SDP jota johtaa Seta Marin ei käy.
Vihreät jossa johdossa on Haavisto unohda.
Vasemmistoliitto suomenruotsalainen Li Andersson johdossa, mutta en puhu ruåtsia.
Pitää siirtyä porvariksi, vaikka olisi duunari.
Lihaa syövä heteromies ilman puoluetta!
6
<50
Vastaukset
- äänestäisänmaallista
Pyöreäpäinen valehteleva urpo säkäkorkeus 164cm unohda.
Puliukonpartainen valehteleva lestainssi unohda.https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/269746-lupaukset-niin-holtittomia-sdplle-murskatulos-iln-kyselyssa-kokoomusvaikuttajille
Kokoomus ei missään nimessä lähde SDP:n kanssa samaan hallitukseen, ei myöskään Kepu.
Demarit 20% Vihret 14% Vasurit 9% RKP 4%,*47%. Mistä saadaan hallitus?
Sanna Marin pääministeriksi? Suomen tulevaisuus näyttää valoisalta!!!!
- Rälläkkäpaari
Olet nähnyt painajaisia yöllä.
- Selventäjä
Porvariduunari=idiootti.
Tuli mieleen, kun Pekka Haavisto mainostaa olleens junalla Euroopassa. Lienee ollut ns A-luokan matka eikä puoliso ollut mukana? Saksassa "kylpylöissä" viihtyi myös Suomen ensimmäinen AIDS:in
kuollut ravintoloitsija.- asdfhagsdf
Teille kirjoitustaidottomille seminatseillehan on montakin vaihtoehtoa. Näitä pieniä sisäisiin ristiriitoihinsa hajoilevia öyhöttäjälaumojahan löytyy. Perusta vaikka oma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043