Onnellinen kaupunkilainen?

Tulipa tänään tässä pähkäiltyä, kun usein puhutaan ihmisten onnellisuudesta, että milloin sitä sitten on oikeasti onnellinen? Mitä tarvitaan siihen, että voit sanoa olevasi aidosti onnellinen..

Onko se raha ja yltäkylläinen elämä vai sitten kaikkea muuta?

Raha on välttämätön paha, mutta mut tekee ainoastaan onnelliseksi se, että mun läheisillä on kaikki hyvin ja he ovat onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä :)
Yleensä pienet asiat voi tehdä elämästä elämisen arvoista. Aina ei elämä ole yhtä juhlaa, mutta sen paremmalta tuntuukin sitten, kun on ylämäkivaihe.

Mikä saa sinut onnelliseksi?

57

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus saa ainakin ihan järjettömän onnelliseksi... ♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡

• Se on totta :)

Kohdistuu se sitten kehen tahansa, niin rakkaus on kyllä kaiken A ja O :)

Rakkaudesta lähtee kaikki.. Ilman sitä tää maailma olis karmee paikka.

• Sun_flower

Vinkkaas miten noita jätkiä isketään;)

• Sun_flower kirjoitti:

Vinkkaas miten noita jätkiä isketään;)

Tarviiko superkauniiden ihmisten iskeä ketään..eikös se mene niinpäin, että toinen osapuoli joutuu iskupuuhiin? Näin mä luulen.. :)

• tinttu-liina kirjoitti:

Tarviiko superkauniiden ihmisten iskeä ketään..eikös se mene niinpäin, että toinen osapuoli joutuu iskupuuhiin? Näin mä luulen.. :)

Sori sit ku sekaannuin, mut oli vaa pakko sanoa toi :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Kai se noin menee. Ite oon vaan tämmöinen tavis muija. Tolle tukalle vois tehdä jotaki kun on tommoinen lättänä ohut liru, vaalea olkapäille ulottuva.

• Sun_flower kirjoitti:

Kai se noin menee. Ite oon vaan tämmöinen tavis muija. Tolle tukalle vois tehdä jotaki kun on tommoinen lättänä ohut liru, vaalea olkapäille ulottuva.

No mun mielikuva on semmonen, että superkaunis näyttää vaan sormella, että ton mä otan ja sen hän myös saa :)

Suurin osa meistä on ihan tavallisia eli kuulutaan enemmistöön. Mä oon oikeestaan ihan tyytyväinen taviksena oloon, ku mua häiritsis jos joka paikassa kaikki tölläis.

Kokeile niitä raitoja, ku niillä saa nätit hiukset.
        Muista kummiski aina se, että se sun tuleva jäbäs näkee sut kumminki omaan silmään sopivaks :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No mun mielikuva on semmonen, että superkaunis näyttää vaan sormella, että ton mä otan ja sen hän myös saa :)

Suurin osa meistä on ihan tavallisia eli kuulutaan enemmistöön. Mä oon oikeestaan ihan tyytyväinen taviksena oloon, ku mua häiritsis jos joka paikassa kaikki tölläis.

Muista kummiski aina se, että se sun tuleva jäbäs näkee sut kumminki omaan silmään sopivaks :)

Täytyy kai koittaa ennen kesää, talvella ei viitti kun tukka on pipon alla. Ite tykkäisin maistaa tommostaki eloa, ottaisin ton namupojan ensteks;)

• Kulkurimies_

Järki tippui tänne alakertaan, tuleppas noutamaan kaunis neitokainen, silmieni ilo;)

• Pyrstökkäälle_

Sut kun saa vastaamaan onni on 'järjetön';)

• Sun_flower kirjoitti:

Täytyy kai koittaa ennen kesää, talvella ei viitti kun tukka on pipon alla. Ite tykkäisin maistaa tommostaki eloa, ottaisin ton namupojan ensteks;)

Jassoo..että ensteks :))
        Meinaisit sit kokeilla eri tyyppejä... ;)

• No mäki sit diggaan jos sä tajuut lovettaa 'pässiis'... ;)

No kyl toi noin menee. Mäki oon ollut täs tyrkyllä jo nelisen vuotta... ;)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Jassoo..että ensteks :))
        Meinaisit sit kokeilla eri tyyppejä... ;)

Kai tuota Tinderiä vois vielä koittaa, kun täältä ei taida napata.

• artagnan kirjoitti:

No kyl toi noin menee. Mäki oon ollut täs tyrkyllä jo nelisen vuotta... ;)

Sinnikäs kaveri :)

• Sun_flower kirjoitti:

Kai tuota Tinderiä vois vielä koittaa, kun täältä ei taida napata.

Ahaa..meinaat mennä kokeilemaan onneas :)
        En tiiä tuosta tinderistä muuta, ku mitä oon lukenu ihmisten mielipiteitä..

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Sinnikäs kaveri :)

Itekki alan tajuta ton lempinimen taustat;)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Ahaa..meinaat mennä kokeilemaan onneas :)
        En tiiä tuosta tinderistä muuta, ku mitä oon lukenu ihmisten mielipiteitä..

Niin meinasin, pinnallista meininki kai on sielläki mutta katotaan:)

• Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

No mäki sit diggaan jos sä tajuut lovettaa 'pässiis'... ;)

Ei millään pahalla mutta sut ottais kuka vaan, että löysää tota sädekehää;)

• Sun_flower kirjoitti:

Niin meinasin, pinnallista meininki kai on sielläki mutta katotaan:)

Yrittänyttä ei laiteta..Kerro ku kolahtaa ;)

• Sun_flower

Tääki muija tykkäis rakastaa mutta toi jätkäkamu on näköjään hakusessa lopun ikää:( No keväästä oon onnellinen.

• Vai hakusessa..Mä uskon, että tässä elämässä kaikki tapahtuu just silloin, kun sen kuuluukin tapahtua :)
        Nauti elämästäs vielä ku oot nuori ja keskity opintoihin. Se jäbä tulee esiin, kun sen aika on. Eihän se kukkokaan käskien laula ;)

On monia asioita mitä voi rakastaa, niinkuin tuo kevät..
        Kannattaa elää koko ajan kuin viimeistä päivää. Eihän sitä kukaan tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan.

Sulle ku oot nuori, nii nämä mun höpinät voi mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaikka ihsn totta onkin :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Vai hakusessa..Mä uskon, että tässä elämässä kaikki tapahtuu just silloin, kun sen kuuluukin tapahtua :)
        Nauti elämästäs vielä ku oot nuori ja keskity opintoihin. Se jäbä tulee esiin, kun sen aika on. Eihän se kukkokaan käskien laula ;)

On monia asioita mitä voi rakastaa, niinkuin tuo kevät..
        Kannattaa elää koko ajan kuin viimeistä päivää. Eihän sitä kukaan tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan.

Sulle ku oot nuori, nii nämä mun höpinät voi mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaikka ihsn totta onkin :)

Noi opinnot mieluusti unohtaisin, ei hitto noitten lukujen kaa:(

• Sun_flower kirjoitti:

Noi opinnot mieluusti unohtaisin, ei hitto noitten lukujen kaa:(

No ei ne varmasti herkkua ole, mut eihän ne ikuisesti kestä. Niinku joskus sanoin, niin ajan myötä se kyllä palkitsee.

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No ei ne varmasti herkkua ole, mut eihän ne ikuisesti kestä. Niinku joskus sanoin, niin ajan myötä se kyllä palkitsee.

Toivotaan että töitä vaan löytyis.

• Sun_flower kirjoitti:

Toivotaan että töitä vaan löytyis.

Tykität sit vaa eri paikkoihin, niin eiköhän se jostain löydy :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Tykität sit vaa eri paikkoihin, niin eiköhän se jostain löydy :)

Noi työpaikat on hiton lujassa, ite oon siivonnu paikkoja, tehnyt hanttihommia jne. Saas nähdä miten muijan käy.

• Sun_flower kirjoitti:

Noi työpaikat on hiton lujassa, ite oon siivonnu paikkoja, tehnyt hanttihommia jne. Saas nähdä miten muijan käy.

Tarkotitko kesätöitä?

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Tarkotitko kesätöitä?

Vakipaikka pitäis saada, hitosti on vaan tuota tunkua joka paikkaan. Kun ois ees yks paikka minne ois ite ainut hakija:)

• Sun_flower kirjoitti:

Vakipaikka pitäis saada, hitosti on vaan tuota tunkua joka paikkaan. Kun ois ees yks paikka minne ois ite ainut hakija:)

Hakijoita varmaan piisaa joka paikkaan.
        No toivotaan, että napsahtaa kohdalle.

• Tuolla_alkuun

Lueppas psykologi Ilona Rauhalan teksti terve.fistä.

