vain lapsi uskoo jumalan luoneen kaiken

kumpaankuulut

Aikuinen normaali ihminen ei tähän usko.

17

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi_FtK

Pappi uskoo, koska saa etuja.

• Kryon

Johtuisko siitä, että lapsella on asiat tuoreemmassa muistissa. 😊

• tieteenharrastaja

Mistä sitten johtuu, että vastasyntyneellä tuntuu olevan aika vähän muistissa.

• riippuu ihmisestä, ja siitä kuka on nykyään " normaali" jokaine uskokoot mihin haluaa.

( poikkeuksena tähän islam.ei kuulu suomeen, heh!)

• LucaSisko
    • "Aikuinen normaali ihminen ei tähän usko."

Jakolinja ei ole aikuisen ja lapsen välillä, vaan tyhmän ja viisaan välillä.
      Viisas ihminen uskoo Jumalaan, mutta tyhmä ihminen ei.

• valheenuhrit

Missä se jumalasi on voisitko edes yrittää arvailla.

• Ei usko välttämättä lapsikaan, varsinkaan jos hänelle ei ole koskaan väitetty, että joku olisi jotain luonut.

• anonyymi_eIb

Uskovaisen lapsi nielee koukut syötteineen.

• Otsalaastari

Vain todella naiivi, lapsellinen uskoo elämän eri muotojen syntyneen evoluution seurauksena. Sokeat luonnonlait ja valinta eivät luo nerokkaita organismeja saati ihmistä.

• Luotiinko patogeeniset mikrobit luomisen kuuden päivän aikana, ja jos ei, niin milloin, ja kenen toimesta?

• yeuywur

Kovaa on ateistinen mainonta.

• ateisminaika

Fanaattinen ateisti on kuin fundamentalisti uskovainen.
        Periksi ei anneta ja missään ei anneta periksi.

• Tavatonlahjus

Siksikin keskustellaan suurista ja pienistä, kun ajatukset lentää.

• Joka on perehtynyt kristinuskon salaisuuksiin, se tietää, että Jumala on luonut kaiken, Raamatussa sanotaan Johanneksen ilmestys 4. luku 11. jae mm. seuraavaa Sinä Herramme ja Jumalamme jne. ja sillä sinä olet luonut KAIKKI, ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat LUODUT.

Joten pliis älkää viitsikö lässyttää ateistista satua, että muka vain lapsi uskoo Jumalan luoneen kaiken!

Ja vielä Raamattu kertoo uskosta, että se on luja luottamus, aivan päin vastoin kuin esim. sokea usko tahi uskottelu.

• Pitääkö aloittaja normaalina kun ihminen on niellyt tieten tahtoen vasitella opetetun valheen?

Minusta normaalina voidaan pitää sitä mikä on todistetusti totta, joka ei ole vain aivopieru ateististen tiedemiesten korvien välissä.

Raamattu sanoo Johanneksen ilmestyksessä 4. luku ja 11. jae mm. seuraavaa Sinä meidän Herramme ja Jumalamme jne. ja sillä sinä olet luonut KAIKKI, ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat LUODUT.

Edellä kirjoitettu ei jätä pienintäkään epäselvyyttä siihen kuka ja mikä on koko maailmankaikkeutemme takana ja kuka on sen tehnyt.

• jooooo

Roope Ankka on pirun rikas Ankka, pakko uskoa kun on Aku-Ankka lehteen niin kirjoitettu!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3169
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2601
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1637
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59