mistä kuortane ostaa vanhusten ja päiväkoti toiminnan? tuli mieleen kun lehdestä alavudesta luin
vanhuksett
8
206
Vastaukset
- Attenro
Kuusiolinna hoitaa homman Attenron kans kunhan saarahan Artun palaveluasuntojen hyvällä voitolla rakentama Kuismankartano valamihiksi.
- Isooveli
Kuismankartanoa rakennuttaa kyllä Vanhustenkoti ry, eikä Arttun asunnot.
- Hoiros
Pörssiyhtiö huolehtii vanhuksista Kuortaneellakin.
- Anonyymi
Itse en sitä muista mutta vanhemat kertoivat. Ja siis mua jännittää mulla kädet hikoo täällä. Paljon on varmaan ollu kängiä tätä suunnittelemassa että varmaan hyvu tulee ja näyttää auttavan. Niitä on tosi monta
- EliinaT
Entäs Kanervakoti? Kunnan vai yksityisen?
- Ukuli
Vanhusten hoidolla ei oo kiirettä. Siellä ne Ähtäri on säilös. Ensin pitää rakentaa potkupallohalli, asunnot ja luakat lukioon seinäjoen potkupallopojille. Jos rahaa löytyy maailmalta, niin sitten vasta kuurtanehelle elämänsä veroja maksaneille rakennetahan vanhainkoti.
- Anonyymi
Eikös se mene valittajien piikkiin,kun siirtyi ainakin vuodella????
- Anonyymi
Robotit hoitaa kun vähän nuoremmat olemme siinä pisteessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569