Tunkki '

"Tunkki on laite, joka on tarkoitettu raskaiden kohteiden nostamiseen. Esimerkiksi autoa nostetaan tunkilla renkaan vaihdossa.

Tunkit voidaan jakaa kahteen lajiin, hydraulisesti ja mekaanisesti toimiviin. Hydraulisesti toimivat tunkit moninkertaistavat nostovoiman vipuvarren ja mäntien avulla. Mekaanisesti toimivat tunkit perustuvat yleensä ruuviin, joka toimii voiman välittäjänä."

Keskusta toimii kuni tunkki. Se nostaapi kansaa, sen tuottavuutta ja omanarvontuntoa hitaasti mutta vääjäämättömästi kohti ideaalikorkeutta. Sipilä -paras tunkkaaja ikinä- , on se, jota on kiittäminen siitä, ettei hävitty Talvisotaa eikä annettu asuntoaan pakolaisille särjettäväksi.

Palstan ylläpito, paras pito ikinä, huolehtii, että kaiken maailman sopimattomat kirjoitukset poistuu. Mikäli oikein ymmärsin, ylläpito SAA pitää tunkkinsa, näin olen antanut itseni ymmärtää.

Märkä suukko ja iso hali ylläpidolle. Onneksi teillä on se pallopaita, joka kirjoittaa aina asiaa.

Sipilästä vielä sen verran, että ei se ole hullu joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Ja kansahan maksaa :-)

11

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksuhana
      • lestaahuutava.sotkee

        Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".


      • lestaahuutava.sotkee kirjoitti:

        Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".

        Voe että. Onneksi on.


    • juntti-armas

      Elettiin vuotta 1975 ja Helsingissä oli Etyk-kokous.
      Ystävämme, kepulaiset Karjalainen ja Virolainen olivat samassa hotellihuoneessa ja heräsivät aamusella. Karjalainen oli ollut myöhään neuvotteluissa ja olo oli aamusella raskas ja hutera. Ahti kurkisti verhon raosta ulos ja kysy Johannekselta, että missä me olemme ?
      Johannes katso ulos ja sano, että ei hään nyt ihan varma ole, mutta kyllä se kohta selviää.
      Ahti poistu vessaan ja tuli juoksujalkaa sieltä pois ja sano Johannekselle, että
      " hei me on lennetty Vietnamiin ". Johannes kysy,että mistä sinä noin arvelet, johon Ahti vastasi, että tuolla vessassa on iso lappu jossa lukee, että " hanoista ei tuu vettä"
      hehe hee , tämä on kepulaista huumoria hehe hee

      • Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

        "Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."


      • Tartsan
        Environment kirjoitti:

        Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

        "Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."

        Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".


      • Aitopotilasjohtaja
        Tartsan kirjoitti:

        Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".

        HO HOO , HO HOO
        rakkaalle


    • Pena.vaan

      Minä olin kerran naimassa kuurosokean tyttöä, ja tyttö sanoi ettei tarvi äidistä välittää, se ei kuule eikä näe. Se nousi istumaan sängyllään ja sanoi " mistä tuo ihana mulkun tuoksu tulee ".

    • Tunkintukua

      Pitäkööt halpa-hallin tunkkinsa sen lestan koko kaarti.

    • Skönemanni

      Tunkki on myös ammattinimitys kauppalaivastossa:

      Tunkki = donkeyman = konepuolen kymppi = korjausmies

    • Viisasko

      Älä hememtissä, ihan ise sen oppinut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe