Nikola Tesla oli maailman mahtavin keksijä.

NakkiTeslanTornissa

Kun Albertilta kysyttiin että miltä tuntui olla maailman viisain mies niin tämä vastasi että sitä teidän täytyy kysyä Teslalta.

Mahtavia keksintöjä tämä tekikin joista osa meni pöllölle Edisonille joka vain patentoi eri keksintöjä.
Teslan suurisuuntaisin hanke oli ilmaisen energian saanti kaikille ja kaikkialla.
Moinen oli kauhistuttava ajatus maailman eliitille joka myi poltettavaa enegiaa.
Teslalta riistettiin rahoitukset ja viimeiset vuotensa vietti hotellihuoneessa muistiinpanojensa kanssa. Hyvä kun sai henkiriepunsa pitää ja kuoli ehkä luonnollisen kuoleman?
Kuorma- autollinen Teslan muistiinpanoja kärrättiin pois ja niistä ilmoitettiin etteivät ne sisältäneet mitään merkittävää.....D

Miten tämä liittyy Ydinvoima- palstalle? Tietenkin siten että vaihtoehtoiset energiantuottotavat mitkä uhkaavat eliitin bisneksiä ovat näille järkyttävä uhka.

Nyt on esillä tämä kylmäfuusiolaite E- Cat. Esitteissä mainitaan että se ottaa pistorasiasta 300 W ja antaa tuottoa 20 kW.....
Uskonpa että tämäkin keksintö tullaan torppaamaan; sillä on vastassa maailman mahtavimmat voimat.

16

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IkiTesla

      "Teslan suurisuuntaisin hanke oli ilmaisen energian saanti kaikille ja kaikkialla."

      Noita ikiliikkujan keksijöitä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Eikä siitä valmista tule.

      • ErikTigersted

        Pystytkö todistamaan väitteesi (mikä se sitten lieneekään ) ? Vai oletko sitä mieltä ettei sinun tarvitse mitään todistaakkaan ( mitä se sitten lieneekään ) ?


    • NakkiMerimiähenä

      Hra IkiTesla on hieman väärillä jäljillä verratessaan ilmaisen energian talteenottoa ikiliikkujaan. Suosittelen opintojen täydentämistä.

      Aurinko on kaikkien tuntema ja täysin ilmainen energianlähde. Tuskin sitä kukaan kiistää.
      Merissämme on myös mahtavat voimavarat ja odottavat vain hyötykäyttöä.

      Villinä ajatelmana heitän jostain lukemaani Välimeren altaan patoamista Gibraltarin kohdalta. Välimerestä haihtuu villejä määriä vettä yläilmoihin ja merien pintojen vaihteluiden synnyttämä energiamäärä olisi aivan mahtavaa luokkaa

      • ErikTigersted

        Minä kiistän,

        Sellaista Ihmistä joka tuntisi auringon ei liene vielä syntynytkään. Marian von Solosowski, joka selitti ensimmäisenä ihmisenä Brownin-liikkeen, esitti Brownin-liikettä energian lähteeksi. Einstein sai sitten tuosta Brownin-liikkeestä fysiikan Nobel palkinnon. Solosowski sai huru-ukon maineen, kuten Teslakin.


    • IkiTesla

      Ja maaperässä on loputon määrä uraania, täysin ilmainen mahtava energialähde.

      • ErikTigersted

        Niinhän tuo kokoomuspuolue sekä perussuomalaisten puolue väittää.


    • IkiTesla

      Entäs viher-vasemmisto, mitä se porukka väittää ?

      • ErikTigersted

        Väittää, mistä ?

        Energian tuottamisesta jos on kyse niin teknologia on ollut olemassa jo kaksikymmentävuotta. Teknologia etenee myös energian tuotannossa. Asia jota ydinvoimahörhöt kammoksuvat.


    • IkiTesla

      "Niinhän tuo kokoomuspuolue sekä perussuomalaisten puolue väittää."

      Väittää, mistä ?

      "Energian tuottamisesta jos on kyse niin teknologia on ollut olemassa jo kaksikymmentävuotta. "

      Mikä teknologia ?

      • ErikTigersted

        No siitä ydinvoimaloiden tarvitsemasta uraanista, jota kirjoittamasi mukaan maaperässä on loputtomasti. Onko sitä kenties enemmän kuin massiiviset tähdet loppuunpalaessaan kykenevät tuottamaan ja präiskäyttelemään pitkin maailmankaikkeutta.

        Kaksikymmentävuotta sitten oli olemassa tuulivoimaa / aaltovoimaa, aurinkovoimaa. Alkaako otsasuonet kiristymään.

        Brownin-liikkeen voi valjastaa energiakäyttöön kuten von Solosowski esitti samoin Osmoosin aikaansaama sähköstaattista painetta voi käyttää veden nostamiseen "ylös". Massageneraattoreita ei ole vielä lähellekkään loppuunastisuunniteltu. Tuulivoimapropellit voidaan sijoittaa suljettuun tilaan, jolloin tuulenvoiman ohivirtaus rakennelman ympäri aikaansaa sisälle alipaineen sekä hyötysuhteen valtavan nousun kuten ohivirtausturbiinissa.

        Tämä taas on sitä teknologian kehitystä, joka pitäisi ilmaiseksi luovuttaa kokoomuslaiselle yrittäjälle tämän sitten puolestaan saadessaan patenttisalkkuunsa miljardien arvoisen teollisoikeuden. Keksijälle ei pidä antaa kuin muutama satanen. Keksijäthän ovat huru-ukkoja joita ilman ei kuulemma - Juha Sipilän mukaan - Suomi tule tulevaisuudessa saamaan vientituloja. Mainitsemattakaan koko maailmaa. Ydinvoimahörhöt ovat jarruhippeinä ja ivallisesti estämässä kaikken uuden kehitystyötä !


    • NakkiLukiTalousoppia

      Ja perhana, hra Erik Tigersted onkin järkimiehiä.
      Minua fysiikan opettajani sanoi yhden kerran siksi; sen jälkeen olen kuullut olevani pässinpää.

      Eliittiä joka saa rahansa ydinvoimasta ja heidän palkattuja rakkikoiriaan voi hyvällä syyllä kutsua vaikka ydinvoimahörhöiksi. Minulla on mielessäni rumempiakin nimityksiä näille maailmamme saastuttajille.

      Niin ja toden totta! Tämä ryhmä estää massiivisin voimin kilpailevien energiantuottomuotojen kehitystyötä.

    • IkiTesla

      Minun mielestäni Erik Tigersted on tollo, eikä järkimies,

      Järkimies ei kertoisi Brownin liikkeeseen ym. perustuvia energialähteitä palstalla väijyvien kokoomuslaisten yrittäjien tietoon ja hyödynnettäväksi. Järkimies rakentaisi itse yhdessä vihervasemmistolaisten ystäviensä kanssa Brownin voimaloita joka pitäjään ja niille varavoimaksi tuulivoimapropelleja lakkautettujen navettojen sisälle.
      Uskon, että varakas Greenpeace-järjestö mielellään rahoittaisi ensimmäisen Brownin liikkeeseen perustuvan pilottivoimalan. Siitä olisi hyvä jatkaa omin voimin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jep, jep, huudetaan Nikolai Tesla apuun.

      " - Suuren sähköntuonnin haittapuolena on se, että oma voimalaitoskantamme vähenee ja kykymme huolehtia sähkön riittävyydestä kaikissa tilanteissa heikkenee. Tilanteeseen ei ole nopeaa ja kustannustehokasta ratkaisua, mutta valmistuva ydinvoimalaitosyksikkö tuo tähän huomattavaa helpotusta."

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe