Taas ei näin !

Staslooper

Aioin tarjota itseäni Ähtärin energian ja veden toimitusjohtajaksi ei kelvannut valitsivat paikallisen kepulaisen maajussin jolla ei alan koulutusta eikä kokemusta. Oma koulutukseni on Lvi insinööri ja 20 vuoden kokemus kaukolämmön ja jäteveden käsittelylaitosten johtamisesta.Soitin paikalliselle tutulle hän kehotti olla hakematta sanoi että hyvävelijärjestö Ähtärissä ei valitse koskaan pätevintä vaan sopivimman , ja nyt varsinkin kun siellä on jotakin häikkää pandahommien takia, ei vieraita huolita sotkemaan kuvioita.

14

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KylläTaasRokataan

      Kyllä, asia on näin.
      Valittiin oikein kunnon JOO JOO henkilö. Joka alan asiantuntija.
      Tekee mitä käsketään.

    • Eipäteviävalitakaan

      Ai niin Leino.Kepulainen se riittää.
      Oli valtuustossa,tarvittiinko unilukkarin virkaa joka olisi valmistunut tuomarniemeltä.
      Kuten sieltä tulee liiikuntakoordinaattoreita.
      Onhan ne nyt ne Mini Suomen 6 miljoonaa alijäämiä etsittävä.
      Siiretiinkö ne lämmön konserniin.
      Maija olisi ollut pätevä,mut eihän sellaista uskalleta valita,sanottiin baarissa
      Säilyykö liki 75 v johtaja oikeesti johdossa ja kilveksi Leino.
      Onhan sopivaksi havaittu ja lähipiiriä jo kivasti työllistettykin kunnan hommiin..

      • juuriNäinTaas

        Juuri näin.


      • Vainpandahoidetaan

        Eiköhän sen mieskuoronkin virret vaihdu.
        Suruhymniin kun savolalle tulee suojatyöpaikka huoltohommiin maksuun.Taikka karjanhoitoon osaamisensa mukaisesti alastaipaleelle.


    • höpötutkija

      Aioit tarjota itseäsi Ähtärin energia ja veden toimitusjohtajaksi mutta ei kelvannut. Miten voi olla ettet kelvannut kun aioit hakea, mutta et hakenut. Paikka oli auki oikein monessa lehdessä ja et hakenut. Olet pelkkä höpöttäjä.

    • Mitenjohtotahtoo

      Eihän Ähtärissä valita mihinkään toimeen pätevintä. Riittää kun on tuttava, sukulainen, serkun kaima, naapuri, ELÄKELÄINEN, seniori, serkku, käly, vävy,kaveri, kaverinkaveri, muodollisesti pätevä, kepulainen,😡, perheenjäsen, sukulaisen sukulainen, tuttavan tuttava... riittää kun on sen verran taitoa, että osaa tulla töihin ja tehdä niin kun johto sanoo. Ei tarvitse itse miettiä mitään. Tällaisia on helppo pyörittää miten tahtoo.

    • Räntääsatelee

      ...ja jos ei valita ähtäriläistä, niin sitten samat valittajat huutavat, että miksei paikkakuntalaisia oteta töihin...ja verotkin sitten maksavat alavudelle..alajärvelle...soiniin..tai virroille. Koskaan ei mene valinnat kohdalleen

    • kyllääntynyt

      Valittajat löytää aina aiheen

    • jarkallo

      Onko tuosta maajullista johtamaan todella velkaista yhtiötä epäilen suuresti, valinna syy taitaa olla pandatalon rahoitus sekoilut pandakeväänä silloin pukkasi paniikki mistä puuttuvat 3 miljoonaa. Yhtiöhön laajenee kaikki kaupungin kiinteistöhuolto tulee sen kontolle eli työntekijöitä on aika lauma. Ähtärin energia ja vesi on ongelma luottojen kaatopaikka kuten pöytäjkirjoista voi lukea, no yhtiön asiakkaat maksaa vesi ja energiamaksuissa nuokin velat ei kaikki kuntalaiset.

      • tietoaon

        Väärää tietoa. HÖPÖHÖPÖ


    • asiatsekäisin

      Kyllä olisi tuossa yhtiössä kunnon penkomisen ja ison tilintarkadtuksen paikka.

    • Huonahuonoa

      Huonoa kommentointia, mitättömiä mielipiteitä, huonoa asioiden esiinottamisen johtamista....

    • plkm

      Ammattiruikuttaja asialle koska pandoilla menee juuri nyt melko mukavasti.

      • Lumi valittiin pandojen miss universumiksi kiinan ulkopuolella. 👌🐼✌️


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe