Olen nainen ja aika kipuherkkä.
Haluaisin kuitenkin kokeilla poistattaa kerrankin kaikki alapään karvat juurineen,
mutta pelottaa miten sen kestää. alue on kuitenkin tosi herkkä.
Minulla on helpompi antaa toisen tehdä se itselle, kuin tehdä itse. Minua kauhistuttaa jo käyttää itse epilaattoria säärikarvoihin ym.
Kun hoitaja on kiskaissut yhden satsin karvoja, kauanko kipu kestää?
ja miltä tuntuu varsinkin ekaerän jälkeen, kun tietää saman toistuvan?
Montako repäisyä tarvitaan yleensä, että kaikki karvat on pois pillusta pyllyyn?
Miten olette kestäneet sellaisen karvojen pois repimisen?
Miltä tuntuu, kun alapäästä vedetään kaikki karvat?
5
100
Vastaukset
- Tissi86
Ota tukeva humala ja sitten käyt poistattaa ne 😊
- Puoliammattilainen
Voin hoitaa hellävaraisesti asianmukaisilla ajeluvälineilllä luonani siistiksi. On kokemusta, ota yhteyttä....
- Pipsa-pipari
Itse käyn sokeroinnissa kolmen viikon välein, kyllähän vähän tuntuu, mutta lopputulos ihana. Kaksi viikkoa pysyy täysin sileänä, senkin jälkeen sänki on kuitenkin pehmeä.
- sdssw
Yksinäinen tyttö etsii ystävää miellyttävistä kokouksista.
Tässä on sivu
Tule tapaamaan! - Miska100
Noin mieskokemuksena voin kertoa, et kun munakarvoja vedellään, tekee aika gutaa, mut homman hoitaa kiihottunut erektio naishoitsun kanssa. Ihan mitä vaan. Vielä kun sänkyyn pääsis.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974