Asiasta julkaistiin viime viikolla julkaisu. Ensinnäkin ihmettelen, että selvitys tehtiin 74v. sodan jälkeen! 1960-luku mielestäni oli takaraja. Selvitys oli ympäripyöreä. Se ei johda mihinkään. Ilman muuta korvauksia juutalaiset kärkkyvät. Tiedän , että he ovat Jumalan omaisuuskansa. Tiedän heidän menneisyytensä pääpirteissään. Tiedän raamatusta heidän tulevaisuuden,sodat, millenium ym. Mielestäni yksilön aina pitää katsoa mitä minä olen tehnyt. Sama on voimassa kansakuntaan. No juutalaiset. Ristiinnaulitse, ristiinaulitse Hänet. Tulkoon Hänen verensä meidän ja meidän lasten päälle. Onko heillä kanttia pyytää suomalaislta mitään. Mielestäni 100x ei.
Suomalaissotilaat itärintamalla
4
58
Vastaukset
- Tiesitkoettä
Rovaniemellä oli eilen Holokausti näyttelyn avajaiset.
- KAPPARA
"Tulkoon Hänen verensä meidän ja meidän lastenlastemme päälle..!"
AMEN. Osasivatpa juutalaiset tuossa pyytää koko kansalleen PELASTUSTA!
Veressä on SOVITUS. JESHUAN VERESSÄ. ENSIN JUUTALAISILLE!!!- tosisuomalainen
koskahan viherpunikkikommareiden ja muiden kommariroistojen rikoksista
huudetaan kurkku suorana,ne on kommunismin aikana tappaneet
kymmeniä miljoonia syyttömiä ihmisiä.
- mikkelinmies7
On hyvä että näitä asioita tulee nyt esille. Ei nämä nuoret sotilaat kai murhaamaan menneet juutalaisia, vaan sotimaan. Wiesental-keskus oli kiitteli Suomen rohkeutta selvittää reilusti asiaa. Pyydetään anteeksi suomalaisten sotilaiden surmaamia juutalaisia ja muita. Jumala on anteeksiantavainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020