Mistä löytää seuraa alapää herpestä sairastavalle? En löydä kuin yhden huonon sivuston.
Vastaukset 8
- Määvaan999
Hu huu?
- herp
Ei herpes tartu kun käyttää kumia. Et ole ainut jolla se on.
- Nasse88
Tarttuu vaikka ois kondomi.
- Määvaan999
?!?
- Aattelinvaan
Jos on jo HIV, niin ei kai se herpes enään haittaa vaikka sais kortsun käytöstä huolimatta?
- Määvaan999
???
- herb
samaa mietin minä... moni kammoaa heti kun kertoo
- Anonyymi
Ei kaikki kammoa. Jos suhde on muuten hyvä eikä ole ajatusta lähteä, niin sitten pitää vaan ottaa se riski ja harrastaa normaalia seksiä. Voi olla ettei välttämättä tulisi mitään, tai sitten voi olla että tulee. Joillain herpes aiheuttaa jotain sukuelimiin muttei kaikilla. Voi olla että saa oireettoman tartunnan
Itsellä kokemusta ei ole sp-herpestä sairastavasta, mutta olen ollut suhteissa ihmisen kanssa jolla on yskänrokkoa suussa. Pitää muistaa että meistä suurimmalla osalla on kai kuitenkin herpes. Kun tietää näistä asiosita niin ei enää pelota ja osaa suhtautua hyvin. On kamalaa kun ihmiset pelkäävät etteivät kelpaa kumppaniksi jonkun semmoisen asian takia jolle eivät itse voi mitään. :(
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520