26 % keskustalle

Elää.muiden.kravatissa

Miten se silloin voi liikaa olla heille, jotka ei itse tee omaa ennustettaan.
He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen. Jos minä kokemuksesta sanon että juna menee tästä ohi yleensä 13.58
ja he sanoo jotka ei asiaa tiedä, ettei se mene silloin. Mistä he tietää sen jos eivät ole sitä kokeneet. Kun puolueiden vaalitulosta ennustellaan, joka ei gallupjohtajjien mukaan ole mukana gallupeissa, vaan sen hetkinen tilanne heiltä joille kysymykset tehty. Miten siitä voi heidän lailla tehdä vaalipäivän ennusteen ?
"Pystyyn_kuolleen ja minun vaaliennusteita kai pitäisit luotettavimpina, kun niitä jo moneen kertaan olet kaipaillut. Kuitenkin komppaan tässä ”Pystyä”"
-eli, kun teitä kaksi, niin todennäköisyys 50 % muuttuu 2x =100 %:ttiseksi.
Noinko lasket matikalla vaaliennusteesi?

Voi hyvät hyssykät !

Kyllä tekee mieleni lisätä : "tyhmä saa olla muttei pöljä".

Näytä nyt Kapi ne ennusteesi, kun sanoit että ne ennusteesi on luotettavampia.

23

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeaan

      Tarkoitat typerys miinus 26% kepuketkulle viime vaalista..

    • Aitopotilasjohtaja

      HO HOO , HO HOO
      alle 10 %

    • lestapuolueenkohtalo

      Muusta tiedä, mutta kepun juna meni niin lujaa Sipilän ohjaamana, että merkittävä osa kannattajista jäi kyydistä:)

      • junaolietuajassa

        Osuma!


    • Mene.jo.nukkumaan

      Pankkomajuri sai ennusteista uuden pakkomielteen. Samaa inttämistä päivästä toiseen.

      • hupaisapalstahantämä

        Jotain vedätystä.
        Milloinkahan se "palstaparannus" ylläpidon osalta tulee? Tarvitseeko tullakaan?

        ps. Kapi taisi kertoa aikoinaan täällä pettäneensä vaimoaankin? Miksihän se sellaista tällä palstalla?


    • Tulkaa.nyt.ominenne

      Tulkaa nyt ennusteinenne tänne, kun sanotte sen teillä olevan parasta laatua.
      Kapin mukaan jo vaalitulosta viosi siihen verrata. Pystykin taas ampuu väärään
      en ole kohde tarkoittamaansa eduskuntavaalitulokseen kelle sillä vastasi, se meni
      jollekkin toiselle. Mutta näin Pysty näyttää taas kerran Kapin jengiin kuulumistaan
      tuollakin väärään suuntaan ampumallaan räkäpäällä.

      Kun kaikki muukin on parasta niin myös silloin vaalin enneustaminen onkaikkein parasta kuten jo kehaisikin hänellä ja Pystyllä se olevan. Ainakin minä pidän edelleen kiinni 26 % kunnes toisin todistetaan kepun tuloksen tulevan. Nyt oleva 21,1 % kuten Pysty tuossa linkissään näyttää, sekin oli Kapin mukaan muuttunut, kun gallup ajoi sen ohi. Täytyykö minun tehdä puolestanne vaaliennuste, ei gallup gallup ikaan, vaan ihan vaaliennuste 14.4 tilaisuuteen teidänkin puolestanne. Kerään vain ilmitulleita viesteistänne ja sen hundeeraan matikan avulla sopivaksi.
      Em käytä pohjana kunnallisvaalituloksia, kuten eräskin galluppäällikkö sanoi heidän tehneen eduskunta gallupeissa. Kapilla pohjana jopa että keskusta lakkaa tyystin.
      Katsotaan miten se saa liekin lepattamaan.

      • PankkoFrånHundera

        Tee muiden puolesta vaaliennuste ja hundeeraa (??) se matikan avulla.


    • Sossut.epäkunnioitettuja

      Lainaan Kapia " jos jollakulla on parempi RUK todistus, näytä se "

      Jos jollakulla on parempi vaalitulos, näytä se. Ja se on nyt paras voimassa oleva kepun 21,1%.
      Siinä ei ole istuttu edes everstin vieressä, se tullut ihan ihmisten, kansalaisten mukana vaalista.
      Sitä pitää kunnioittaa, eikä halveksia kansan demokraattista tahtoa. Sama kahdenkaakauden päästä
      vaali, sitä pitää kunnioittaa, eikä Antti Rinteen tapaan ensimmäisenä vappuna olla vaatimassa sen mitätöimistä, kuten istuvalle hallitukselle vaati. Oli kuka oli saa kannustukseni, demokratia on niin kallis asia, sitä pitää helliä. Demokratiassa voi olla erimieltä, mutta lopputulos tulee äänestyksin.
      Ei me voida maata lopettaa siihen paikkaansa, ettei kukan ota johtajuutta.

    • mihinkusetusjohtaa

      Sipilä teki ketkukepusta varoittavan esimerkin historiaan.

    • pankkohöpinöitä

      Millä tavoin uskottavampia ovat sellaiset vaaliennusteet, jotka perustuvat yksittäisten ihmisten, yhden henkilön arviointien ja mielipiteiden pohjilta? Onko yksi henkilö otantana vakuuttavampi ja antaa luotettavamman tiedon kuin esim. 2 000 ihmisen haastatteluista tieteelliseen tutkimukseen perustuva gallup?

      • Tuskin.eroja

        Riippuen kummassakin vastaajista. Yksittäisiä ne tuhatkin on 2500 :sta.
        Mutta eiköhän yksi tee siinäkin gallupeissa sen lopullisen tuloksen.
        Eli tilanne on 1-1. Alibina vain kyselyt. Lähinnä nämä tehdään median käyttöön.


      • pankkohöpinöitä
        Tuskin.eroja kirjoitti:

        Riippuen kummassakin vastaajista. Yksittäisiä ne tuhatkin on 2500 :sta.
        Mutta eiköhän yksi tee siinäkin gallupeissa sen lopullisen tuloksen.
        Eli tilanne on 1-1. Alibina vain kyselyt. Lähinnä nämä tehdään median käyttöön.

        Miten yhden henkilön otantaa voi verrata vaikkapa kahden henkilön otantaan, koska yhden henkilön otannassa kyseinen henkilö edustaa 100 %:ia otannan tuloksesta? Täten sinun "logiikallasi" Keskusta nousisi Suomen ykköspuolueeksi 100 %:n ääniosuudella. Vertaa vaikkapa 2500 äänestäjän otantaa Suomen äänioikeutettujen kokonaismäärään. Väitätkö edelleen, että yhden henkilön näkemys tuottaa luotettavamman tuloksen?


    • Kapi.tasoa

      Pysty oli yllättävän heikko tiedoissaan ja taidoissaan, luulojaan laittaa totena.
      Jos Pystylle yhden kapin antaisi, se passeli, vastaa kun osaa ajaa plkupyörällä.
      Muuttui käsitys hänestä.

      • Majurin.aikakone

        Montako kapia sinulle, mielikuvitusmaailmassa elävälle pitäisi antaa? Tarinasi ovat olleet alusta lähtien kuin Munchhausenin kertomuksia, paitsi että vedät sepitteesi vielä enemmän överiksi kuin kuuluisa paroni. Onnea vaan sen aikakoneesi kanssa, kun seuraavan kerran "lähdet anopin kera ulkomaille".


      • Anoppi.ja.aikakone
        Majurin.aikakone kirjoitti:

        Montako kapia sinulle, mielikuvitusmaailmassa elävälle pitäisi antaa? Tarinasi ovat olleet alusta lähtien kuin Munchhausenin kertomuksia, paitsi että vedät sepitteesi vielä enemmän överiksi kuin kuuluisa paroni. Onnea vaan sen aikakoneesi kanssa, kun seuraavan kerran "lähdet anopin kera ulkomaille".

        On..on, ei sitä kukaan ole kieltänytkään.

        Mutta itse aloitukseen, joka ei ole osaamis alueesi heiniä.


        26 % keskustalle, ei tunnu lainkaan hassummalta, vaikka eduskuta nyt onkin yhteispeliä valiokuntineen.

