Litteänmaan Atlantis?

Keskustelut sensuroidaan näemmä muilla osastoilla joten koitetaan taas julkaista täällä salaliitto puolella. Eli voisiko tämä kuvassa näkyvä, keskellä saharan erämaata sijaitseva selittämätön muodostelma olla myyttien atlantis? Jos oletetaan vaikka että merenpinta on esimerkiksi ennemmin ollut korkeammalla?

Muodostelmassa on atlantiksen vaaditut 3 kehää maata, ja 2 kehää vettä

https://www.google.fi/maps/@21.0944936,-11.3583354,65608m/data=!3m1!1e3?hl=fi

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jotta tiedon vaivalla hankkinut henkilö saisi ansaitsemansa kunnian, niin löysin tämän tiedon myytinkertojat kanavalta youtubesta hakusanalla atlantis. En laita linkkiä ettei tämä viesti mene sensuuriin

      • Mielenkiintoisia litteänmaan atlantiksen karttoja. Eli sinun esittämän karttateorian mukaan Atlantis olisi sijainnut atlantin keskiselänteellä ja uponnut sinne muinoin tuntemattomasta syystä?

        Minun pikainen tutkimustyö on vain googletusta, mutta googlessa, tai siis minun käyttämässä bing hakukoneessa löytyy teoriaani tukeva kartta atlantiksesta jossa on kolme vesiympyrää, ja kaksi maa ympyrää. https://www.bing.com/th?id=OIP.j4TLF_8T3TthVVYQXM0QZgHaEK&pid=Api

        Henkilökohtaisesti uskon, että atlantis on sijainnut juuri sisämaassa ja muinainen vedenpaisumus on huuhtonut atlantiksen pois paikaltaan.

        Veden pinta oli korkeammalla ennen vedenpaisumusta, kunnes jäätiköt muodostui veden ollessa korkealla ja merivesi ei koskaan laskenut yhtä alas kuin ennen vedenpaisumusta jäätiköihin sitoutuneen veden vuoksi. Ilmastomme on lämmennyt 1500ekr lähtien ja vedenpaisumuksen aiheuttamat jäätiköt on sulaneet mitä totuutta nykyään yritetään kiistää että jääkausi myönnetään mutta siitä toipuminen on nimitetty ilmastonmuutos -valheeksi.


    • Errreett

      Kaksi harhaista ja älylliseltä tasoltaan heikkoa typerystä kirjoittelemassa.

      • aswwewww

        Tarkoitako nimimerkkejä Trexnonar ja Delphin? Niinpä!


      • Kaksi niin viisasta että valtaosalta stalkkereista menee tiedon ja sanojen viisaus yli ymmärryksen


      • Errreett
        Delphin kirjoitti:

        Kaksi niin viisasta että valtaosalta stalkkereista menee tiedon ja sanojen viisaus yli ymmärryksen

        Sinä tai Trexnonar ette ole onnistuneet kirjoittamaan tänne mitään järkevää.
        Olen sinua huomattavasti viisaampi ja tietäväisempi.
        Me tiedämme faktaksi tieteellisistä todisteista että vedenpaisumusta ei ole koskaan tapahtunut, samoin tiedämme maan olevan pallo.
        Te oppimattomat ja koulujakäymättömät idiootit olette säälittäviä.


    • Oudanekonbunkkeri

      Veikkaan kaivokseksi, mutta saattaapi olla jonkun valtion rakentaman bunkkerin päälle jätetty hiekkakerros.

      Esim. Länsimaat ovat jo vuosikymmeniä, vai joko se sata vuotta on tullut täyteen, vieneet Afrikasta (ryöstäneet) rikkauksia. Ei mikään ihme jos joku eliittiporukka pelkäisi maailma ajautuvan kaaokseen ja olisi siksi rakentanut sinne itselleen huippuluokan turvabunkkerit. Vieressä oudane, kylä Moskeijalla. Jospa rakentajat ovat muslimeja ja myös eliitti. Muslimieliittibunkkeri?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe