Antti Rinne kertoo fasebookissa, lihaksiensa vahvistumisesta. Hän onnistuu jo nostamaan oikean käden peukaloa ja kuvan mukaan näyttää varsin tyytyväiseltä saavutuksestaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c4971499-343f-4de8-aec7-f12a5f86b620
Espanjassa hän sai sairaalabakteerin, ja Suomeen palattuaan hänelle tehtiin sepelvaltimon pallolaajennus, joka Rinteen mukaan olisi pitänyt suorittaa jo Espanjassa.
Henkilökohtaisesti minua huolestuttaa, aiheuttiko pitkittynyt sepelvaltion tukos hapenpuutetta aivotoiminnassa? Sen Antti kertoo varmaan myöhemmin, mutta kumminkin ennen pääministeriksi alkamistaan.
Bussikuski palaa paikalleen.
6
<50
Vastaukset
- SossupaskaaOvatVain
Viakra on vaarallinen aine noin huono kuntoiselle rähjälle eikä pitäisi ollenkaan mennä huoriin, kun pumppu on täysin loppu. Jos ainoastaan peukalon saa nousemaan niin miten muukaan enää on tuolle rähjälle mahdollista?
- rehellisempitilalle
Viina pois ei sovi ollenkaan,pahapäinen reuhaaja.Eikä varmaan seiso enään,kuin järki,tuollainen pöhöttynyt sossu.
- EiVoiLuottaaAnttiin
Kuvasta ei voi varmuudella päätellä, nostaako Antti itse peukaloa vai auttaako vaimo.
- Vanhaope
Ana on sossuille optimaalinen laumanjohtaja. Suomen mahdollisuudet länsimaalaistua paranevat kun kusetukset ovat yhä kömpelömpiä " lupien myöntäjä puolueelta" .
- uusialkusit
Kunhan Sipiläntollon lauma kortistoon..
- VoiHyväSossuSentähän
Haluatko että tämän lauman elatus aletaan maksaa verovaroista, kuten demarien kannatusjoukon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878