Ilmankos maalla menee tosi kurjasti......D
Norjassa ei ole ydinvoimaa!
7
122
Vastaukset
- kilautus
" Ilmankos maalla menee tosi kurjasti...."
Olet oikeassa. Norjalla menee huonosti , syynä on öljyn ja kaasun hinnan aleneminen.
Norja on suuri öljyn ja maakaasun tuottaja, joten Norja kuuluu maapallonluonnon suuriin saastuttajiin.- TottakinMukaan
Norjan öljytulojen väheneminen on syynä ettei enää ole rahoja ylenpalttiseen törsäämiseen. Heillä riittää vesivoimaa aivan riittävästi sähköntuotantoon, mutta polttoainepuoli kärsii hintojen alennuksista ja myös kuihtuvista öljylähteista. Eli tällä kertaa aloittaja on oikeassa, vaikka kyvyt eivät riittäneet perusteluihin.
- epes
Kyllä on, mutta ei tuotantoa tällä hetkellä .....Vuotoja ja säteilyä kylläkin
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002927058.html
https://www.nrk.no/ostfold/trodde-de-skulle-avvikle-to-atomreaktorer-_-sa-var-det-fire-1.14447615
Heh: Joku löysi kaksi vanhaa reaktoria jotka olivat unohtuneet 60luvulta ....
Vapaasti käännettynä:
-Mitä siellä on jäljellä, mitä uskottiin jo poistetun?
-Siellä on vielä kokonaiset reaktoriblokit reaktoritankkeineen kaikkineen. Oikeastaan koko laitos.
-Miten on mahdollista olla huomaamatta kaksi reaktoria?
-Sitä olen myös kysynyt itseltäni. Onhan ne aika isoja.
Onneks meidän Stuk on vähän valppaampi....kait- NakkiHiihti12km
Tuohan oli oikein hauska uutinen. Onko siellä kaikki "mehut" vielä tallella?
Eivät ole siis norjalaisetkaan keksineet keinoa millä nuo puretaan. Elämme jännittäviä aikoja.
- nähneenä
Tutkimusreaktoreita, onpa jopa ollut teollisuuden palveluksessa kun naapurissa sijaitsevalle metsäteollisuuden tehtaalle on tarjottu mm. höyryä. Eräänlaista toimintaa on vielä molemmilla paikkakunnalla.
- ei-hätää
Huonosti menee mutta niillä oin vesivoimaa vaikka muille jakaa johtuen korkeuseroista maassa. Samoin kyllä se 1000 miljardin öljyrahasto auttaa pikkasen sen verran suuri raha.
- NakillaOnHilloa
Eiköhän Suomeltaltakin ole palanut tuon 100:n miljardin edestä rahoja ydinvoimaloihinsa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158