Veikkaus pyrkii kasvattamaan nettipelaajiensa tappioita jättisummilla – nimesi ”parhaiksi asiakkaiksi” keskimäärin 700 €/kk häviävät
Koko uutinen:
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/990fb688-b329-3d09-8894-8a88a75f242b?ref=ampparit:b7ab
"VEIKKAUS pyrkii kasvattamaan pelaajien tappiota"
9
<50
Vastaukset
- jussuf-se-homo
Vastuullista pelaamista?
Lopetin häviämisen peleihin 6w sitten ja ei kaduta! - härskiksimennyt
Voiko tästä päätellä, että 15,5 miljoonaa pidetään edelleen jakamatta määräämättömän ajan?
Pelituotot vähenevät huomattavasti, jos potti laskee taas minimisummiin.- potti.kotiin
Ei koska minä voitan sen tänään.
- jussuf-se-homo
En tiedä loton systeemiä nykypäivänä sen tarkemmin mutta eräs kaveri on matematiikassa aika haka ja sanoi ennen oli noin 15,5 miljoonaa eri riviä mahdollista tehdä ja kun jossain vaiheessa lisättiin, ilmeisesti aika hiljattain yksi numero niin eri variaatioita on jo 18,5 miljoonaa.
Siinä on aikamoinen metsästys. - sad
jussuf-se-homo kirjoitti:
En tiedä loton systeemiä nykypäivänä sen tarkemmin mutta eräs kaveri on matematiikassa aika haka ja sanoi ennen oli noin 15,5 miljoonaa eri riviä mahdollista tehdä ja kun jossain vaiheessa lisättiin, ilmeisesti aika hiljattain yksi numero niin eri variaatioita on jo 18,5 miljoonaa.
Siinä on aikamoinen metsästys.Todennäköisyys voittaa oli sama puoli vuotta sitten. Päävoittoja löytyi paljon useammin?
Helppoa kuin heinänteko näin tietotekniikan aikakaudella.
- Rahaton
Suomessa on kaksi monopolifirmaa ja veikkaus on niistä pahempi. Lypsää kaikkein pienituloisimmiltä viimeisetkin lantit, nyt sillä on vielä kaikki pelimuodot käytössä. Alkonkin myynti on romahtanut, veikkaus on vienyt köyhien rahat. Vanhusten, vammaisten ja lastenhoito kun saadaan korjattua, valtiovallan pitää puutua veikkauksen silmittömään rosvoukseen.
- rosvous.on.ok
Suomessa ei puututa isojen firmojen eikä poliittisten tahojen rosvoukseen.
Sen sijaan vihapuhujia metsästetään kissojen ja koirien kanssa. Ja suurrikollisia eli autolla ylinopeutta ajavia, etenkin niitä joiden ylinopeus vastaa rivakkaa kävelyvauhtia, 7 km/h.
- tosipelit
Ei puutu kuin yteet koskien yli viisikymppisiä pelaajia, alta kahdeksantoista vuotiailtahan se veikkaminen on jo kielletty. Sitten kun firma on saatu kuralle, sen ostaa joku konnakerho ja katso, kaikki kannattaa taas! Niin tietysti kauppahinta pitää rahastaa pelaajilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502