KESKUSTELUA KEHIIN NYT !!!

KeskusteluaKehiin

Vajakit...hoitoon tai muut fanaattiset talvirengaspaskan jauhajat, laittakaa nyt sitä keskustelua ja vittuilua palstalle! Ei tästä mitään tule kun ainakaan pariin päivään ei kukaan ole kommentoinut mitään muiden käyttämistä, vääränlaisista talvirenkaista. Mikä nyt peeloja vaivaa? Eikai ala saman levyn pyörittäminen kyllästyttämään? Palsta on ihan hiljainen. Mitä vittua!!?? Nyt sitä talvirengasjauhantaa eetteriin!! Isot miehet, renkaista kaiken tietävät mestarit, nyt tekstiä tulemaan. Ei tästä tule mitään että maanteillä on autoja joiden renkailla ei pääse mihinkään ja renkaita jotka tappaa ihmisiä ihannitsekseen. Kyllä ihmiset on saatava ymmärtämään miten paskoilla renkailla ajavat ja että heidän on heti vaihdettava ne teidän mielestä oikeisiin talvirenkaisiin. Hei nyt sitä jauhantaa taas lisää......

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dkfkfnfbbfb

      No nyt tuli plussakelit niin eihän nastoilla tee mitään

    • Vajaki...hoitoon

      AAAARGGHH !!! Nastarenkaat !!! En kestä niitä !! AUTTAKAA !!!! Nastarenkaat tuhoaa elämäni !!!! AAAARRGH !! Apuaaa !! Hermot on loppu..... Ahistaa !!! Henki loppuu !!! NASTARENKAAT....... EEEEEEIIII.....

    • Vajakeille.hoitoa

      Kai se on fanien toivetta kunnioitettava. Vaimoni on ajanut joka ikinen päivä kitkarenkain varustetulla autolla töihin. Ja vaimoni ei ole läheskään tasoiseni huippukuski. Silti on hyvin pärjännyt. Eli nastarenkaita ei ole tänäkään talvena tarvittu yhtenäkään päivänä. Eiköhän tuossa ole kaikki oleellinen. Nyt vaan sitten kaikki pelokkaat nastahörhöt kommentoimaan.

      • Siiv_Ari

        Penis.


      • EtteiTotuusUnohtuisi

        Huippukuskia sinusta ei saa tekemälläkään. Elät samassa harhaluulossa kuin suurin osa suomalaisista miehistä eli kuvittelet omat ajotaitosi paljon todellisuutta paremmiksi. Todisteita taidoistasi ei ole kuin oma kuvitelmasi.


      • KukaSeVajakkiOnkaan

        Kannatti taas herätellä porukkaa kun palstan suurin talvirengasjauhajakin osallistui näinkin nopeasti tyypillisellä aivopierullaan. Mikä sulla muuten viimeviikkoina on ollut kun kovin vähän olet kommentoinut palastalla? Onko hermosi rentoutuneet vai jo niin väsyneet ympärivuotisesta nastarenkaista jauhamisesta ettet ole ihan joka päivä tarvinnut terapiaa tänne kirjoittelun muodossa? Tai oletko monien nimimerkkien kehoituksesta mennyt hoitamaan päätäsi ja saanut viimein toimivan lääkityksen nastatenkaiden aiheuttamaan ahdistukseen?


      • Vajakeille.hoitoa
        EtteiTotuusUnohtuisi kirjoitti:

        Huippukuskia sinusta ei saa tekemälläkään. Elät samassa harhaluulossa kuin suurin osa suomalaisista miehistä eli kuvittelet omat ajotaitosi paljon todellisuutta paremmiksi. Todisteita taidoistasi ei ole kuin oma kuvitelmasi.

        Onhan siitä todisteita. Vuosikausia olen kitkoja käyttänyt, ja ilman kolareita ollaan menty. Eikös se osoita ylivertaiset kykyni, varsinkin kun iso osa kuskeista tarvitsee nastarenkaat, jotta pärjäisi edes kuivalla asvaltilla.


      • AjattelepaPikkasen
        Vajakeille.hoitoa kirjoitti:

        Onhan siitä todisteita. Vuosikausia olen kitkoja käyttänyt, ja ilman kolareita ollaan menty. Eikös se osoita ylivertaiset kykyni, varsinkin kun iso osa kuskeista tarvitsee nastarenkaat, jotta pärjäisi edes kuivalla asvaltilla.

        Renkailla ei ole mitään tekemistä ajotaidon kanssa. Muututko sinä huonoksi kuskiksi jos joudut ajamaan nastarenkaallista autoa?


      • Vajakeille.hoitoa
        AjattelepaPikkasen kirjoitti:

        Renkailla ei ole mitään tekemistä ajotaidon kanssa. Muututko sinä huonoksi kuskiksi jos joudut ajamaan nastarenkaallista autoa?

        En minä sitä tarkoittanutkaan. Se nyt on vaan niin, että huippukuskit valitsevat kitkat, ja ajotaidottomat valitsevat nastat. En minäkään huippukuski ollut kun kortin sain, mutta nyt olen. Toiset taas eivät opi ajamaan koskaan ja sen vuoksi tarvitsevat nastat.


      • Huippukuski_Hehe
        Vajakeille.hoitoa kirjoitti:

        En minä sitä tarkoittanutkaan. Se nyt on vaan niin, että huippukuskit valitsevat kitkat, ja ajotaidottomat valitsevat nastat. En minäkään huippukuski ollut kun kortin sain, mutta nyt olen. Toiset taas eivät opi ajamaan koskaan ja sen vuoksi tarvitsevat nastat.

        Miten luotettavana ja puolueettomana tuloksena pidät omaa mielipidettäsi omasta ajotaidostasi? Miksi olet joutunut harhaluuloon omista hyvistä ajotaidoistasi? Sinä huippukuski?!! Salli mun nauraa!!


    • Rattimies

      Suomessa on liikennekäytössä noin 2.5 miljoonaa henkilöautoa, jos nyt varovaisesti arvioidaan, että talvikäytössäkin olisi noin 2 miljoonaa. Niin laitetaan yhdelle nastarenkaalle 100€ haittavero, joka siis tekee 400€/auto niin siitähän tulee vuositasolla 800miljoonaa. Täähän on jo melkein puolet VM:n säästötavoitteesta, eli enää ei tarvii säästää ku noin 1 miljardi – Helppoa ja yksinkertaista!

      Maksakoon ne ketkä ei osaa ajaa!

      • haistaitevaa

        Jokaisesta nastattomasta renkaasta kolarin jälkeen 400e tyhmyysvero ja vakuutus 4kertaiseksi. Kuski autokouluun ja liukkaankelin harjoitukseen 3kertaa vuodessa.

        Harjoitelkoon ne jotka ei osaa mitään !


      • RenkaatTekeeKuljettajan
        haistaitevaa kirjoitti:

        Jokaisesta nastattomasta renkaasta kolarin jälkeen 400e tyhmyysvero ja vakuutus 4kertaiseksi. Kuski autokouluun ja liukkaankelin harjoitukseen 3kertaa vuodessa.

        Harjoitelkoon ne jotka ei osaa mitään !

        Kerro nyt että miten rengas vaikuttaa kuljettajan ajotaitoon??? Jos otetaan vaikka joku Wrc-sarjan rallikuski ja se laitetaan ajamaan Suomen maanteillä kitkarenkailla, niin se muuttuu huonoksi ja taidottomaksi kuljettajaksi?? Huomaatko yhtään miten typeriä kirjoittelet?


      • Vajakeille.hoitoa
        RenkaatTekeeKuljettajan kirjoitti:

        Kerro nyt että miten rengas vaikuttaa kuljettajan ajotaitoon??? Jos otetaan vaikka joku Wrc-sarjan rallikuski ja se laitetaan ajamaan Suomen maanteillä kitkarenkailla, niin se muuttuu huonoksi ja taidottomaksi kuljettajaksi?? Huomaatko yhtään miten typeriä kirjoittelet?

        Kyllä voi muuttuakin. Piikkirenkaillahan nuo ajavat sellaisissa ralleissa, jossa lunta ja jäätä on. Eli ajotaidot eivät riitä kitkoilla ajamiseen.


      • KukaSeVajakkiOnkaan
        Vajakeille.hoitoa kirjoitti:

        Kyllä voi muuttuakin. Piikkirenkaillahan nuo ajavat sellaisissa ralleissa, jossa lunta ja jäätä on. Eli ajotaidot eivät riitä kitkoilla ajamiseen.

        Miten joku voi olla noi tyhmä???!!


    • SyyOnRenkaissa

      Renkaat ovat AINA syylliset kolareihin, ja ulosajoihin. Kuskilla sitä vastoin ei ole niihin osaa, eikä arpaa!

      • Rattimies

        Heitetääs vielä vettä sen verran myllyyn että minä väitän ihan VAKAVISSANI että jos nastarenkaat kiellettäisiin kokonaan suomessa niin lopputuloksena voisi jopa olla talviliikenteen turvallisuuden parantuminen, ainakin vakavien liikenneonnettomuuksien osalta, parin kolmen vuoden kuluttua.

        Jos tätä ei yleisö nyt "niele" niin perusteluja voin esittää parin päivän kuluttua.


    • Vajakeille.hoitoa

      Vaimoni on ajanut joka ikinen päivä nastarenkain varustetulla autolla töihin. Ja minä en ole läheskään vaimoni tasoinen huippukuski. Silti olen monesti ojassa ollut ja hinurin lavalla kotiin tullut. Eli kitkarenkaita ei ole tänäkään talvena voinut käyttää yhtenäkään päivänä. Eiköhän tuossa ole kaikki oleellinen. Nyt vaan sitten kaikki pelokkaat kitkahörhöt kommentoimaan.

      • Rattimies

        Hmm... Nyt minun on pakko kysyä, että onko suomen kieli sinun äidinkielesi? Tai että onko sinulla luki/kirjoitushäiriö? Tämä ihan vaan sen takia että tiedän, otanko kantaa siihen mitä kirjoitit vai siihen mitä luulen, että yrität sanoa. Kirjoituksen sisältöhän on aivan ristiriitainen siihen nähden mitä todennäköisesti yrität sanoa!?


      • Kjell.Pippelström

        Kyllä sinä osaat ajella oikein hyvin...


    • Nastarengaskunkku

      Joku vajakki tukki taas koko tien, kun ei päässyt vaivaisen nyppylän yli ja oli jäänyt siihen sutimaan( ei sitä oikein kehtaa mäeksikään kutsua... muutaman asteen kallistumaa).. No KITKATHAN sillä oli alla, niin kuin arvata saattaa... Kuskin nolosta ilmeestä näki, että seuraava osoite on kohti rengasliikettä ostamaan alle kunnon nastarenkaat.

      • RenkaatOnSyylliset

        Olen samaa mieltä. Renkaiden vika...AINA!!


      • Nastarengaskunkku
        RenkaatOnSyylliset kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Renkaiden vika...AINA!!

        No ei tuossa tilannenopeudestakaan voinut syyttää kun oli paikallaan... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe