Corvette, Plymouth Fury, Bobcat

13

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghkhjfkd

      Paljoko Youtube maksaa sulle vuodessa kun saat katsojalukuja kanavallesi? Elääkö sillä?

      • Ei maksa mitään eikä ole tarkoituskaan. Omaksi ja muiden iloksi tai .......


    • safdlf

      Hieno corvette

      • Kiitos. Haaveeksi muodostui jo 70-luvun lopulla kun ajokortin sain ja näin V8 magazinessa ekan kerran kuvia Corvetesta. Meni aika kauan että haave toteutui eli 2012


    • siisti.vehe

      Onko Plymouth kesällä ajossa?

      • No riittää tuossa Plymouth Fyryssä lämpöä ajella talvellakin. Että silleen.


      • Yritetään saada se kesäksi ajoon eli paljon on vielä hommaa että se onnistuisi.


      • Että_silleen kirjoitti:

        No riittää tuossa Plymouth Fyryssä lämpöä ajella talvellakin. Että silleen.

        On sillä vaimo joskus ajanu talvellakin. Täytyypä kysyä tarkeniko. Nyt en kehtaa kun on nukkumassa.


      • SagittariusM-61 kirjoitti:

        On sillä vaimo joskus ajanu talvellakin. Täytyypä kysyä tarkeniko. Nyt en kehtaa kun on nukkumassa.

        No tuo Fyry on samanlainen kun Dodge kromilistat ja maski erilainen. Kun siihen laittoi talveksi 92 termostaatin ja keulapeiton lämpesi se nopeasti pienessäkin ajossa. Lukkoperän vaihdoin tuohon Dodgeen . Että silleen.


      • Että_silleen kirjoitti:

        No tuo Fyry on samanlainen kun Dodge kromilistat ja maski erilainen. Kun siihen laittoi talveksi 92 termostaatin ja keulapeiton lämpesi se nopeasti pienessäkin ajossa. Lukkoperän vaihdoin tuohon Dodgeen . Että silleen.

        Dodge ilmeisesti ympärivuotisessa ajossa. Ei kovinkaan usein nää vanhempia jenkkiautoja talviajossa. Muistan kyllä jutun tyypistä joka ajoi Corvetella talvellakin. Siitä ei kovinkaan monta vuotta ole.


    • Kun näette minun ajavan Corvetella tiedätte, minun voittaneen Lotossa suuren summan rahaa.
      Toisena autona toimii Cadillac sedan versio johon mahtuu 4 henkilöä sisään istumaan herroiksi

      Ihmettelen USA ihmisiä, kun he ostelee noita ulkomaalaisia autoja, kun heillä itsellään maailman
      parhaat autot,

      Myös Ford/Lincoln tuo markkinoille hyviä autoja , joista Mustang on koko maailamassa tuttu.

      • kjdsfhskh

        No voisithan sä ostaa odotellessa käytetyn, niin pääset kuitenkin merkkiin kiinni. Uusi Corvette Suomessa veroineen on varmaan jotain vähän yli 200.000€.
        C4 koppaisia käytettyjä saa nettiautosta kuitenkin alimmillaan jopa alle 8000€ alkaen.
        8000-15.000€ välillä on jo kymmenittäin valinnanvaraa.

        Itselläni on Chevy Van LX, 6,5 Diesel. Se niinsanottu "uusikoppainen". Ajan Vaniä vain kesäajossa koska uutta ei voisi enää ostaa. Pitää käyttää hyvin sitä minkä on joskus irti saanut.


      • C4 malliin pääsee omistajaksi tosiaan kohtuullisella rahalla. Käyttökulut on sitten eri asia mutta yleensä jenkkiautoharrastajat osannee autonsa itse korjata. Vakuutusmaksutkin yllättäen halpeni puolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe