__Löytyykö Urpoja____

TeOotteDumm

Meinaan lomatonnin pelaajia porukka peleissä. Eihän sillä saa mitään ku moneen osaan jaetaan ja vaik ei jaettaiskaan niin voittajat on harvassa. Täyttä kusetusta, mut lotto tytöllä hyvät munkit.

7

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgvkh

      No oot kyl oikees ei porukalla kantsi ! ... muuta ku lähtee por...... lomalle !

    • voiluojasentään

      Kioskin täti kertoi että veikkaus on sanonut etttä lomatonnipeli pitää laittaa porukkapeleihin mukaan.

      Lomatonni/kaikki tai ei mitään onkohan maailman huonoimmat pelit

      • vanhalomatonnimies

        Mä oon saanu ite Lomatonnin kaupungin "kiinni" laskujeni mukaan 7 kertaa ja yleensä pelaan 2 :lla samalla rivillä (mut en sitä teille paljasta) eli kypä tulee pelkällä kaupunki-oikein tuloksella (10 x panos) mut en oo saanu vielä nk. täys-osumaa ... mahdollisuus on 1/6000, eli parempi ku monissa muissa peleis !


    • eivoitavalmisporukka

      Jos ostelee valmisporukoita, niin niihin tungetaan joukkoon tiesmitä muita rahankeräyksiä vaan. Ei niillä valmisporukoilla muutenkaan mitään voita, täytyy tehdä itse.

    • VinkkiVeikko

      Veikkauksen sovelluksessa teen porukoita ja vinkkinä muillekin tekijöille ensin pääpeliä 20 riviä tai niin iso systeemi ku viiteenkymppiin saa kaikilla plussilla ym... Sitten jokeria niin paljon että tulee suunnilleen 50€ summa täyteen ja jako 50 osaan eli osuuden hinta on n1€. Tällä konstilla voittaa aina nimittäin veikkauksen peleissä on voittoa yli 99.9% pelaajia myös pienin häviö, Itekseen jos omaa riviä pelaa silloin ei mitään Jokereita ym kannata pelata lainkaan.

    • jopassattui

      Kohdennettiinko voitto muualta muuttaneen kauppiaan kivijalka kaupan lottopisteeseen? Mustafa saa mainosta liikkeelleen ja kautta aikain suurin voitto suvaitsevaisuuden julistamiseksi mahdollisesti muualta muuttaneelle.
      Mustafan tyttärellä on kuulemma aavistus siitä kenelle myi lottorivin?

      • veikkaus-iloa-elämään

        Kahlannut tuhat määrin "satunnaisia" arvontoja osalistumatta eikä kohdentaminen kuulosta vitsiltä silti vaikka satatuhat määräisesti muuten vaan selannut satunnaisialukuja on jätetty päätelmästä sillä, osalistumatta voitto % on ilahduttavaa. Joskus arpovat muutoin maalaavat rivin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4458
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3604
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2580
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2519
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      142
      2132
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1956
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1841
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1442
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1368
    Aihe