Ainoa puhdas ja virheetön oppi on minulla.
Minä päätän sen, mitkä kirjoitukset ovat luotettavia ja mitkä eivät.
Käytän mitä tahansa kirjoituksia Raamatusta ja sen ulkopuolelta tukemaan omaa ylivertaista näkemystäni asioista: miten ne tulisi tulkita oikein.
Vain minä olen oikeassa ja kaikki muut ovat säälittäviä väärässä olijoita elleivät sitten satu olemaan ateisteja: he ovat hyviä heppuja, mutta kaikki uskovaiset ovat pahoja Kaitsua lukuun ottamatta.
Ainoa puhdas oppi
5
<50
Vastaukset
- pyhoy293874293874
Valheellinen lässytyksesi ei hetkauta tippaakaan.
Aloitus on parodia exapista. Melkolailla oikeaan osuva.
- LääkäriLettu
Narsistinen persoona tarvitsee myötäilevän hovin ympärilleen. Tosiasiassa narsisti ei välitä paskan vertaa hovistaan, mikäli se ei ole toitottamassa hänen erinomaisuuttaan... adv...eikun Kaitsu on mitä tarpeellisin tähän tehtävään.
- Omahyväinen-spa
Kaitsun kommenteissa paistaa omahyväinen adventismin oikeamielisyys ja puhtaus. Jos joku on väärässä, niin se suinkaan ei ole adventtikirkon koulutettu joka-alan osaaja ja spesialisti pastori itse, joka tietää kaikesta kaiken. Amen, hallelujaa!
- Adventismin-siunaus
Omahyväinen-spa kirjoitti:
Kaitsun kommenteissa paistaa omahyväinen adventismin oikeamielisyys ja puhtaus. Jos joku on väärässä, niin se suinkaan ei ole adventtikirkon koulutettu joka-alan osaaja ja spesialisti pastori itse, joka tietää kaikesta kaiken. Amen, hallelujaa!
Kyllä joitain pieniä nyansseja pitäisi kirkossamme hioa, mutta ne ovat vain lillukan varsia. Kirkkomme on ainoa oikea jäännös ja lopunajan yhteisö. Muut kirkkokunnat ovat eksyneet harhapoluille ja meidän tuleekin aktiivisesti kertoa heille, että he ovat väärällä tiellä.
Meidän suuri tehtävänämme on siis kutua heitä yhteisöömme ja joukkoomme, jossa he saavat kokea pelastuksen ihanuuden muiden pelastettujemme joukossa. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356771JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t225221Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5532909Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai932711Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342156V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!502112- 332014
- 421790
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321743Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71381