https://www.is.fi/viihde/art-2000005997324.html Nuori Sally Spectra eli amerikkalaisnäyttelijä Courtney Hope on vieraillut Suomessa jo 10 kertaa. Hän ylistää suomalaisia varauksettomasti. Punakutrinen Courtney Hope, 29, liukastelee Helsingin Allas Sea Poolin pihamaalla. Lumikaupunki on juuri muuttunut loskakaupungiksi, mutta mikään sää ei Yhdysvaltojen pohjoisosien Michiganissa syntynyttä ja Dallasissa asunutta näyttelijää hätkähdytä.
– Tähän saakka olen kyllä lompsinut kunnon talvisaappaissa, ja nämä ostin vasta eilen pressipäivää varten, Hope esittelee siroja nilkkureitaan.
Courtney on jo Suomi-konkari. Viime aikoina hän on tiuhaan matkustellut maahamme kuvauksiin, sillä tähti on suomalaisen Remedy Entertainment -pelifirman uudessa Control-pelissä. Hope oli mukana jo suosikkipeli Quantum Breakissa (2016) sivuhahmona, mutta nyt uusi Jesse-hahmo on pelattava päähahmo. Peli ilmestyy tänä vuonna.
Sievä Sally
Rienax
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042