Tonttu kertoo Facebook-sivuillaan miten diabetesta hoidetaan väärin. Lääkkeiden sijaan diabetes tulisi hoitaa vitamiineilla!
Tonttu on siis pätevöittänyt itse itsensä myös lääketieteen asiantuntijaksi. Toivottavasti ipulaiset hoitavat itsensä kuntoon tonttulääketieteen keinoilla.
Tonttu lääketieteen asiantuntijana
6
63
Vastaukset
- svensktalande_bätrefolk
Eikös tää tonttu ollut se kaikeista kaksijakoisin ipuotus.. Virallisesti ulisee ja julkaisee lausuntoja yleisen terveydenhuollon ja terveyskeskusten puolesta, mutta blogillaaan kehuskelee käyvänsä itse pelkästään yksityisellä lääkärinvastaanotolla. Muuten politikointi keskittyy Kokoomuslaisten Kimmo Sasien palvontaan ja blogilla leipaistaan joskus piirakkaa..
- puoskarillevaan
Aha.SNllä onkin diabetes. Se aiheuttaakin monia ongelmia kuten näemme.
- öiset_hautausmaavieraat
Aha aiotko haastaa tontun ainutlaatuisen lääketieteellisen asiantuntijan paikalta ipussa? XD
Näillä meriitelillä ei puolue kyllä paljon kasva, woodoo lieneekin ainoa keino saada äänestäjiä, mutta onko zombeilla henkilökortit?
- tuuliviirikin_rennompi
Suorastaan herkullista on selata kaikkea pseudotieteellistä moskaa, mitä näiden ehdokkaiden blogeilta eri vuosien varrelta löytyy.
- Huhumylly_käy
Noniin. Tutkin tarkoin FB-postaukset (pahus, menin SN:n lankaan). Ei ainoatakaan vihjettä diabeteksen hoitamiseen vitamiineilla. Ketogeenista ruokavaliota sen sijaan hehkuttaa.
- ipun_malliin
HAL-KO-LII-TE-RIS-SÄ SE UU-SI SO-TE VEIS-TE-TÄÄN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852