https://www.youtube.com/watch?v=3nXrIAF1laU
Ei taida se soteuudistus onnistua. Näiltä ahneilta Attendoilta ja Espereiltä asiakkaat pois.
Tammisaaressa oli Tammiharjun sairaala, missä Espoolta vietiin rahat pois. Lopulta suomenkieliset espoolaiset kyllästyivät elättämään tammisaarelaisia ja siirsi potilaat pois.
Ahneella on se loppu mikä hänelle kuuluu. kokoomuslaisilta politiikoilta, jotka siirtyivät terveydenhuoltoon vain potilaat pois niin saavat ansionsa mukaan.
Kokoomuksen moraali on raha!
3
<50
Vastaukset
- KokoomustaEiHallitukseen
Kokoomuksen aatteet ja arvot tulevat hyvin esiin näissä yksityisten hoivalaitosten tapauksissa. Konkreettisia tapahtumia on vaikea piilottaa. Ainoa keino näyttää olevan näille kokoomuslaisille, pyytää anteeksi viestitäkonsulttien ohjeiden mukaisesti ja jatkaa hetken kuluttua samaa heikkojen hyväksikäyttöä kansalaisten unohdettua nämä tapaukset. Sen vuoksi hoivalaitosten valvontaa on ehdottomasti tiukennettava, koska rahalla ei ole moraalia.
- LyhytkestoinenMuisti
Suomen kansa on tyhmää kun ei opi vaan äänestää nämä samat valtaan aina uudelleen.
LyhytkestoinenMuisti kirjoitti:
Suomen kansa on tyhmää kun ei opi vaan äänestää nämä samat valtaan aina uudelleen.
Perussuomalaiset on ainut vaihtoehto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171