Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paavi allekirjoitti maailmanrauhan muslimin

ALERTNET

kansssa mutta teologit eivät ehtineet tarkistaa:
www.lifesitenews.com/
news/papal-theologian-never-saw-final-draft-of-human-fraternity-doc-contrary-to-

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohannaÄllä

      Höpö höpö. Tuollaiset julistukset eivät edusta mitään opetusvirkaa. Miten ne voisivatkaan? Tarkistin asian vielä muuan papilta ulkomailla.

    • ettäsellaistapaavia

      Eihän tuo sitä rauhaa tuo, mieti, mitä vatikaanissa on itsessään tapahtunut ja millaisia rikoksia k.o. henkilöt ovat tehneet.
      Sahan sitä olla ulkokultainen, mutta todellisuus on sitä, joka vaikuttaa käytännössä. Eihän kaikki ole vihamielisiä, mutta silti ihmiset sotivat toisiaan vasten monessa maassa. Todellisuudessa poliitikot aiheuttavat sodat ja rahalla taas luodaan rauha ja sen siirroilla uusia sota-alueita.
      Eurooppa näyttää tuleen sellaiseksi.
      Nimittäin pääomaa häviää euroopasta paratiiseihin kokoajan.
      Historia todistaa itseään ja ihmisen tyhmyyttä.

    • Katolinen paavi halusi katolisuuden ja itsensä alamaisiksi kaikki maailman asukkaat. Mutta afrikkalaiset ja arabit eivät luottaneetkaan häneen. Sitten paavi kumppaneineen valitsi luotettavan ja uskollisen palvelijansa ja lähetti hänet Arabiaan. He antoivat tälle nimeksi Muhammed ja tämän tehtävänä oli perustaa uusi uskonto, johon hän saisi kaikki alueen arabit ja afrikkalaiset luottamaan ja liittymään. Näin kehitettiin islam. Mutta tämä luotettu mies Muhammed uusine alaisineen enää suostuneetkaan katolisuuteen ja paavin alaisuuteen. Oma valta oli himottavampi ja näin he eivät liittyneet katolisuuteen vaan kehittyi muslimien satu. Paavit ovat julkisuudessa piilossa aina haaveilleet saavansa muslimit oman "kirkkonsa" hallintaan. Tämä rauhansopimus on askel tämän toteutumista.

    • Jeesus.unohdettu

      Pahinta julistuksessa on, että paavi sanoo julistuksessa Jumalan haluavan, että on kaikenlaisia eri uskontoja. Näinhän ei missään tapauksessa ole. Jumala haluaa, että kaikki ihmiset löytäisivät totuuden. Jeesus sanoo: "Minä olen tie , totuus ja elämä". Jeesus käskee tehdä kaikista ihmisistä hänen opetuslapsiaan. Julistus on väärää opetusta.

      • Xxxxz

        "Kaikilla tulisi olla vapaus itse valita uskontonsa...etc"
        Sinä puhut täyttä soopaa.


      • Jeesus.unohdettu
        Xxxxz kirjoitti:

        "Kaikilla tulisi olla vapaus itse valita uskontonsa...etc"
        Sinä puhut täyttä soopaa.

        Tässä on suora lainaus julistuksesta Vatikaanin sivulta. Ei Jumala kristinuskon mukaan halua eri uskontoja., koska kaikista uskonnoista vain yksi johtaa taivaaseen.

        "The pluralism and the diversity of religions, colour, sex, race and language are willed by God in His wisdom, through which He created human beings. "


      • Anonyymi

        Ei ole opetusvirka.Ei missään nimessä


    • 93stpj

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe