Ainoa puhdas ja virheetön oppi on minulla.
Minä päätän sen, mitkä kirjoitukset ovat luotettavia ja mitkä eivät.
Käytän mitä tahansa kirjoituksia Raamatusta ja sen ulkopuolelta tukemaan omaa ylivertaista näkemystäni asioista: miten ne tulisi tulkita oikein.
Vain minä olen oikeassa ja kaikki muut ovat säälittäviä väärässä olijoita elleivät sitten satu olemaan ateisteja: he ovat hyviä heppuja, mutta kaikki uskovaiset ovat pahoja Kaitsua lukuun ottamatta.
Ainoa puhdas oppi
5
68
Vastaukset
- pyhoy293874293874
Valheellinen lässytyksesi ei hetkauta tippaakaan.
Aloitus on parodia exapista. Melkolailla oikeaan osuva.
- LääkäriLettu
Narsistinen persoona tarvitsee myötäilevän hovin ympärilleen. Tosiasiassa narsisti ei välitä paskan vertaa hovistaan, mikäli se ei ole toitottamassa hänen erinomaisuuttaan... adv...eikun Kaitsu on mitä tarpeellisin tähän tehtävään.
- Omahyväinen-spa
Kaitsun kommenteissa paistaa omahyväinen adventismin oikeamielisyys ja puhtaus. Jos joku on väärässä, niin se suinkaan ei ole adventtikirkon koulutettu joka-alan osaaja ja spesialisti pastori itse, joka tietää kaikesta kaiken. Amen, hallelujaa!
- Adventismin-siunaus
Omahyväinen-spa kirjoitti:
Kaitsun kommenteissa paistaa omahyväinen adventismin oikeamielisyys ja puhtaus. Jos joku on väärässä, niin se suinkaan ei ole adventtikirkon koulutettu joka-alan osaaja ja spesialisti pastori itse, joka tietää kaikesta kaiken. Amen, hallelujaa!
Kyllä joitain pieniä nyansseja pitäisi kirkossamme hioa, mutta ne ovat vain lillukan varsia. Kirkkomme on ainoa oikea jäännös ja lopunajan yhteisö. Muut kirkkokunnat ovat eksyneet harhapoluille ja meidän tuleekin aktiivisesti kertoa heille, että he ovat väärällä tiellä.
Meidän suuri tehtävänämme on siis kutua heitä yhteisöömme ja joukkoomme, jossa he saavat kokea pelastuksen ihanuuden muiden pelastettujemme joukossa. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2082143puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo231784Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561415Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2361385- 521211
- 611042
- 68997
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul40986Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm307963Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel34899