Olisi voinut tuoda sen kaikkien nähtäville.
Se miksi jeesus ei todistanut jumalaansa oli, että jeesus yksinkertaisesti valehteli.
Jos jollain saa vallan täytyy se myös todistaa, muuten jää vaalipuheeksi.
jeesus ei näyttänyt jumalaansa
10
77
Vastaukset
- 12____13
Raamatun mukaan Jumala on rakkaus. Jeesus todellakin näytti Jumalan.
"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus".
1 Joh. 4:8- rakkaudentunne
Eli murhaajan rakkaus on teidän jumalanne.
Aloittaja ei näe eikä koe rakkautta, vilpitön hän kyllä on, se mitä ei ymmärrä täytyy olla vale.
Rakkaus on pitkämielinen, ei etsi omaansa, ei ylpeile
Tieto paisuttaa, mutta rakkaus rakentaa.
13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Jumala on rakkaus.- rakkaus-valitsee
Kyllä minä näen rakkauden, uhrautuu rakkaiden puolesta.
Minä ymmärrän sen, mutta en ymmärrä rakkautta kaikkien puolesta.
Uhrautuminen ei tosiaankaan ole rakkautta, se on alistamista, se alistaa kohteensa ikuiseen kiitollisuuden velkaan.
Jumala ei uhraudu, ei uhrannut alistaakseen. Jumala on rakkaus. Tosin se ehdottaa luterilaisuuden riisumisen uhkailun ja alistamisen taakasta. Rakkaus ei uhraa, ei alista.
Jeesus ei uhrautunut hän näytti anteeksiannon ja ylösnousemuksen eli rakkauden.
Miten sinä näyttäisit rakkauden jokaiselle vastaantulijalle. Minusta Jeesus osoitti esimerkkinsä jokaiselle
Kuten kaikki muukin tämä on katsojan silmässä, kun koet etä joku valehteli, mitäpä siihen lisäämään. Jumala ei estä sinua kertomasta että Jeesus valehteli, siksi Hän on Jumala- Jeesus-Jumalan-rakkaus
Pelastus on Juutalaisista =Jeesuksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=cb5mfSztwUc Mitä? Yli 30 vuottahan Jeesus omassa persoonassaan Jumalaa ihmisille esitteli.
- hiekkakansantyhmyys
Nykyaika olisi suljettu mielisairaalaan.
Jeesus vastasi: "Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: 'Anna meidän nähdä Isä'? Joh 14:9
Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden. Joh.14:11 Niin tekojen tähden siinä vastaus.- samanykyaikana
Näitä kavereita löytyy laitoksista.
Ei vakuuttanut kansaa eikä juutalaisia.
Muutama hörhö seuraaja oli vakuuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983