ulkopuolinen

pimeneekö-yö

no miten pitäis, uskon kyllä. joka tahtoo minun perässäni kulkea, kieltäköön itsensä ja seuratkoon minua. mistähän ja kenenkä sanoja ovat?.
ja mitä Jeesus teki!, paastosi 40-vrk, tosin hän kävi kasteella sitä ennen.
ja mitä nykyseurakunnat nyyhkii, voimattomina auttamaan edes itseänsä, vain rukeilemaan: tule Herra Jeesus ja tempaa peidät pois.
te voimaton eripurainen sakki kaikista eri kirkkokunnista.
te olette se kolmas joukko joka menee vasemmalta oikealle, ja oikealta vasemmalle tallaten, tuhoten kaiken alleen.
minkä takia kolmas joukko?, koska toista joukkoa ei edes ole, on vain eri kirkkokunnat jotka tappelelevat keskenään.
toinen joukko on eri kirkkokunnat jotka näkevät Kristuksen erimielisyyksistään huolimatta ja pystyvät toimimaan yhdessä.
kolmas on Kristuksen ruumis, kaikessa samaa mieltä, pyhien joukko.
entä sitten hukkuva maailma?, antaa mennä kunhan minä pääsen taivaaseen.
kysymys kristitylle: kenet teistä kristuksen eripuraisen, riitelelevän, oikeassaolevan, toistahalveksuvan, minä oikeassa olen sinä väärässä joukosta kristus antaa voimansa?, ei kellekään koska olette arvottomia sitä voimaa saamaan.
mitä arvelette evolutionistin miettivän toiminnastanne, nauraa paskasta naurua kristitylle samaan aikaan kun Jeesus vuodattaa katkeria kyyneleitä miettien: tällekö joukolle jätin valtani ja voimani.
kysymys sinulle jumalan pyhä: missä armolahjasi, auktoriteettisi, käskyvaltasi!?
jaa pimeneekö-yö?, toivottavasti ei.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeneekö-yö

      muutaman vuoden takaa kokemus: menin hengelliseen kokouksen, jaa mitä sain? muovipussin näkkileipää ja vehnäjauhoja, juuri niitä en ollut hakemassa eikä se ollut tarpeeni.

      • Kiitollisuus

        Sait voiman tulla esille myös tällätavoin, kiitä itseäsi, ei lainkaan huonompi tapa jakaa kokemustaan


      • mietijärjelläsi
        Kiitollisuus kirjoitti:

        Sait voiman tulla esille myös tällätavoin, kiitä itseäsi, ei lainkaan huonompi tapa jakaa kokemustaan

        Kivahan se on avustuspaketti vastaanottaa, mutta kannattaisi mennä sinne silloin kun siellä on kokous.


    • Silmäpari

      Menkäämme siis hänen luokseen, joka on ulkopuolisista ulkopuolisin:

      Siksi myös Jeesus, pyhittääkseen kansan omalla verellään, kärsi portin ulkopuolella.
      Menkäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle hänen pilkkaansa kantaen.
      Eihän meillä täällä ole pysyvää kaupunkia, vaan tulevaa me etsimme. Hepr. 13:12-14

    • kaikille kristityille: kaiken pilkan ja vainon myötä teidät hiotaan ja mitä enemmän hiotaan sitä kirkkaampi tulette.
      joka saastainen on saastukoon edelleen, joka pyhä on pyhittyköön edelleen.
      tämä on tänään ja nyt, ilmestyskirja tänään ja nyt.

    • ulkoavoitarkkailla

      Evoluutio kaveri nauraa, koska olette anteeksiantaneet kaikkein sairaimmat ihmiset.

      • sieltäselöytyi

        evoluutiokaverille vaan tiedoksi, että ne ovat yhyttäneet nyt vielä yhen uuden apinalajin, nimeltä Isojalka, saaneet oikein valokuviakin Apinasta, jokaei muokkaannu kuitenkaan ihmiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe