Sinuna nainen luopuisin ihan kokonaan miehistä

Haba_nero

Olet aivan liian hankala kenellekään miehelle. Ehkä jopa itsekin aavistelet, että näin taitaa olla näreet.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Habannero

      Älä höpsi 😂 Sulle olisi just passeli, yhtä änkyrä kun sinäkin🤣

      • meetooooo

        Tällaiset manipuloivat ihmiset aiheuttavat paljon turhaa pahaa maailmassa.

        Samoin sellaiset manipuloivat miehet, jotka ovat vain yksinkertaisesti huonoja häviäjiä – nainen on "hankala" kun se ei huoli täysin sopimattomia.


      • tahdonänkyrän

        Ehdottomasti pitää olla änkyrä nainen minulle. Omapäisyys on mielestäni hyve.


      • Habannero
        tahdonänkyrän kirjoitti:

        Ehdottomasti pitää olla änkyrä nainen minulle. Omapäisyys on mielestäni hyve.

        Mites meinasit sellaisen kanssa pärjätä?🤣


      • tahdonänkyrän
        Habannero kirjoitti:

        Mites meinasit sellaisen kanssa pärjätä?🤣

        Niin kuin tähänkin asti. Pitkä suhde hankalan itseni kanssa, hyvin olen änkyröinyt. Välillä lyön änkyräpäissäni pääni hankaliin huonekaluihin, jotka törmäilevät kulkureitilleni.


      • Habannero
        tahdonänkyrän kirjoitti:

        Niin kuin tähänkin asti. Pitkä suhde hankalan itseni kanssa, hyvin olen änkyröinyt. Välillä lyön änkyräpäissäni pääni hankaliin huonekaluihin, jotka törmäilevät kulkureitilleni.

        Jaa mulla on tappama potkia.🤣


      • Habannero
        Habannero kirjoitti:

        Jaa mulla on tappama potkia.🤣

        Siis tapana potkia huonekaluja. 🤣


      • tahdonänkyrän
        Habannero kirjoitti:

        Mites meinasit sellaisen kanssa pärjätä?🤣

        On minulla jo hieman änkyrä-kokemusta. Ei siinä mitään suurempia ongelmia ole. Kiva kun kumpikaan ei ole lapanen 😉

        Olen tuo klo 15.00 kirjoittanut. Tuossa on joku muu välissä kirjoittanut samalla nimellä jostain syystä.


    • NäinOnNäinOn

      Nainen sinuna luopuisin kokonaan hampaista. Hengityksesi haisee kertakaikkiaan niin kaamealta.
      Nainen sinuna luopuisin pankkitilistäsi. Et kertakaikkiaan ymmärrä rahan päälle.
      Nainen sinuna luopuisin ystävistäsi.
      Ethän edes koskaan ole lähettänyt ystävänpäiväkortteja.
      Nainen sinuna luopuisin opiskeluhaaveista. Eihän sinulla ole lukupäätä.
      Nainen sinuna luopuisin hengestäsi.
      Et kertakaikkiaan loista hapenottokyvyssäsi.
      Nainen sinuna luopuisin sinusta. Kertakaikkiaan arvioin paremmin sinä itse.
      Nainen luovu kaikesta. Et kertakaikkiaan voi saada kaikkea.
      Nainen sinuna luopuisin ihmisoikeuksista.
      Kertakaikkiaan et ansaitse tulla määritellyksi ihmisenä jolla ihmisoikeudet.
      Nainen sinuna luopuisin dokaamisesta. Et kertakaikkiaan tiedä milloin on soveliasta dokata.
      Nainen sinuna luopuisin autopaikastasi. Ei sinulla kertakaikkiaan ole autoa.
      Nainen sinuna luopuisin. Näin on näreet.

    • nainensitänainentätä

      Sinuna luopuisin vieraassa naisessa roikkumisesta. Onko sulla yhtäkään tervettä asiaa, mikä pitää sua elämässä kiinni? Jos ei, niin sittenhän voit luopua turhasta elämästäsi.

    • älämölöövielkinpidät

      Taisi nainen luopua sinusta, vain. 😆

    • KenessäRoikut

      Eiköhän hänellä ole sama oikeus yksityiselämään kuin sullakin. Sullahan on yksityisasiat mallillaan, että siitä vain koko maailma mallia ottamaan.

    • Eiosasiirtoa

      Sinuna menisin aivojensiirtojonoon saisit eka paikan hyvässä lykyssä kun niitä aletaan siirtämään.😝

      • sivuhuom

        Ei ne toivottomille laita siirteitä!


    • Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kukaan mies ei voi ymmärtää minua.