'Miehet ovat metsästäjiä. Miestä voi motivoida se, että hän joutuu näkemään vaivaa ja ponnistelemaan saadakseen naisen huomion.. Jos nainen on liian vaatimaton, ei odota eikä pyydä mitään, mies saattaa menettää kiinnostuksensa nopeasti. Liian helppo nainen ei herätä säpinää, ei niin sanotusti maistu miltään.'

Miehissä on se 'vika', että kiinnostus kumppaniin tuppaa haalistumaan. Tuostapa neuvoja siihen(kin) vaivaan.

• Sun_flower
        Tuolla_alkuun kirjoitti:

Lueppas psykologi Ilona Rauhalan teksti terve.fistä.

'Miehet ovat metsästäjiä. Miestä voi motivoida se, että hän joutuu näkemään vaivaa ja ponnistelemaan saadakseen naisen huomion.. Jos nainen on liian vaatimaton, ei odota eikä pyydä mitään, mies saattaa menettää kiinnostuksensa nopeasti. Liian helppo nainen ei herätä säpinää, ei niin sanotusti maistu miltään.'

Miehissä on se 'vika', että kiinnostus kumppaniin tuppaa haalistumaan. Tuostapa neuvoja siihen(kin) vaivaan.

Viittitkö laittaa linkin että mistä toi löytyy, kiinnostais lukea:)

• Tuolla_alkuun

• Mä ajattelin tuota onnellisuutta siksikin tänään, ku lukasin ton lottojutun eli joku voitti 15,5 miljoonan euron potin. Varmaan helpottaa elämää tuo raha taloudellisesti, mutta eihän se suurta onnea tuo muuhun elämään.
      Kuvittelin itseni tuollasen rahan omistajaks ja selvis samantien, ettei se auttais oikeaan elämään oikeastaan mitenkään.

• No sit sä jeesaat komeeta aivokirurgii? Tullis makaa kultaharkkoi ja jalokivii mut käteistä fyffee puuttuu. Jos sä heität esim. 100 donaa alkajaisiks et mä saan perustarpeet tyydytettyy. Aivot mä tutkin sit kaupan päälle... ;)

• Sun_flower

Itelle kyllä raha kelpais. Eri tilanne kait jos on valmiiksi varakas:)

• artagnan kirjoitti:

No sit sä jeesaat komeeta aivokirurgii? Tullis makaa kultaharkkoi ja jalokivii mut käteistä fyffee puuttuu. Jos sä heität esim. 100 donaa alkajaisiks et mä saan perustarpeet tyydytettyy. Aivot mä tutkin sit kaupan päälle... ;)

:)) Hah..pässillä on huumori tallella :))

Hitto, ku muistan nuo aivojutut aiemmilta ajoilta, mut en muista yhtää mikä aivojuttu muutes oli..ku meinaat viel tutkia lisänä :}

• Sun_flower kirjoitti:

Itelle kyllä raha kelpais. Eri tilanne kait jos on valmiiksi varakas:)

No en mä sano ettei raha kelpais. Yks puol milliä olis sopiva. 15 ihan liikaa..

Mä en usko, että raha tekis ihmistä onnelliseks. Tietysti se helpottais elämää taloudellisesti, mutta ei rahalla saa aitoa rakkautta, mielenrauhaa, terveyttä ja ystävyyttä. Miten ihminen voi olla onnellinen vaikka istuis rahakasan päällä, jos ei ole nuo muut asiat kunnossa..

Ja kuvitelkaa oikeasti tilanne, että sitä vois vaa kävellä kauppaan ja ostaa kaiken mitä haluaa. Se vois vähän aikaa olla mukavaa, mut mä uskon että tyhjyys iskis.

Tietysti suurella summalla vois tehdä paljon hyvääkin. Mulla on aina ollu se mielessä, että auttaisin kaikkia näitä paikkoja, jotka hoitaa kodittomia eläimiä :)

:)) Hah..pässillä on huumori tallella :))

Hitto, ku muistan nuo aivojutut aiemmilta ajoilta, mut en muista yhtää mikä aivojuttu muutes oli..ku meinaat viel tutkia lisänä :}

No se on just toi dementia mihin mä oon erikoistunut... ;)

• artagnan kirjoitti:

No se on just toi dementia mihin mä oon erikoistunut... ;)

No onneks oot sit vaan nuppitohtori...Meinaan että jos kerran komee oot, niin saattas olla kaameet jonot jos vaikka oisit joku gyne ollu ;))

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No onneks oot sit vaan nuppitohtori...Meinaan että jos kerran komee oot, niin saattas olla kaameet jonot jos vaikka oisit joku gyne ollu ;))

Kaivelis aikansa ja ottais pari sataa euroa, ei hitto:D

• Sun_flower kirjoitti:

Kaivelis aikansa ja ottais pari sataa euroa, ei hitto:D

Artsista kysymys, niin varmaan tekis neitosille kokovartalotarkistuksen :)

• On niin kurja fiilis, ku luin mun lempparin Olli Lindholmin yllättävästä poismenosta :(((
        Oon fanittanu Ollin musaa niin kauan ku vaa muistan..

• Mitä mä rahalla jos ei ole ketään
        Jonka ja kanssa siitä iloita ihan sama oli työkaveri, tai ystävä tai he
        Kunhan on joku,,

Ilman rahaa voin elää mutta en ilman heitä jotka ovat mulle kaikista rakkaimmat ja super tärkeät,

No en mä sano ettei raha kelpais. Yks puol milliä olis sopiva. 15 ihan liikaa..

Mä en usko, että raha tekis ihmistä onnelliseks. Tietysti se helpottais elämää taloudellisesti, mutta ei rahalla saa aitoa rakkautta, mielenrauhaa, terveyttä ja ystävyyttä. Miten ihminen voi olla onnellinen vaikka istuis rahakasan päällä, jos ei ole nuo muut asiat kunnossa..

Ja kuvitelkaa oikeasti tilanne, että sitä vois vaa kävellä kauppaan ja ostaa kaiken mitä haluaa. Se vois vähän aikaa olla mukavaa, mut mä uskon että tyhjyys iskis.

Tietysti suurella summalla vois tehdä paljon hyvääkin. Mulla on aina ollu se mielessä, että auttaisin kaikkia näitä paikkoja, jotka hoitaa kodittomia eläimiä :)

Ei rahaa mä halua, mitä mä
        Sillä

• Olisin onnellinen jos kaikki olisi vain normaalia eikä vaan sotkua, olisin onnellinen jos voisin

• Voi Ilmannimi..mä toivon, että joku päivä sä saisit elää iloisemmalla mielellä ja eteenpäin toivekkaasti katsoen. Toivon, että sua ei enää ahdistaisi, vaan vapautuisit kaikesta tuosta, mikä mustaa mielen..

Voi Ilmannimi..mä toivon, että joku päivä sä saisit elää iloisemmalla mielellä ja eteenpäin toivekkaasti katsoen. Toivon, että sua ei enää ahdistaisi, vaan vapautuisit kaikesta tuosta, mikä mustaa mielen..

Niin toivon minäkin. Koti on mun ja mulla on oikeus päättää ketä sinne tulee.

• Sun_flower

Viettääkö porukat ystävänpäivää (huomenna) vai onko touhu mielestänne amerikkalaista hapatusta? Itellä valuu siirappi korvistaki kun näkee ton kauppojen krääsämäärän:/

• Ei_kiinnosta_

Naisten hömpötyksiin kuuluvat, näkeehän sen.

• Sun_flower
        Ei_kiinnosta_ kirjoitti:

Tiettyjen naisten, tää muija ei kyllä lämpene.

• En vietä

• Ei_kiinnosta_ kirjoitti:

En vietä. Yksi päivä ei ole sen tärkeämpi kuin muut. Ystävän päivä on joka ikinen arkinen elämän päivä.?

• AitoTOSIrealistiKokkola

Kaikesta selittelystä huolimatta vaikuttaa siltä että avaaja, eli sama ämmä on kaikissa muissakin kommenteissa, on kaikkea muuta kuin "onnellinen kaupunkilainen". Akka "kekkas" ottaa aiheeksi ikuisuuskysymyksen, johon ei ole koskaan saatu vastausta. Kaiken lisäksi ämmä odotti, että joku hänelle vastaisi. Mutta ei. Akka joutui ja näköjään joutuu vastaamaan aina itse itselleen muutamalla "loppuunkalutulla" nimimerkillä - naurettavilla logoilla muka tehostettuna, hah hah haaa!!!...

• Kolme_jo

Kappas vaan, Ressukka on oppinut 'rekkaamaan' nikin:D

• GurlingGirl
        Kolme_jo kirjoitti:

Kappas vaan, Ressukka on oppinut 'rekkaamaan' nikin:D

Ei tahavo mitään rekkaa, äly ei riitä. Se on käsinukke joka touhaa prepaid liittymän kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe