Miten se silloin voi liikaa olla heille, jotka ei itse tee omaa ennustettaan.
He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen. Jos minä kokemuksesta sanon että juna menee tästä ohi yleensä 13.58
ja he sanoo jotka ei asiaa tiedä, ettei se mene silloin. Mistä he tietää sen jos eivät ole sitä kokeneet. Kun puolueiden vaalitulosta ennustellaan, joka ei gallupjohtajjien mukaan ole mukana gallupeissa, vaan sen hetkinen tilanne heiltä joille kysymykset tehty. Miten siitä voi heidän lailla tehdä vaalipäivän ennusteen ?
"Pystyyn_kuolleen ja minun vaaliennusteita kai pitäisit luotettavimpina, kun niitä jo moneen kertaan olet kaipaillut. Kuitenkin komppaan tässä ”Pystyä”"
-eli, kun teitä kaksi, niin todennäköisyys 50 % muuttuu 2x =100 %:ttiseksi.
Noinko lasket matikalla vaaliennusteesi?
Voi hyvät hyssykät !
Kyllä tekee mieleni lisätä : "tyhmä saa olla muttei pöljä".
Näytä nyt Kapi ne ennusteesi, kun sanoit että ne ennusteesi on luotettavampia.
26 % keskustalle
20
61
Vastaukset
- oikeaan
Tarkoitat typerys miinus 26% kepuketkulle viime vaalista..
- Aitopotilasjohtaja
HO HOO , HO HOO
alle 10 % - lestapuolueenkohtalo
Muusta tiedä, mutta kepun juna meni niin lujaa Sipilän ohjaamana, että merkittävä osa kannattajista jäi kyydistä:)
- junaolietuajassa
Osuma!
- Mene.jo.nukkumaan
Pankkomajuri sai ennusteista uuden pakkomielteen. Samaa inttämistä päivästä toiseen.
- hupaisapalstahantämä
Jotain vedätystä.
Milloinkahan se "palstaparannus" ylläpidon osalta tulee? Tarvitseeko tullakaan?
ps. Kapi taisi kertoa aikoinaan täällä pettäneensä vaimoaankin? Miksihän se sellaista tällä palstalla?
Yritähän nyt rauhoittua. Ihaile vaikka tätä kuvaa ja elä nykypäivää.
https://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/tulos- Tulkaa.nyt.ominenne
Tulkaa nyt ennusteinenne tänne, kun sanotte sen teillä olevan parasta laatua.
Kapin mukaan jo vaalitulosta viosi siihen verrata. Pystykin taas ampuu väärään
en ole kohde tarkoittamaansa eduskuntavaalitulokseen kelle sillä vastasi, se meni
jollekkin toiselle. Mutta näin Pysty näyttää taas kerran Kapin jengiin kuulumistaan
tuollakin väärään suuntaan ampumallaan räkäpäällä.
Kun kaikki muukin on parasta niin myös silloin vaalin enneustaminen onkaikkein parasta kuten jo kehaisikin hänellä ja Pystyllä se olevan. Ainakin minä pidän edelleen kiinni 26 % kunnes toisin todistetaan kepun tuloksen tulevan. Nyt oleva 21,1 % kuten Pysty tuossa linkissään näyttää, sekin oli Kapin mukaan muuttunut, kun gallup ajoi sen ohi. Täytyykö minun tehdä puolestanne vaaliennuste, ei gallup gallup ikaan, vaan ihan vaaliennuste 14.4 tilaisuuteen teidänkin puolestanne. Kerään vain ilmitulleita viesteistänne ja sen hundeeraan matikan avulla sopivaksi.
Em käytä pohjana kunnallisvaalituloksia, kuten eräskin galluppäällikkö sanoi heidän tehneen eduskunta gallupeissa. Kapilla pohjana jopa että keskusta lakkaa tyystin.
Katsotaan miten se saa liekin lepattamaan.- PankkoFrånHundera
Tee muiden puolesta vaaliennuste ja hundeeraa (??) se matikan avulla.
- Sossut.epäkunnioitettuja
Lainaan Kapia " jos jollakulla on parempi RUK todistus, näytä se "
Jos jollakulla on parempi vaalitulos, näytä se. Ja se on nyt paras voimassa oleva kepun 21,1%.
Siinä ei ole istuttu edes everstin vieressä, se tullut ihan ihmisten, kansalaisten mukana vaalista.
Sitä pitää kunnioittaa, eikä halveksia kansan demokraattista tahtoa. Sama kahdenkaakauden päästä
vaali, sitä pitää kunnioittaa, eikä Antti Rinteen tapaan ensimmäisenä vappuna olla vaatimassa sen mitätöimistä, kuten istuvalle hallitukselle vaati. Oli kuka oli saa kannustukseni, demokratia on niin kallis asia, sitä pitää helliä. Demokratiassa voi olla erimieltä, mutta lopputulos tulee äänestyksin.