        Miksei he tee omaa ennustaan kun ovat suunapäänä sorkimassa muiden ennusteita.
        Miten se silloin voi liikaa olla heille, jotka ei itse tee omaa ennustettaan.
        He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen.

        Paljonko sinun vaaliennusteesi on, vai osaatko sitä asiaa sisäistää. Heitetään Munchausenin jutut sinne lastentunnille, vaikka näkyy teitä joitain sekin kiehtovan.
        Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa.


      • Pankkolanvitsiä
        Anoppi.ja.aikakone kirjoitti:

        On..on, ei sitä kukaan ole kieltänytkään.

        Mutta itse aloitukseen, joka ei ole osaamis alueesi heiniä.


        26 % keskustalle, ei tunnu lainkaan hassummalta, vaikka eduskuta nyt onkin yhteispeliä valiokuntineen.

        Miksei he tee omaa ennustaan kun ovat suunapäänä sorkimassa muiden ennusteita.
        Miten se silloin voi liikaa olla heille, jotka ei itse tee omaa ennustettaan.
        He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen.

        Paljonko sinun vaaliennusteesi on, vai osaatko sitä asiaa sisäistää. Heitetään Munchausenin jutut sinne lastentunnille, vaikka näkyy teitä joitain sekin kiehtovan.
        Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa.

        "h" niinkuin "H"


      • pankkohöpinöitä
        Anoppi.ja.aikakone kirjoitti:

        On..on, ei sitä kukaan ole kieltänytkään.

        Mutta itse aloitukseen, joka ei ole osaamis alueesi heiniä.


        26 % keskustalle, ei tunnu lainkaan hassummalta, vaikka eduskuta nyt onkin yhteispeliä valiokuntineen.

        Miksei he tee omaa ennustaan kun ovat suunapäänä sorkimassa muiden ennusteita.
        Miten se silloin voi liikaa olla heille, jotka ei itse tee omaa ennustettaan.
        He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen.

        Paljonko sinun vaaliennusteesi on, vai osaatko sitä asiaa sisäistää. Heitetään Munchausenin jutut sinne lastentunnille, vaikka näkyy teitä joitain sekin kiehtovan.
        Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa.

        Meinaatko sinä tupauuno, että eduskunta tekisi oman gallupinsa puolueiden kannatusennusteista? Miten se eroaisi minkään muun tahon tekemästä ellei eduskunta tekisi kyseisen kyselyn noilta 200:lta kansanedustajalta? Sehän betonoisi kannatuksen nykyisen eduskunnan kannatuksen, koska jokainen äänestäisi omaa puoluettaan. Mutta eihän kepulainen kieroutuneisuutesi estä sitä esittämästä. Sinäkin siis olet oppinut suhmuroimaan kepulaisittain.


      • Majuri.von.Pankhhausen
        Anoppi.ja.aikakone kirjoitti:

        On..on, ei sitä kukaan ole kieltänytkään.

        Mutta itse aloitukseen, joka ei ole osaamis alueesi heiniä.


        26 % keskustalle, ei tunnu lainkaan hassummalta, vaikka eduskuta nyt onkin yhteispeliä valiokuntineen.

        Miksei he tee omaa ennustaan kun ovat suunapäänä sorkimassa muiden ennusteita.
        Miten se silloin voi liikaa olla heille, jotka ei itse tee omaa ennustettaan.
        He silloin tyytyy tähänkin. Miksi he edes silloin arvostelee sen paikkansa pitävyyteen.

        Paljonko sinun vaaliennusteesi on, vai osaatko sitä asiaa sisäistää. Heitetään Munchausenin jutut sinne lastentunnille, vaikka näkyy teitä joitain sekin kiehtovan.
        Sinulla siinä yksi "h" liikana. Iskikö se nyt pankkolävitsiin, oikein vitsinä. Jolle Kapikin taputtaa.

        Selviätkö omin avuin päivittäisistä askareista?


      • Anonyymi00020
        Majuri.von.Pankhhausen kirjoitti:

        Selviätkö omin avuin päivittäisistä askareista?

        "Majuri.von.Pankhhausen"

        HO HOO HO HOO!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi00021

      Liian vanhaa, vuodelta 2019.

    • Anonyymi00022

      HHOHHOOOHHHIIIHHHHAAH.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe