Voiko naisen liiallinen ulkonäköön panostaminen

hulluamuttatotta

kääntyä häntä vastaan?

Itse en ainakaan tuollaisia naisia huomioi, koska nuoruudessa saamani kokemukset osoittivat että tuollaiset naiset olivat monesti erittäin koppavia ja antoivat ymmärtää että heidän kynnys on niin korkea ettei edes kannata yrittää olla missään tekemisissä.

Niinpä en sitten ole ollutkaan. Välillä kuitenkin havainnut että kaunis ulkokuori ei aina merkitse että olisi kylmä sisältä, mutta jostain syystä minun on todella vaikea muuttaa juurtunutta käsitystäni ja täten jää tällaiset ihmiset vaille parempaa tutustumista.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämkasikaks

      joo kannattaa pysyä erossa semmosista joista näkee kauas,et elämä pyörii peilin edessä. nuorena itsekin viihdyin,mut enää en- vähän vilkasen et hampaat on puhtaat. joskus ollu parikin viikkoa ettei kertaakaan katsonut :D olin tosin metsässä-sit ku katsoin,niin oli aika hurja näky..!

    • Vuotava.nenä

      Ulkonäöllähän on merkitystä lähinnä parisuhteen perustamisen alkumetreillä. Aika lapsellinen tapaus osaa olla, jos vain ulkonäkö merkitsee.

    • päinvastoin

      On eri asia haluta ja osata. Ylikaunistuja pyrkii kauneuteen, mutta epäonnistuu usein, koska ei osaa.

      Nuorena mietin kovin, miksi muutamat naiset ovat tipahtaneen näköisiä, miksi heitä luullaan seksityöläisiksi. Lopulta sytytti. He pyrkivät juuri karttamaan tällaista vaikutelmaa, mutta osaamattomuuttaan tulevat toimineeksi päinvaston.

    • Elikkänäin

      Ihmisen kauneus tulee sisältä päin, oli hänen ulkokuorensa sinuun silmissä millainen tahansa.

    • plärää

      miten ihmisen sisäisen kauneuden näkee ulospäin ulkonäöstä?! (ei mitenkään) tässä oli kyse ulkoisesta eikä sisäisestä kauneudesta. ja siinäkin on makueroja..

    • Hatarallapohjalla

      No nytpä pulman loit " liiallinen ulkonäköön pamostaminen" ! Mitähän tuo tarkoittaa käytännössä? Ja jos vähän laajemmin tarkastellaan miehistä käytöstä versus naiskauneus, niin päästääkin syville vesille! Eli miehet ovat valmiita jopa maksamaan ns naiskauneudesta! Ja millaisia summia: suunnattomia! Ostetaan hörhelöä sun muuta, jalokivistä nyt puhumattakaan, että nainen olisi mahdollisimman upea, silikonit nyt aInakin jne. Että mitä tarkoittaa liiallinen ulkonäköön panostaminen? Jotkut naiset eivät millään tavalla edes tiedosta, ovatko kauniita vai eivät! Usein arvioinnin tekevät ulkopuoliset. Niihhhh..

    • Naiskauneusexpertti

      Milloin suominaista on voinut syyttää liiallisesta ulkonäköönsä panostamisesta.

    • Eivoitietä

      Et voi päätellä mitään ihmisen ulkonäöstä. Vaikka itse tykkään hoitaa itseäni, en voisi vähempää olla kiinnostunut toisen ihmisen ulkonäöstä, vaan siitä minkälainen ihminen itse on. Sitten joku toinen voi samoin pitää hyvää huolta itsestään ja hänelle myös ulkoiset asiat on tärkeitä, ja tekee päätöksiä ihmisistä ulkonäön perusteella.

    • kiusattu.ihminen

      Minä olen niin sanotusti luonnonkaunis yksilö. En halua laittautua koskaan, koska en halua huomiota. Huomiota saan kyllä näin naturellinakin, olen aina saanut. Valitettavasti.

      Ulkoinen kauneus ei ole mikään onnen lähde. Enemmän se on tuonut elämääni kaikenlaista negatiivista.

      Pahimpia ehkä ilman mitään syytä ilkeilevät naiset (tai no, 'ilman syytä', jotain kateuden tapaista turhaahan se syy on).. Tulee joskus erittäin paha mieli, kun joutuu aiheettoman vihan ja ilkeilyn kohteeksi. Riittää, kun vain on olemassa ihmisten ilmoilla. Pitäisi ilmeisesti oleilla vain kotona.

      Sitten on tuijottelijoita ja töllääjiä, joille olen jopa joskus tiuskaissut, että mitähän tuijotat.. Vastauksena olen saanut 'en ole koskaan nähnyt noin kaunista ihmistä'. Ihan hemmetin outoja tyyppejä on maailmassa.

      Ilkeimpiä naisia ovat itseäni kohtaan olleet useimmiten ne meikkipurkeista ynnä muusta sellaisesta ulkonäkönsä koonneet tyypit.

      Mutta eniten on loukannut joidenkin ystävien kateus. Eräs sanoi, että ei esim halua esitellä minua uudelle miesystävälleen, koska ulkonäköni on mikä on..pelkää kuulemma, että mies ihastuisi minuun.. En ole ikinä tehnyt mitään sellaista, mikä antaisi aihetta pelätä, että 'veisin' jonkun miehen.. Mutta ilmeisesti ansaitsen tämänkin kohtelun, ulkopuolelle sulkemisen.. Kelpaan kyllä ystäväksi silloin, kun ollaan jotain vailla.

      Joo..parempi ryhtyä erakoksi. Suurin osa ihmisistä on täysiä p-kasoja.

    • Totta.on

      Kyllähän se vaan kertoo sisäisestä ihmisestä sekin ulkonäkö ja esim. kova meikki. Näyttävä meikki voi kertoa epävarmuudestakin kuin myös kovuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe