Tonttu lääketieteen asiantuntijana

SinivihreäNainen

Tonttu kertoo Facebook-sivuillaan miten diabetesta hoidetaan väärin. Lääkkeiden sijaan diabetes tulisi hoitaa vitamiineilla!

Tonttu on siis pätevöittänyt itse itsensä myös lääketieteen asiantuntijaksi. Toivottavasti ipulaiset hoitavat itsensä kuntoon tonttulääketieteen keinoilla.

6

114

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svensktalande_bätrefolk

Eikös tää tonttu ollut se kaikeista kaksijakoisin ipuotus.. Virallisesti ulisee ja julkaisee lausuntoja yleisen terveydenhuollon ja terveyskeskusten puolesta, mutta blogillaaan kehuskelee käyvänsä itse pelkästään yksityisellä lääkärinvastaanotolla. Muuten politikointi keskittyy Kokoomuslaisten Kimmo Sasien palvontaan ja blogilla leipaistaan joskus piirakkaa..

• puoskarillevaan

Aha.SNllä onkin diabetes. Se aiheuttaakin monia ongelmia kuten näemme.

• öiset_hautausmaavieraat

Aha aiotko haastaa tontun ainutlaatuisen lääketieteellisen asiantuntijan paikalta ipussa? XD

Näillä meriitelillä ei puolue kyllä paljon kasva, woodoo lieneekin ainoa keino saada äänestäjiä, mutta onko zombeilla henkilökortit?

• tuuliviirikin_rennompi

Suorastaan herkullista on selata kaikkea pseudotieteellistä moskaa, mitä näiden ehdokkaiden blogeilta eri vuosien varrelta löytyy.

• Huhumylly_käy

Noniin. Tutkin tarkoin FB-postaukset (pahus, menin SN:n lankaan). Ei ainoatakaan vihjettä diabeteksen hoitamiseen vitamiineilla. Ketogeenista ruokavaliota sen sijaan hehkuttaa.

• ipun_malliin

HAL-KO-LII-TE-RIS-SÄ SE UU-SI SO-TE VEIS-TE-TÄÄN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      1463
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      122
      952
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      845
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      757
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      587
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    10. 48
      557
    Aihe