina luotti lännen apuun ja luopui omista ydinaseita 1994 ja teki siinä virheen.


      • Hei, ymmärsitkö mistä puhutaan?

        No täsmennetään vielä: vihjaus oli hieman siihen suuntaan, että oli asia mikä hyvänsä, mikä liittyy Venäjään, niin siinä tuppaa olemaan Putin jotenkin aina mukana.

        (Tämän vuoksi teidän nassikoiden kanssa on hyvin hankalaa keskustella, koska vouhottaessanne adrenaliinin vaikutuksen alaisina, ette ymmärrä edes lukemaanne).


      • Mutta_kuka_on_ruorissa
        tractor kirjoitti:

        Hei, ymmärsitkö mistä puhutaan?

        No täsmennetään vielä: vihjaus oli hieman siihen suuntaan, että oli asia mikä hyvänsä, mikä liittyy Venäjään, niin siinä tuppaa olemaan Putin jotenkin aina mukana.

        (Tämän vuoksi teidän nassikoiden kanssa on hyvin hankalaa keskustella, koska vouhottaessanne adrenaliinin vaikutuksen alaisina, ette ymmärrä edes lukemaanne).

        Meinaatko että venäjällä venäläiset tekee mitä tahtoo ja putin istuu vaan kyydissä.


      • Kyntäjän_poika
        FinskTraktorParasTraktor kirjoitti:

        "Ketä sitten pitäisi syyttää venäläisten toimista krimillä rasputiiniako?"

        Ei ketään, Putinia voisi kiittää Naton rosvouksen estämisestä.

        McCainkin jo mätänee ja haisee Saigonille.

        Osalla Suomalaisista on sympatioita ukrainaa kohtaa koska näemme krimissä ja karjalassa,alakurtissa sekä petsamossa yhtäläisyyksiä.


      • Kyntäjän_poika kirjoitti:

        Osalla Suomalaisista on sympatioita ukrainaa kohtaa koska näemme krimissä ja karjalassa,alakurtissa sekä petsamossa yhtäläisyyksiä.

        @Kyntäjän_poika ,
        Ymmärrän, mutta hei, Talvisodasta on jo 80 vuotta. Onko suomalainen ihminen sellainen, joka voi antaa menneiden jo olla?

        Saksalaiset tappoivat 27 miljoonaa venäläistä 2. Maailmansodassa ja maiden välit ovat varsin hyvällä tolalla. Eivät muutkaan maat ikuisesti muistele menneitä. Tai voidaanhan me tietysti murehtia kaikkea nuijasodista ja muista historiaan jääneistä mellakoista.

        Toiseksi haluaisin sanoa, että näiden proxy-sotien aikakaudella pitää olla hyvin tarkkana asioista, koska peli on todella rumaa myös meitä ulkopuolisia tarkkailijoita kohtaan.
        En ala jälleen jankuttamaan omaa näkemystäni Ukrainan tilanteesta, koska olen sen niin monta kertaa näillä palstoilla jo tehnyt, mutta kysyisin sinulta, että riittääkö sinulla sympatiaa myös niitä kahdeksaa maata kohtaa, jota vastaan USA tällä hetkellä sotii?


      • Mutta_kuka_on_ruorissa kirjoitti:

        Meinaatko että venäjällä venäläiset tekee mitä tahtoo ja putin istuu vaan kyydissä.

        @Mutta_kuka_on_ruorissa ,
        No en tietenkään tarkoita tällaistakaan ääripäätä. Eivät asiat ole mustavalkoisia. Eivät ne ole joko-tai -kysymyksiä, vaan jotakin siltä väliltä. Venäjällä on ns. vahva presidentti, kuten on monessa muussakin maassa mukaanluettuna USA, joten presidentin valtaoikeudet ovat todella suuret eurooppalaiseen mittapuuhun verrattuna.

        (Suomessa oli myös vahva presidentti aina itsenäisyyden alusta Kekkoseen. Koivisto aloitti sitten siirtymisen tähän nykyiseen parlamentaariseen systeemiin, missä presidentti on periaatteessa vain eräänlainen ulkopolitiikan suurlähettiläs).


      • cjsnnscjkncakj
        tractor kirjoitti:

        @Kyntäjän_poika ,
        Ymmärrän, mutta hei, Talvisodasta on jo 80 vuotta. Onko suomalainen ihminen sellainen, joka voi antaa menneiden jo olla?

        Saksalaiset tappoivat 27 miljoonaa venäläistä 2. Maailmansodassa ja maiden välit ovat varsin hyvällä tolalla. Eivät muutkaan maat ikuisesti muistele menneitä. Tai voidaanhan me tietysti murehtia kaikkea nuijasodista ja muista historiaan jääneistä mellakoista.

        Toiseksi haluaisin sanoa, että näiden proxy-sotien aikakaudella pitää olla hyvin tarkkana asioista, koska peli on todella rumaa myös meitä ulkopuolisia tarkkailijoita kohtaan.
        En ala jälleen jankuttamaan omaa näkemystäni Ukrainan tilanteesta, koska olen sen niin monta kertaa näillä palstoilla jo tehnyt, mutta kysyisin sinulta, että riittääkö sinulla sympatiaa myös niitä kahdeksaa maata kohtaa, jota vastaan USA tällä hetkellä sotii?

        "En ala jälleen jankuttamaan omaa näkemystäni Ukrainan tilanteesta, koska olen sen niin monta kertaa näillä palstoilla jo tehnyt, mutta kysyisin sinulta, että riittääkö sinulla sympatiaa myös niitä kahdeksaa maata kohtaa, jota vastaan USA tällä hetkellä sotii?"
        Luetteletko ne maat joiden kanssa USA on sodassa tällä hetkellä? Ei tule nyt yhtään mieleen...
        Sitä vastoin Venäjä on sodassa Ukrainaa vastaan.


      • FuckMolok

        Mielenkiintoinen ilmiö mediassa on isis ja ennenkaikkea, keiden ansiota on sen lyöminen.

        Tasan siihen saakka kun jenkit isannoivat iskujaan järjestöä vastaan, se porskutti ja laajeni, öljyn ryöstö sujui häiriöittä länsikalustolla.
        Sen jälkeen kun Venäjän asevoimat ja 'ihan oikein' Putinin ilmoituksella puuttuivat asioitten kulkuun, alkoivat terroristien housut tutista.
        Nyt ne ovat heikossa hapessa, mutta kuinkas ollakaan....jenkit median avulla ottavat kaiken kunnian 'omien maavoimiensa' lyömisestä.
        Että näin asiat käännetään päälaelleen.


      • Kyntäjän_poika
        tractor kirjoitti:

        @Kyntäjän_poika ,
        Ymmärrän, mutta hei, Talvisodasta on jo 80 vuotta. Onko suomalainen ihminen sellainen, joka voi antaa menneiden jo olla?

        Saksalaiset tappoivat 27 miljoonaa venäläistä 2. Maailmansodassa ja maiden välit ovat varsin hyvällä tolalla. Eivät muutkaan maat ikuisesti muistele menneitä. Tai voidaanhan me tietysti murehtia kaikkea nuijasodista ja muista historiaan jääneistä mellakoista.

        Toiseksi haluaisin sanoa, että näiden proxy-sotien aikakaudella pitää olla hyvin tarkkana asioista, koska peli on todella rumaa myös meitä ulkopuolisia tarkkailijoita kohtaan.
        En ala jälleen jankuttamaan omaa näkemystäni Ukrainan tilanteesta, koska olen sen niin monta kertaa näillä palstoilla jo tehnyt, mutta kysyisin sinulta, että riittääkö sinulla sympatiaa myös niitä kahdeksaa maata kohtaa, jota vastaan USA tällä hetkellä sotii?

        Kyllä Suomalainen antaa menneiden olla kun vääryys korjataan ja venäjä palauttaa varastamansa alueet. Muistaakseni Suomi maksoi sotakorvaukset venäjälle aihettamistaan vahingoista, nähdäkseni velat on tällä kuitattu.


      • cjsnnscjkncakj kirjoitti:

        "En ala jälleen jankuttamaan omaa näkemystäni Ukrainan tilanteesta, koska olen sen niin monta kertaa näillä palstoilla jo tehnyt, mutta kysyisin sinulta, että riittääkö sinulla sympatiaa myös niitä kahdeksaa maata kohtaa, jota vastaan USA tällä hetkellä sotii?"
        Luetteletko ne maat joiden kanssa USA on sodassa tällä hetkellä? Ei tule nyt yhtään mieleen...
        Sitä vastoin Venäjä on sodassa Ukrainaa vastaan.

        @cjsnnscjkncakj ,

        No luetellaan:
        Afganistan, Iraq, Syyria, Jemen, Somalia, Libya, Nigeria ja Pakistan.


      • IsisÄitisVenäjä

        Venäjä on ainoa, joka murhaa eurooppalaisia kristittyjä Isisin ja muiden terroristi-islamistien ohella.

        Venäjä on kuitenkin ollut ääri-islamisteja paljon tehokkaampi kristittyjen lahtari.

        Venäjä on syössyt hapettoman maan uumeniin 2000-luvulla jo yli 10 000 kristittyä.

        Isis ja kumppanit kiitävät Venäjää ja nauraa rähättävät päälle.


    • 0999090

      Duumakin on naapurissa, mutta on pelkkä kumileimasin. Syytesuoja rikoksia vastaan heillä on. Näin toteutuu demokratia Venäjällä.

    • 46yuh4e5

      Putinin asema Venäjällä on sama kuin Hitlerin asema oli Saksassa.

    • 67tui4r5ye4

      Venäjän heikko kohta on juuri Putin ja siksi hänen kimppuunsa luonnollisesti isketään. Korruptiosyytöksillä ja salamurhasyytöksillä ja laittomien sotien käymisestä Ukrainassa ym.

      Putin on tuhonnut vaihtoehdot vallalleen ja Venäjä joutuu kaaokseen jos hänet saadaan pois pelistä.

      Aina ennen vaaleja Putin varmistaa voittonsa panemalla haastajansa vankilaan tai tapattamalla heidät.

      Putinia kannatta painostaa ankarasti jos haluaa Venäjän muuttuvan vaarattomaksi naapuriksi. Ei hän yli-ihminen ole.

      • @67tui4r5ye4 ,

        Niin, kovastihan te olette kampeamassa joka-ikisen maan hallitsijat vaihtoon jos eivät suostu tanssimaan USA:n pillin tahdissa. Siis maan, joka käy juuri nyt sotaa
        Afganistanissa, Irakissa, Syyriassa, Jemenissa, Somaliassa, Libyassa, Nigeriassa ja Pakistanissa.
        Puhele siinä sitten Ukrainasta...


      • HoitoonHoitoon

        Trollit haluaisivat pitää kiduttaja-, myrkyttäjä- ja lahtaridiktaattorit vallassa.

        Sairaita mielihaluja trolleilla.


    • 67ikkkkkkju

      Jos Putin saadaan pois pelistä ja Venäjä joutuu kaaokseen venäläisetkin huomaavat että demokratia on parempi järjestelmä.

    • 7ol6t7ruj

      Putinin suomalaiset ihailijat on jotain apukoulun käyneitä luusereita. Heikot saa voimaa fasismista, sanotaan.

      Putin ei noudat mitään sääntöjä eikä sopimuksia vaan tekee mitä haluaa. Sellaisia luuseritkin haluaisivat olla.

      Hitlerin kannattajat oli samanlaista roskasakkia.

    • FuckRussia

      Putin on Venäjän kehityksen este.

      Niin kauan kun hän on vallassa, suhtaudutaan Venäjään kuin hylkiöön.

      Maan talous ei monipuolistu normaaliksi vaan kehitysmaan tapaan nojaa pelkkään energiaan ja raaka-aineisiin ja ne tuotot menevät sitten muutaman oligarkin ja sitä kautta Putlerin taskuun.

      EI TULE ulkomaisia investointeja, tietotaitoa, työpaikkoja ja varallisuutta tavallisille venäläisille.

      Ja aivan turha Venäjän on isotella Lännelle asevoimillaan. NATO on seitsemäntoista kertaa Venäjää voimakkaampi sotilaallisesti. Tosipaikan tullen Venäjä läpsäistään hetkessä kuin kärpänen kärpäslätkällä.

      KAIKKI TÄMÄ on Putinin syytä.

      • tiltua.munille

        Putin ja hänen politiikkansa alkaa olla Venäjälle aikamoinen rasite.
        Ovat kyllä alkaneet sen huomata, yhä useampi pitää kotimaan hyvinvointia tärkeämpänä kuin sotilaallista suurvalta-asemaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe