Tonttu lääketieteen asiantuntijana

SinivihreäNainen

Tonttu kertoo Facebook-sivuillaan miten diabetesta hoidetaan väärin. Lääkkeiden sijaan diabetes tulisi hoitaa vitamiineilla!

Tonttu on siis pätevöittänyt itse itsensä myös lääketieteen asiantuntijaksi. Toivottavasti ipulaiset hoitavat itsensä kuntoon tonttulääketieteen keinoilla.

6

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svensktalande_bätrefolk

Eikös tää tonttu ollut se kaikeista kaksijakoisin ipuotus.. Virallisesti ulisee ja julkaisee lausuntoja yleisen terveydenhuollon ja terveyskeskusten puolesta, mutta blogillaaan kehuskelee käyvänsä itse pelkästään yksityisellä lääkärinvastaanotolla. Muuten politikointi keskittyy Kokoomuslaisten Kimmo Sasien palvontaan ja blogilla leipaistaan joskus piirakkaa..

• puoskarillevaan

Aha.SNllä onkin diabetes. Se aiheuttaakin monia ongelmia kuten näemme.

• öiset_hautausmaavieraat

Aha aiotko haastaa tontun ainutlaatuisen lääketieteellisen asiantuntijan paikalta ipussa? XD

Näillä meriitelillä ei puolue kyllä paljon kasva, woodoo lieneekin ainoa keino saada äänestäjiä, mutta onko zombeilla henkilökortit?

• tuuliviirikin_rennompi

Suorastaan herkullista on selata kaikkea pseudotieteellistä moskaa, mitä näiden ehdokkaiden blogeilta eri vuosien varrelta löytyy.

• Huhumylly_käy

Noniin. Tutkin tarkoin FB-postaukset (pahus, menin SN:n lankaan). Ei ainoatakaan vihjettä diabeteksen hoitamiseen vitamiineilla. Ketogeenista ruokavaliota sen sijaan hehkuttaa.

• ipun_malliin

HAL-KO-LII-TE-RIS-SÄ SE UU-SI SO-TE VEIS-TE-TÄÄN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe