Attendon Pertsa (Huom! lääkärin koulutus) on vasta nyt huomannut, että
Henkilöstömitoitus ei ole ollut viranomaistarkastuksessa riittävä.
Kysymys Pertsalle: Viranomaisenko (AVI) pitää kertoa teille, milloin hoitoporukkaa on riittävästi? Ettekö osaa omatoimisesti tehdä johtopäätöksiä? Jos asia on näin, niin tässä kyseenalaistuu myös lääkärin tieto-taito ja osaaminen; osaako lääkärikunalla riittävää osaamista?
Vasta nyt, AVIn tarkastuksen myötä yksikköön on (jo) palkattu hoitajia yli mitoitusvaatimuksen takaamaan asukasturvallisuus.
Kysymys Pertsalle: Mistä tällainen ahneus johtuu? Miksi omavalvonta on laiminlyöty? Onko viranomaisille annettu virheellisiä tietoja henkilökunnan mitoituksesta?
Pertsa kertoo:
"Pyydämme anteeksi toimintamme virheitä sekä niistä asukkaille ja omaisille aiheutunutta huolta ja vaivaa”.
Pertsalle: Jos ihmishenkiä on menetetty lainvastaisen toiminnan seurauksena, niin riittääkö anteeksipyyntö?
ANTEEKSI terkuin Pertsa!
2
81
Vastaukset
- Häpeäjososaat
Tämä pertsa on ihan itse vastannut tarjouspyyntöön. Kilpailutuksen on attenso voittanut niissäkin tapauksissa joissa mitään valmista toimintaa ei ole ollut attendolla kyseisen paikkakunnalla. On siis vain tarjottu ja kehuttu omaa toimintaa, luvattu rasti ruutuun menetelmällä sähköiseen lomakkeeseen että tämä ja tämä kriteeri täyttyy kun toiminta alkaa. Edellinen vuosia laadukasta ja eettistä hoitotyötä tehnyt taho on hävinnyt kilvan koska pertti on vetänyt hinnan jopa tappiolliseksi. Tämän hän voi tehdä koska takana on satoja miljoonia sijoittajarahaa. Tavoitteena on siis ollut vallata markkinat. Valehtelemalla. Edellinen tuottaja lopettaa ja mummot pakko siirretään uuteen "kotiin". Siinä sulle hieman parannettua palautteenantoa pertsa. Nimesi on tässä pienellä koska sellainen olet ihmisenäkin.
- TerkuiPertsa
Kiitos kannustuksesta. Paskat säännöistä ja mitoituksista. Rautaa pitää takoa silloin kuse on kuumaa. Mulle kelpaa vain raha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728