Märät uikkarit Kalevan uimahallissa.

UimahalliRunkkari

Ovat saaneet nyt spermaisen täytteensä. Juu tosiaan, löysin tänään aamu-uinnilleni mennessä miesten pukukopista jonkun unohtuneet uimahousut. Heti alkoi kovettumaan. Enhän voinut muuta kuin mennä vessaan, kietaista nämä löytyneet uimahousut munani ympärille ja runkata niihin annokseni.

Hitto mitkä laukeemiset kun ajattelin et kenenköhän kullia ne olivat suojanneet. Jätin nämä spermani sotkemat uimahousut vielä ikään kuin "voitonmerkiksi" vielä lojumaan pukuhuoneen penkille muidenkin ihailtavaksi ja lähdin suoraan, ilman suihkua tietysti huljuttamaan kullini uima-altaaseen. Ihana aamu runkku. Muilla kokemusta vastaavasta?

7

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soppari

      haluatko toiseen käteen vieraan mulkun jota runkkaat samalla?Saat myös ottaa suihin?Olisi hienoa nähdä kun laukeat samalla kun runkkaat vierasta kullia.Tampereelta

      • kermakalle

        Hei. Olen tulossa Kalevan uimahalliin 15.2. n. klo 10.30 -11. Onko komeita kulleja paikalla?


    • yksikokemus

      Aaaah..kerran onnistui uimahallissa! Menin höyrysaunaan ja sinne tuli myös kolme muuta miestä, yksi heistä tuli istumaan aivan viereen. Siinä tarinoitiin niitä näitä kunnes vieressä istuva alkoi juttelemaan kuinka oli viime kerralla höyrysaunassa joku mies laittanut kätensä hänen paljaalle reidelle ja pyytänyt vessaan harrastamaan suuseksiä!!! ..ja samalla kun tätä kertoi niin demonstroi tilanteen laittamalla kätensä minun reidelle huh..hieman kyllä tais kalu värähtää, yksi saunassa olijoista lähti heti pois, minä ja vastapäätä istuva nuorempi mies kuuntelimme vain hiljaisina. Seuraavaksi poistuin minä kun meni pupu pöksyyn, menin suihkuun ja kalu oli puoli jäykkänä ja sydän hakkasi, näin kun höyrysaunaan teiden hieroja tuli myös suihkuun, peseydy kunnolla ja rohkaistuu, menin tämän kaverin luo kun hän oli vielä peseytymässä ja kuiskasin että mennäänkö mekin vessaan, hän vastasi että mene edeltä..otin pyyhkeeni jonka kietaisin vyötärölle on ja menin vessaan, mies tuli perässä, menimme koppiin ja mies istuutui wc-istuimen kannen päälle, lukitsin oven ja mies pudotti pyyhkeeni lattialle, Kaluni ponnahti ylös, mies tarttui kiinni pakaroistani ja otti kaluni suuhunsa, voi taivas että se tuntui hyvältä ja kiihottavalta, muitakin kävi koko ajan vessatiloissa. Vaikea oli olla voihkimatta kun sain suuhoitoa eikä mennyt kauan kun jännityin ja orgasmi oli tulossa, luulin että mies ottaa kaluni käteen ja saan ruiskuttaa spermat lattialle tai kasvoille mutta hetkessä tajusin että saan laueta suuhun ja sekös nosti kiihotuksen huippuun ja laukesin rajusti miehen suuhun, pyyhin kaluni ja poistuin takaisin suihkuun ja pukukaapille, olihan tapaus jonka muistan vielä vuosikymmenen jälkeen.

    • onelämässänautintoja

      Itse tykkään runkata uimahallin porealtaassa, poreilun suojasta ei kukaan huomaa vatkausta. Pari kertaa olen päässyt vatkaamaan niinkin että on ollut seksikäs muija samaan aikaan altaassa, huisin jännittävää ja kiihottavaa. Huvittavaa kun se sperma jää vielä myllyämään sinne poreisiin kun poistuu altaasta. Näkyy kauas kun valkoinen klöntti pyörii siellä.

      • uimahallirunkkari

        Oon kans tota harrastanu. Missäpäin vaikutat?? Voitais joskus jättää lastit yhdessä. ;)


    • Tonipp

      Uimahallissa menin vesihierontaan, kivalta tuntuu veden paine ja hieronta jos vesi tulee suihkuta altaan pohjasta, kalussa tuntuu hyvälle, kerran laskin uikkateita alemmas ja vapautin seisovan kalun veden hierottavaksi, siitä sitten pitikin lähteä vessaan runkkaaminen.

      • einautintoapidätellä

        Antaa tulla sinne veteen vaan niin kaikki muutkin tekee.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe