että sattuu, kun näen että sulla menee hyvin, keksin kaikkea millä saan sinua loukattua.
Pitäisi päästä siitä
20
<50
Vastaukset
- anonyymi_Fu3
Eli olet erittäin kateellinen ja vihaat todellisuudessa.
- Kauhistus
Se on kyllä erittäin alhaisen ihmisen käytöstä.
- anonyymi_bKH
Ei multa. Mikä on motiivi tai syy-ja-seuraus moiselle käytöksellä?
- SeliteSepi
Pakkoneuroosi jossa haluan tulla osalliseksi hänen onnellisuudestaan hänen kumppaninaan vaikka olenkin mitätön ja vähäpätöinen ja rakastuessani heikko.
- Näinuskon
Olisit tehnyt hänestä vahvan eikä heikon niin hän olisi aina sinun tukenasi.
- Konkurrsiin
Ei sulla ole enää mahkuja kaiken sen jälkeen buaha haaahaa..
- sanoin
Kiusaajia on monenlaisia, onneksi olen vahva ja nauran sinun loukkauksille, joita satelee joka riidan yhteydessä. Olen huomannut, että minä en sinulle mitään voi. Sinä itse mieles korjaat. Eikos sulla jo ole ammattiapua käytettävissä.
- EnJääKaipaamaan
On. Moniammatillinen tiimi parhaillaankin häärii ympärilläni. Yksi ottaa verikoetta ja toinen virittää korviini akupunktioneuloja.
Pääsen tästä yli ihan pian. - Karvastotuus
Et pääse jos et anna pillua hänelle.
- dddddddddddddd
Niin tai toisinpäin, eihän tässä ollut sukupuolesta kyse. Paitsi tuon sepin kirjoitus, joka viittaa siihen et vois olla aloittaja MIES.
- toivonettä
Aloittajan kohde on huomannut aloittajan käytöksen ja tajuaa olla ottamatta vastaan...
- anonyymi_ynZ
Onpa outo strategia. Toivoisit että hänellä menisi huonosti. Ihminen on muuten itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Eikä kellään oo oikeutta ehdoin tahdoin huonontaa toisen oloa. Ja se ettei ole riippuvainen toisesta ihmisestä, ei tarkoita ettei tunteita tai halua tutustua olisi.
- Ettästiiätte
No siittäs sitte.
- Oletainaolluthäviäjä
Jatka samaan malliin vain!
Tyhmästä päästä, kärsii koko ruumis!
Koskaan et tilaisuutta saa, etkä nähdä saa mua enään! - Saitmitäansaitsitkin
Eiköhän nainen ole ignoorannut sut täysin, olethan Tampio.
- Tämäpäsulle
No jos nyt mietitään tilannetta mulla menee paremmin kuin sulla. Tiedän että yrität edelleen esittää "ymmärtävää" mutta muutoin hyvin sinun kiukuttelusta huolimatta.
- anonyymi_Sd7
Ei mies niillä monilla sadoilla loukkauksilla, ole niin väliä tälle jäljelle olevalle elämälle..
Koska olen voinut suodattaa lähes kaiken mielestäni pois..
Mutta väliä on sillä että, "Kenen kanssa jaan loppuelämäni..
"Ja sillä ketkä saavat kuulua viimeisiin elinvuosiini".
Minulta onnistuu yksin eläminenkin koska olen vahva ihminen ja ymmärrän että, yksin oleminen on vain tilapäistä pitkällä aikavälillä jokaiselle ihmiselle.
En koskaan voisi jakaa elämääni, mitään muutakaan sinun kaltaisen ihmisen kanssa.
Koska sinä et kestäisi piikittelyäni, suoria sanojani, kovisteluani viikkoa pidempään.
Et kestäisi rakkauttani jos leikitään että, sellainen olisi mahdollista minun puoleltani.- PunaNapsija
No siinä meillä on Tina Turner onyx-ammeessaan.
Paljon jäljellä?
no todellakin, täytyis päästä kun ajattelet noin! Kannattaisko keskittyä omaan elämään, sen parantamiseen, kuin loukkaamisiin. En ymmärrä miks jäädä vellomaan liejuun, jotkuthan eivät pääse etenemään elämässä, useimmiten suurempi riski tässä asiassa, on miehillä.
Hankkia vaikka uusi harrastus, tai nähdä kavereita, lähteä ulos, ihmisten ilmoille jne jne mahdollisuuksia on moni, mikäli niitä haluaa käyttää.- Toisenonnionhyvä
Mua taas sattuu jos joku valehtelee. Totuus on parempi kuin valhe joka paljastuu aiheuttaen kaksinkertaisen mielipahan. Se etten ole luottamuksen arvoinen totuutta kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528