Ainoa puhdas oppi

Ex-ap

Ainoa puhdas ja virheetön oppi on minulla.

Minä päätän sen, mitkä kirjoitukset ovat luotettavia ja mitkä eivät.

Käytän mitä tahansa kirjoituksia Raamatusta ja sen ulkopuolelta tukemaan omaa ylivertaista näkemystäni asioista: miten ne tulisi tulkita oikein.

Vain minä olen oikeassa ja kaikki muut ovat säälittäviä väärässä olijoita elleivät sitten satu olemaan ateisteja: he ovat hyviä heppuja, mutta kaikki uskovaiset ovat pahoja Kaitsua lukuun ottamatta.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhoy293874293874

      Valheellinen lässytyksesi ei hetkauta tippaakaan.

    • Aloitus on parodia exapista. Melkolailla oikeaan osuva.

    • LääkäriLettu

      Narsistinen persoona tarvitsee myötäilevän hovin ympärilleen. Tosiasiassa narsisti ei välitä paskan vertaa hovistaan, mikäli se ei ole toitottamassa hänen erinomaisuuttaan... adv...eikun Kaitsu on mitä tarpeellisin tähän tehtävään.

      • Omahyväinen-spa

        Kaitsun kommenteissa paistaa omahyväinen adventismin oikeamielisyys ja puhtaus. Jos joku on väärässä, niin se suinkaan ei ole adventtikirkon koulutettu joka-alan osaaja ja spesialisti pastori itse, joka tietää kaikesta kaiken. Amen, hallelujaa!


      • Adventismin-siunaus
        Omahyväinen-spa kirjoitti:

        Kaitsun kommenteissa paistaa omahyväinen adventismin oikeamielisyys ja puhtaus. Jos joku on väärässä, niin se suinkaan ei ole adventtikirkon koulutettu joka-alan osaaja ja spesialisti pastori itse, joka tietää kaikesta kaiken. Amen, hallelujaa!

        Kyllä joitain pieniä nyansseja pitäisi kirkossamme hioa, mutta ne ovat vain lillukan varsia. Kirkkomme on ainoa oikea jäännös ja lopunajan yhteisö. Muut kirkkokunnat ovat eksyneet harhapoluille ja meidän tuleekin aktiivisesti kertoa heille, että he ovat väärällä tiellä.

        Meidän suuri tehtävänämme on siis kutua heitä yhteisöömme ja joukkoomme, jossa he saavat kokea pelastuksen ihanuuden muiden pelastettujemme joukossa. Aamen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe