KESKUSTELUA KEHIIN NYT !!!
Luetuimpia
-
100 000 vajakkia ajaa kitkoilla aina
Muutama pysyy jopa tiellä talvellakin, on se ihme lauma tomupäitä kun kaikki vajakit luulee olevansa yhtä taitavia, vaikka ei ole. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ala-kayta-kitkoja-kesalla-lamellileikkaukset-voivat-sulaa/4955004#gs.wmEyLvw7
-
Ykköstienvasemmankaistan...
Eikö näistä roimaa alinopeutta ajavista vasemmankaistanratsastajista päästä eroon ykköstiellä ( ja varmaan muuallakin). Mitä on ihmisen pään sisällä joka ajaa 60 km/h vasenta kaistaa. Eilenkin 14.2 tätä valkoista autoa ajanut nainen ei vain ymmärtänyt että jokin on pielessä kun kaikki menee oikealta ohi torvet soiden. Ruuhkat ovat nykyään valtavat ykköstiellä näiden törppöjen takia, Histan suoralla jopa pysähdytään vaikka tie auki Turkuun asti. Olkaa ystävällisiä ja ajakaa oikeaa kaistaa, vasen on ohitusta varten nyt asia on toisinpäin.
-
Autoilijoiden ja pyöräilijöiden keskinäisistä väistämissäännöistä
Tässä on aika hyvä video autoilijoiden ja pyöräilijöiden keskinäisistä väistämissäännöistä. Pyöräilijöiden väistämissäännöt autoilijan näkökulmasta https://youtu.be/x2FQFu7naFU Ihan kaikkia tilanteita tuossa ei ole mutta pääsäännöt siinä näytetään.
EtteiTotuusUnohtuisi kirjoitti: Huippukuskia sinusta ei saa tekemälläkään. Elät samassa harhaluulossa kuin suurin osa suomalaisista miehistä eli kuvittelet omat ajotaitosi paljon todellisuutta paremmiksi. Todisteita taidoistasi ei ole kuin oma kuvitelmasi.
Vajakeille.hoitoa kirjoitti: Onhan siitä todisteita. Vuosikausia olen kitkoja käyttänyt, ja ilman kolareita ollaan menty. Eikös se osoita ylivertaiset kykyni, varsinkin kun iso osa kuskeista tarvitsee nastarenkaat, jotta pärjäisi edes kuivalla asvaltilla.
AjattelepaPikkasen kirjoitti: Renkailla ei ole mitään tekemistä ajotaidon kanssa. Muututko sinä huonoksi kuskiksi jos joudut ajamaan nastarenkaallista autoa?
Vajakeille.hoitoa kirjoitti: En minä sitä tarkoittanutkaan. Se nyt on vaan niin, että huippukuskit valitsevat kitkat, ja ajotaidottomat valitsevat nastat. En minäkään huippukuski ollut kun kortin sain, mutta nyt olen. Toiset taas eivät opi ajamaan koskaan ja sen vuoksi tarvitsevat nastat.
Maksakoon ne ketkä ei osaa ajaa!
Harjoitelkoon ne jotka ei osaa mitään !
haistaitevaa kirjoitti: Jokaisesta nastattomasta renkaasta kolarin jälkeen 400e tyhmyysvero ja vakuutus 4kertaiseksi. Kuski autokouluun ja liukkaankelin harjoitukseen 3kertaa vuodessa.
Harjoitelkoon ne jotka ei osaa mitään !
RenkaatTekeeKuljettajan kirjoitti: Kerro nyt että miten rengas vaikuttaa kuljettajan ajotaitoon??? Jos otetaan vaikka joku Wrc-sarjan rallikuski ja se laitetaan ajamaan Suomen maanteillä kitkarenkailla, niin se muuttuu huonoksi ja taidottomaksi kuljettajaksi?? Huomaatko yhtään miten typeriä kirjoittelet?
Vajakeille.hoitoa kirjoitti: Kyllä voi muuttuakin. Piikkirenkaillahan nuo ajavat sellaisissa ralleissa, jossa lunta ja jäätä on. Eli ajotaidot eivät riitä kitkoilla ajamiseen.
Jos tätä ei yleisö nyt "niele" niin perusteluja voin esittää parin päivän kuluttua.
RenkaatOnSyylliset kirjoitti: Olen samaa mieltä. Renkaiden vika...AINA!!