neitsyyn poistaminen...

Hei!
pitkään ollu haaveena päästä viemään jonku tytön/naisen neitsyys.
Olen 37v 180/77 urheilullinen ja hyväkroppainen, komea sinkkumies. Asun Helsingissa ja voidaan tavata aluksi esim jossain kahvilassa tms ja sitten luonani mikäli niin halutaan..tai mennä hotelliin tms. Oon terve molemmista päistä mut kumea tieteki käytettäisiin. Oon fiksu, huumorintajuinen ja tuun toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, helppo lähestyä ja varmasti jäisi kokemuksesta erittäin mielyttävä muisto.
voit olla kauempaaki, autolla ja junalla tms pääsee tänne tai voin tulla paikkakunnallesi.
Kirjoittele niin tutustutaan!
[email protected]

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imbossiple

      Mitähän 40v ikää lähenevä mies tästä saa!

      Joskus 30v iässä juttelin erään naisen kanssa joka oli minua jotakuin 10v nuorempi. Kävi sitten ilmi, että tämä nainen oli neitys, ja kovasti olisi halunut siitä eroon. Ei se vielä mitää, että 20v ikänen on neitsyt ja on kiima, mutta kun sen ihmisen kanssa jutteli vähän aikaa, niin selvisi mikä hän oikeasti oli.

      Ketjun alkajalle. Jos vajaa 40v ikänen mies alkaa haikaamaan aikuista neitsyttä, niin voi kyllä olla kovan työn takana. Jos löydät esim. 30v ikäisen neitsyen, niin voit törmätä psykopaattiin. Sama se on meillä miehilläkin, jos kokemukset on vähissä tai ollenkaan, niin vika on korvien välissä.

      liki 40v ikäsen miehen on turha haikailla alle 20v neitsyiden perään. Se on myös moraali ja oikeusjuridinenkin asia. Älä ala pedofililiksi. Mä en edes yksinolevana miehenä runkkaa sille ajatukselle, että 20v nuorempi nainen olisi kiva. Runkkaan ihmiselle johon ikäero on järjevä. Nyt vajaa 10v vanhempi ja toisaalta reilu 10v vuorempi entinen kaveri saa lentää kivasti.

      Ja mitä tulee neitsyyksiin, niin olen tässä muutaman kerran saanut olla kuuntelijana kun aikuinen yli 40 v nainen itse kertoo, että ei ole ollut neitstyt enää kolmeenkymmeneen vuoteen. Neitsyys on mennyt jo yläluokan alimmalla luokalla. Eli se siitä! Ja näitä ei ole yksi, vaan niitä on monta.

    • Obadja

      Sukupuolisuhteet kuuluvat miehen ja naisen väliseen avioliittoon.
      Etsi siis ensin itsellesi nainen, jonka kanssa haluat solmia elinikäisen avioliiton. Ja vasta sen jälkeen kun teidät on vihitty avioliittoon ja haluatte yhteistä lasta, voitte alkaa suunnitella neitsyyden/poikuuden poistamista. Se on ainoa oikea ja terve tapa toimia. Jumalan sana sanoo:

      "Haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa ja kullakin naisella aviomiehensä" (1.Kor.7:2)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe