Oli aika yllättävä päätös ilman mitään varoitusta ennakkoon..
Mitähän minä tein väärin?
32
<50
Vastaukset
- Nimimerkkinen
Et mitään, kotona tuli seinä vastaan. Joko juteltais?
- sinustakiinni
Sinustahan se on ollut kiinni, että jutellaanko vai ei.
- Nimimerkkinen
sinustakiinni kirjoitti:
Sinustahan se on ollut kiinni, että jutellaanko vai ei.
Niinkö ajattelet?
- MiesKysyysulta
En tiedä. Mulle tuli sellainen kuva, että ei taideta enää jutella. Yritetään vaan unohtaa..
- sinustakiinni
Nimimerkkinen kirjoitti:
Niinkö ajattelet?
Niin ajattelen. Enhän minä ole esteenä juttelulle.
- Nimimerkkinen
sinustakiinni kirjoitti:
Niin ajattelen. Enhän minä ole esteenä juttelulle.
Unohtaminen ei onnistu. :(
- sinustakiinni
Nimimerkkinen kirjoitti:
Unohtaminen ei onnistu. :(
Ai. Luulin, että olit jo unohtanut. Ei ole unohtaminen onnistunut minullakaan.
- Nimimerkkinen
sinustakiinni kirjoitti:
Ai. Luulin, että olit jo unohtanut. Ei ole unohtaminen onnistunut minullakaan.
En ole. Joku voisi pitää säälittävänä. Aidot tunteet ei kuole.
- sinustakiinni
Nimimerkkinen kirjoitti:
En ole. Joku voisi pitää säälittävänä. Aidot tunteet ei kuole.
Minä en ole koskaan mietiskellyt mitä ulkopuoliset ajattelevat siitä mitä tunnen ja ketäkin kohtaan. Aidot tunteet ei tosiaan kuole. Siksi ne on minullakin elossa.
- Nimimerkkinen
sinustakiinni kirjoitti:
Minä en ole koskaan mietiskellyt mitä ulkopuoliset ajattelevat siitä mitä tunnen ja ketäkin kohtaan. Aidot tunteet ei tosiaan kuole. Siksi ne on minullakin elossa.
En minäkään, oikeastaan. Välillä silti on heikkoja hetkiä, kun tarvitsisi jonkun rohkaisua.
- sinustakiinni
Nimimerkkinen kirjoitti:
En minäkään, oikeastaan. Välillä silti on heikkoja hetkiä, kun tarvitsisi jonkun rohkaisua.
Sen rohkaisun pitää sitten varmaan tulla joltain ihmiseltä lähelläsi, joka tietää sinulla olevan noita tunteita.
- Nimimerkkinen
sinustakiinni kirjoitti:
Sen rohkaisun pitää sitten varmaan tulla joltain ihmiseltä lähelläsi, joka tietää sinulla olevan noita tunteita.
Minusta tuntuu, että tämä mies on läsnä elämässäni, vaikka emme ole yhteyksissä. Hänen suunnastaan ehkä, sen rohkaisun tarvitsisin. Toki tunteeni ovat hänelle epäselviä. Uskoisin.
- sinustakiinni
Nimimerkkinen kirjoitti:
Minusta tuntuu, että tämä mies on läsnä elämässäni, vaikka emme ole yhteyksissä. Hänen suunnastaan ehkä, sen rohkaisun tarvitsisin. Toki tunteeni ovat hänelle epäselviä. Uskoisin.
Miksi epäselviä? Etkö ole koskaan kertonut hänelle tunteistasi häntä kohtaan?
- Nimimerkkinen
sinustakiinni kirjoitti:
Miksi epäselviä? Etkö ole koskaan kertonut hänelle tunteistasi häntä kohtaan?
En ehkä tarpeeksi selkeästi. Ja jälkeenpäin tapahtuneiden asioiden vuoksi hän voisi luulla kaikkea muuta, kuin mitä totuus on.
- sinustakiinni
Nimimerkkinen kirjoitti:
En ehkä tarpeeksi selkeästi. Ja jälkeenpäin tapahtuneiden asioiden vuoksi hän voisi luulla kaikkea muuta, kuin mitä totuus on.
Miten tuo kyseinen mies voisi uskaltautua rohkaisemaan sinua, kun itsekin tiedät ja toteat toimineesi jotenkin sellaisella tavalla, joka on saanut hänet todennäköisesti luulemaan ettei sinulla ole häntä kohtaan tunteita?
Sinunhan se pitää korjata tuo aiheuttamasi väärä luulo. - Nimimerkkinen
sinustakiinni kirjoitti:
Miten tuo kyseinen mies voisi uskaltautua rohkaisemaan sinua, kun itsekin tiedät ja toteat toimineesi jotenkin sellaisella tavalla, joka on saanut hänet todennäköisesti luulemaan ettei sinulla ole häntä kohtaan tunteita?
Sinunhan se pitää korjata tuo aiheuttamasi väärä luulo.Kyllä minä sen tiedän, siksi (myös) tilanne onkin niin vaikea.
- sinustakiinni
Nimimerkkini siis osui sinun kohdallasi täydellisesti oikein.
Onko hän kertonut sinulle omista tunteistaan?
- Etmitään
Ajan aina kaikki hyvät ihmiset luotani pois. En halua päästää ketään liian lähelle.
- EräälleMiehelle
Tiedät kyllä mikä mättää
tietäjät tietää ja niin edelleen..
jotkut saattaa pohtia vuosia, saamatta vastausta pääsemättä eteen päin. =/- anonyymi_seX
Onko tämä ihan tuore juttu vai onko tapahtumasta jo aikaa?
- tahdonollaAinoaN03
En oloa halunnut ihastua mutta niinhän siinä sitten kävi heti naps
- katseline
Et ole mun tyylinen. Vaikka ehkä niin luulet, sorry.
- JosSiisOsaatte
Miettikää omaa käytöstänne ja päätelkää siitä miksi toinen toimii niin kuin toimii.
- Eivoitietääei
Mikä päätös?
- Eioltuneoikeat
Jos kysymys olisi minulle, vastaisin että pidit minusta kiinni väärin. Halusit enemmän kuin olin valmis antamaan sinulle. Ahdistuin siitä ja lämpimät tunteeni kuolivat siihen paikkaan. En kestänyt sitä tunteiden määrää sinulta.
- sinnikkyyttämiehiltä
Mulla on miesten kanssa ollut kanssa sitä ongelmaa, että haluu edetä, omistaa, muuttaa yhteen ym.tosi pian tapaamisen jälkeen. Tarttee aikaa ja ymmärrustä ja hidasta lähestymistä, mutta ei kuiteskaan sellasta kylmää, kuumaa leikkiä.
- sinnikkyyttämiehiltä
Siis miehet haluu edetä, omistaa...
- voiluojamitävalehtelua
"Eioltuneioikeat" nimimerkille.
Tunteet kuoli, mutta olet ikävä-palstalla selittämässä siitä?
Jos joku tuon uskoo niin on kyllä typerin ihminen ikinä.
- Eipystynysanoohei
Et tehnyt mitään väärin. Selitän joskus.
- Pahalortto
Pillusi imee kaiken sisäänsä. Olet pahuuden perikuva syntinen lortto.
- säästäse25vuottavielä
Melko yksiselitteinen seuraus on tuollainen: itse tuhosit itse omilla jutuillasi ja vakuutusyhtiö ei maksa penniäkään ennen kuin 25-vuoden oikeudenkäynnit on käyty loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528