Ei me voida maata lopettaa siihen paikkaansa, ettei kukan ota johtajuutta. - mihinkusetusjohtaa
Sipilä teki ketkukepusta varoittavan esimerkin historiaan.
- pankkohöpinöitä
Millä tavoin uskottavampia ovat sellaiset vaaliennusteet, jotka perustuvat yksittäisten ihmisten, yhden henkilön arviointien ja mielipiteiden pohjilta? Onko yksi henkilö otantana vakuuttavampi ja antaa luotettavamman tiedon kuin esim. 2 000 ihmisen haastatteluista tieteelliseen tutkimukseen perustuva gallup?
- Tuskin.eroja
Riippuen kummassakin vastaajista. Yksittäisiä ne tuhatkin on 2500 :sta.
Mutta eiköhän yksi tee siinäkin gallupeissa sen lopullisen tuloksen.
Eli tilanne on 1-1. Alibina vain kyselyt. Lähinnä nämä tehdään median käyttöön. - pankkohöpinöitä
Tuskin.eroja kirjoitti:
Riippuen kummassakin vastaajista. Yksittäisiä ne tuhatkin on 2500 :sta.
Mutta eiköhän yksi tee siinäkin gallupeissa sen lopullisen tuloksen.
Eli tilanne on 1-1. Alibina vain kyselyt. Lähinnä nämä tehdään median käyttöön.Miten yhden henkilön otantaa voi verrata vaikkapa kahden henkilön otantaan, koska yhden henkilön otannassa kyseinen henkilö edustaa 100 %:ia otannan tuloksesta? Täten sinun "logiikallasi" Keskusta nousisi Suomen ykköspuolueeksi 100 %:n ääniosuudella. Vertaa vaikkapa 2500 äänestäjän otantaa Suomen äänioikeutettujen kokonaismäärään. Väitätkö edelleen, että yhden henkilön näkemys tuottaa luotettavamman tuloksen?
- Kapi.tasoa
Pysty oli yllättävän heikko tiedoissaan ja taidoissaan, luulojaan laittaa totena.
Jos Pystylle yhden kapin antaisi, se passeli, vastaa kun osaa ajaa plkupyörällä.
Muuttui käsitys hänestä.- Majurin.aikakone
Montako kapia sinulle, mielikuvitusmaailmassa elävälle pitäisi antaa? Tarinasi ovat olleet alusta lähtien kuin Munchhausenin kertomuksia, paitsi että vedät sepitteesi vielä enemmän överiksi kuin kuuluisa paroni. Onnea vaan sen aikakoneesi kanssa, kun seuraavan kerran "lähdet anopin kera ulkomaille".
- Anoppi.ja.aikakone
Majurin.aikakone kirjoitti:
Montako kapia sinulle, mielikuvitusmaailmassa elävälle pitäisi antaa? Tarinasi ovat olleet alusta lähtien kuin Munchhausenin kertomuksia, paitsi että vedät sepitteesi vielä enemmän överiksi kuin kuuluisa paroni. Onnea vaan sen aikakoneesi kanssa, kun seuraavan kerran "lähdet anopin kera ulkomaille".
On..on, ei sitä kukaan ole kieltänytkään.
Mutta itse aloitukseen, joka ei ole osaamis alueesi heiniä.
26 % keskustalle, ei tunnu lainkaan hassummalta, vaikka eduskuta nyt onkin yhteispeliä valiokuntineen.
Miksei he tee omaa ennustaan kun ovat suunapäänä sorkimassa muiden ennusteita.
He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen.
Paljonko sinun vaaliennusteesi on, vai osaatko sitä asiaa sisäistää. Heitetään Munchausenin jutut sinne lastentunnille, vaikka näkyy teitä joitain sekin kiehtovan.
Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa. - Pankkolanvitsiä
Anoppi.ja.aikakone kirjoitti:
26 % keskustalle, ei tunnu lainkaan hassummalta, vaikka eduskuta nyt onkin yhteispeliä valiokuntineen.
He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen.
Paljonko sinun vaaliennusteesi on, vai osaatko sitä asiaa sisäistää. Heitetään Munchausenin jutut sinne lastentunnille, vaikka näkyy teitä joitain sekin kiehtovan.
Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa."h" niinkuin "H"
- pankkohöpinöitä
Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa.Meinaatko sinä tupauuno, että eduskunta tekisi oman gallupinsa puolueiden kannatusennusteista? Miten se eroaisi minkään muun tahon tekemästä ellei eduskunta tekisi kyseisen kyselyn noilta 200:lta kansanedustajalta? Sehän betonoisi kannatuksen nykyisen eduskunnan kannatuksen, koska jokainen äänestäisi omaa puoluettaan. Mutta eihän kepulainen kieroutuneisuutesi estä sitä esittämästä. Sinäkin siis olet oppinut suhmuroimaan kepulaisittain.
- Majuri.von.Pankhhausen
Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa.Selviätkö omin avuin päivittäisistä askareista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165