    • Tämämulkvisti

      Se vaan täyttää päivänsä typerillä nettijorinoilla, aikas akkeli on ollut kun äijä on tohon jamaan joutunut ))

    • Hohohohooooo

      No joo joo, äläkä meuhkaa siellä! Piece if cake! Mitään edes miehistä ymmärrä....huoh

      • Jdksvhsgvwkxgh

        Piece if cake? Ei jumalauta 😁😂🤣 nyt repesin


    • Voisinääijäriepu

      Ettei asia nyt vaan olisikin päinvastoin, sinä olet se hankala osio jolle jäi vain tämä netissä riekkuminen ja hän nainen elää jonkun toisen miehen kanssa unelmaelämää eikä muistakkaan että on olemassa sinunlainen ressukka joka massapostaa tuskissaan nettiin mitä ilkeyksiä milloinkin keksii. Sinä olet menettänyt hänet.

    • Jalaton

      Olisi kiva nähdä kuka runoilija olet. Yksi akoista?

    • 4686

      Voi voi kun täällä taas ruikuttaa joku niin täydellinen mies, hänessä ei tietenkään ole mitään vikaa vaan se vika on aina toisessa. Mitäpä jos vaan jättäisit sen naisen rauhaan ja antaisit sen elää sitä omaa elämää ja elä sinäkin sitä täydellistä elämääsi siinä omassa kuplassa. Vai onko sinulla sitä omaa elämää.?

    • Oletoikeassa

      Aloittaja täysin oikeassa. Oikeanlaisia naisia on hyvin vähän.

      • tyhjiö

        Oikeanlaisia, hyviä naisia on tosiaan olemattoman vähän hankalille, typerille, vääränlaisille miehille. Voit itse miettiä, mistä mahtaisi johtua.


    • komeamiehetnam

      Kaipaan liiaksi komeiden miesten komeita kaluja, ja niiden aihettamaa nautintoa, etten kykene luopumaan miehistä.Jos kaikilla miehillä olisi nysämuna turhake jalkojen välissä ja timmin vatsan paikalla kaljakumpu, niin helppoahan tuo luopuminen olisikin,

    • thisaintnolifejustasong
    • eiköshomoillaoleomapalst

      Minä taas olen liian helppo kaikille naisille, kun homo en ole, jos olen paljastanut sellaisia asioitakin tytöille joilla voivat hallinnoida minua, tai siis jos luulevat pystyvänsä sellaiseen :D

    • Mansikkakakkua.luvassa

      Olen luopunut miehistä jo kauan sitten. 😄Keskityn nykyään lapseeni, harrastuksiini ja työhön. Olen aina viihtynyt melko hyvin yksin. Minua on haukuttu aivan riittävästi elämässäni. Nyt olen viimein sinut itseni kanssa.

    • Älä luovuta nainen. Luovuttamisessa ei ole järkeä yhtään. Luovutin aikoja sitten kunnes totesin, että tein sen turhaan.

      • Samatarvot

        Oletko sinä Myhverö hyvä ihminen?
        Kiitoksia sinulle, jos arvostat rehtiyttä ja hyvyyttä.


      • Samatarvot kirjoitti:

        Oletko sinä Myhverö hyvä ihminen?
        Kiitoksia sinulle, jos arvostat rehtiyttä ja hyvyyttä.

        En ole. Olen paha kuten kaikki muutkin. Tosin myönnän sen ja tulen pahuudestani koko ajan tietoisemmaksi. Taistelen sitä vastaan ja haluan siitä eroon.


      • kaislatuuless

        Joskus ihminen voi olla niin väsynyt ettei jaksa enää taistella. Silloin on parempi luovuttaa ja hyväksyä tilanne ettei riko omaa itseään enempää.
        🌾


      • kaislatuuless kirjoitti:

        Joskus ihminen voi olla niin väsynyt ettei jaksa enää taistella. Silloin on parempi luovuttaa ja hyväksyä tilanne ettei riko omaa itseään enempää.
        🌾

        Luovuttaa ei saa. "Epätoivo on niille ketkä kuvittelevat näkevänsä loppuun saakka", sanoi Tolkien. Ihmisen ei pidä yrittää olla viisaampi kuin voi olla. Me ei nähdä ajassa eteenpäin kuin kuvittelemalla ja kuvittelemme niin usein väärin. Itselleni on tullut vain paha mieli kun olen luovuttanut. Nyt tiedän, että sydämessäni on tunne joka ei sieltä poistu. Minun on siitä kerrottava tai elettävä sen kanssa. Luovuttamalla se ajaa masennukseen. Koska se tunne ei katoa. Se patoutuu.


      • kaislatuuless
        Myhverö kirjoitti:

        Luovuttaa ei saa. "Epätoivo on niille ketkä kuvittelevat näkevänsä loppuun saakka", sanoi Tolkien. Ihmisen ei pidä yrittää olla viisaampi kuin voi olla. Me ei nähdä ajassa eteenpäin kuin kuvittelemalla ja kuvittelemme niin usein väärin. Itselleni on tullut vain paha mieli kun olen luovuttanut. Nyt tiedän, että sydämessäni on tunne joka ei sieltä poistu. Minun on siitä kerrottava tai elettävä sen kanssa. Luovuttamalla se ajaa masennukseen. Koska se tunne ei katoa. Se patoutuu.

        Jokainen kirjoittaa ja ajattelee tilanteensa omakohtaisesti. Niin sinä Myhverö, kuin minäkin. En tunne itseäni epätoivoiseksi. Väsyneeksi ja lopen uupuneeksi kyllä. Usko minua, että oon realisti kun kirjoitan luopuvani ja luovuttavani. En tee sitä tappiollisella mielellä vaan levollisesti hyväksyen oman tilanteeni. Minulla on rauha sisimmässäni.
        Olit kultainen kun kirjoitit kuin kannustaen minua. Kiitos.
        Hyvää yötä, Jeesus myötä.
        Kiitos tästä päivästä.
        🌾


      • kaislatuuless kirjoitti:

        Jokainen kirjoittaa ja ajattelee tilanteensa omakohtaisesti. Niin sinä Myhverö, kuin minäkin. En tunne itseäni epätoivoiseksi. Väsyneeksi ja lopen uupuneeksi kyllä. Usko minua, että oon realisti kun kirjoitan luopuvani ja luovuttavani. En tee sitä tappiollisella mielellä vaan levollisesti hyväksyen oman tilanteeni. Minulla on rauha sisimmässäni.
        Olit kultainen kun kirjoitit kuin kannustaen minua. Kiitos.
        Hyvää yötä, Jeesus myötä.
        Kiitos tästä päivästä.
        🌾

        Uskon minä. Hyvää yötä. Toivon että luopumisesi johtuu tunteiden loppumisesta, niin ne eivät palaa kummittelemaan.


    • ihanhyvätkuulottimetnuo

      Nyt on mukava kuunnella musiikkeja jotta en häiritse toisia laittamallani 300W 4ohm -vahvistinta lainkaan päälle, en häiritse toisia kerrostalossa siis: plyyshillä pehmystetut pikkuiset mutta aika hyvät :D

      Olisi tietystikin typerää jos keskellä yötä tulisi 300W teholla ääni jostain pelistä jotta koko kerrostalo heräisi sitten.

      Kuulokkeissa nahka on vähän huonoa kun se hiostaa, plyyshi on paras ja pehmeä materiaali korvia pehmentämässä.

    • eripariaolevat

      totta, olen luopunut jo ajat sitten!
      Näi o näreet!

    • Näinonnäreet

      Yksinkin pärjää, on pärjättävä, vaikka läheisyyttä kaipaakin ja rakkautta.

    • naisetonihania

      Ei mulla miehiä ole ollut enää aikoihin. Naisia vaan!

    • luovunkyllä

      Niin minä olen ajatellut tehdäkin ja ihan sen takia kun olen sattunut rakastumaan tulisesti erääseen naiseen ja uskon vieläpä tunteiden molemminpuolisuuteen <3

      • rakastunutnainenmäoon

        Oooh, kerro lisää tilanteestanne <3


      • mitässitämuuta

        Alkuun lähtökohdat oli todella huonot tällaisille tunteille, mutta eihän sille mitään mahtanut että näin vain kävi ja tunteet kun voivat syttyä missä ja milloin vain eivät ne sitä paikkaa/tilannetta kysele, ja vieläpä oikeastaan ekaa kertaa elämässäni näin vahvasti keneenkään naiseen ihastuin joten aika ihmeissäni olin ;) Nyt ei olla nähtykään aikoihin mutta silti nämä tunteet on edelleen tallella.. ikävöin ja ja ajattelen häntä ihan joka päivä. Vaikkei hänen tunteistaan ole mitään varmuutta niin silti jotenkin tuntuu että kyllä hänkin jotain tunsi, ehkei ihan yhtä voimakkaasti kuin minä mutta jotain kuitenkin, ja taisipa alkuun hänkin vähän säikähtää joka sai ehkä pakenemaan koko tilannetta ;)

        Olen iloinen että hänenlaiseen ihmiseen törmäsin elämäni aika, kunpa tiemme vielä joskus risteäisi, eivätkä erkanisi enää koskaan <3


    • Koskaliianläpinäkyvää

      Vastaus: Väärin meni arvelusi hankaluudesta ja omapäisyydestä Haba_nero!
      En ole hankala ihminen luulet vain näin, koska et tiedä totuutta.
      En ole myöskään omapäinen luulet vain näin, koska et tiedä totuutta.
      Mutta tätä et ehkä hoksannut:
      Olen luopunut miehistä jo vuosia sitten, en edes haaveile heistä nykyään.
      Paskaa olen saanut niskaani aivan liikaa ja vääränlaisia miehiä tavannut.

    • Hyyväjuttu

      Eiköhän sun oo nyt aika lopettaa mun ajattelu. Oikaise vaan ensin noi sun väärät luulot.

    • väärätmiehet

      niin oon luopunuki....

    • Ei_ikiknä

      Hänestä en luovu koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe