– Suomen aulius tutkia ja paljastaa synkkä kappale historiaansa on esimerkki ainutlaatuisesta ja esimerkillisestä kansalaisrohkeudesta, holokaustin tutkija kiitti.
Toimisiko Venäjä samoin omien todennettujen(!) massamurhiensa osalta??
https://www.ilkka.fi/uutiset/kotimaa/natsirikollisia-jaljittava-keskus-kehuu-suomen-selvitysta-ss-vapaaehtoisista-ainutlaatuista-ja-esimerkillista-1.2873289
Holokausti-tutkija Zuroff kiittää Suomea
2
<50
Vastaukset
- hullusuomi
Jos itsensähakkaaja Suomi olisi ihminen, se vetäisi itsensä hirteen kaikista maailman pahoista teoista ja tekisi sen vielä monta kertaa peräkkäin.
Montakohan suomalaista ihannevaltiota rakentaman menneitä menehtyi Joosefin vainoissa. Amerikansuomalaisia narrattiin sieltä sikäläisen lama-ajan aikana joukoittain kommunismia rakentamaan, ja pettymys oli ankara heti sinne päästyä. Jotkut jopa ottivat traktorinsakin mukaansa että olisivat sen kanssa saanee tehdä töitä mut traktorikin hävisi sen tien, ja porukat metsätöihin. Vaikka pitivät olla vapaita niin oli aseelliset saattajat työmaalle mennessä niinkuin työtä valvomassa ja takaisin tullessa. Eräs isoeno oli näitä amerikkalaisia jotka kokivat sen homman, pääsi ihme kyllä takaisin kun isänsä antoi takuut että elättää sen täällä kapitalistisessakin maassa, tosin läksi amerikkaan takaisin ja oli sanonut että ennemmin saa ampua ennenkuin menis ryssänmaalle takas. Sitäkin voisi selvittää montako näitä tälläisiä suomalaisia siirtolaisia amerikasta muutti venäjälle ja moniko pääsi takaisin, näistä täältä lähteneistä punikeista nyt ei tarvitse pitää lukua, niistä voi sanoa että saivat mitä ansaitsivatkin Nyt sitten pidetään lukua muutamasta juutalaisesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566