Palmen murha

PakkoMonikulttuuriHelvet

Palme murha Oli selvästi poliittinen teloitus.
Palmen suuntaus meinasi niin nopeaan rakentaa ruotsista monikulttuuri sekavaltion.
Visiona oli Pohjolan Afrikka.
Tämä visio ei kaikille sopinut, joten ryhdyttiin vastatoimin.
Tosin vasta toimet johtivat lisääntyvään ruotsin tuhoon.
Ja nyt ruotsi jo vaikuttaakin Pohjolan Afrikalta.
Murha tutkimukset sotkeutuivat poliittisen luonteen vuoksi,,,,,

Pienemmässä muodossa, paikallispolitiikan tasolla, Imatralla ammuttiin 3 kpl kiihkoilevia Pohjolan Afrikan pakko rakentajia.
Tämä poliittinen toimi vaiettiin tehokkaasti. Liiankin tehokkaasti!!

13

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TehtyUmpitie

      Selvästi vavaikuttaa, ettei ollut halua selvittää taustoja.
      Se Oli Poliittinen ratkaisu tutkinnoissa.
      On myös laajalti maailmalla ollut käytössä tämä asioiden hämärrytys taktiikka.
      Ja sitten marttyyri politiikka, jne. Haitallisen tutkinnan alasajon meininkiä sotkun kautta.

    • valittu_teoloitus

      Palme murha Oli selvästi ulkopoliittinen teloitus.
      Palmen sympatiat Palestiinalaisia kohtaan sai Israelin raivoihinsa. Mossad hoiteli Palmen ja katosi jälkiä jättämättä.

      • VihaBasaari

        Olisiko Simon wiesenthal Vihabisnes ollut tässä apuna?


      • KovaKosto
        VihaBasaari kirjoitti:

        Olisiko Simon wiesenthal Vihabisnes ollut tässä apuna?

        Wisenthal verikosto järjestö on voinut kiihoittaa jotkut siionistit asialle ?
        Vai oliko mossadin suoratoimintaa?


    • Jhgkl

      Petterson ampui. Imatra analyysi kuin yhteys ufoihin.

      • Kokoomuslandiassa

        Yhteistä näissä taustana demari, ja ylimielinen halu alasajaa omaa kulttuuria ja yhteiskuntaa....
        Siis samoja ylimielisiä arvoja kuin kokoomus Kepussa ja vihreissä.


    • PoliittinenBisnes

      Suuri tutkinta on tehty.
      Mutta tutkimuksen tulos jotenkin tehtiin epäselväksi.
      Että ei ollut halua selvittää asiaa?
      Vai oliko se ns. täydellinen murha?

      Ilmeisesti tälläinen "Aurinkokuningas demari" oli uhka?

    • vuosisadanmatkustaja

      Ei Ruotsissa voi tehdä puolueetonta tutkintaa; polittiset realiteetit, näes!

      Itse olen sitä mieltä, että kun Palmet tulivat sinä perjantaina leffasta, Uffe kertoi vaimolleen, että tämä oli sitten tässä ja hän lähtee Arja Saijonmaan viekkuun heti huomenna. Lissun ylhäisaatelinen veri kuohahti, hän veti mutkan käsilaukustaan ja antoi paukkua. Murhatutkijoiden päälliköksi sattui pääsemään poliittinen kiipijä (sos.dem.) joka ei uskaltanut, tai ymmärtänyt kuulusteluttaa Lisbetiä; tai ehkä ylempää kiellettiin. Toteutui ns. Auer-efekti. Niinpä Olofin tapaus jää ikuisiksi ajoiksi Kansankodin traumaksi.

      Ilmankos Arja Saijonmaa oli Palmen hautajaisissa esiintymässä halaatti päällä kuin suojelusenkeli.

    • NäinseMennee

      Sitten tuo Lisbet vitsi. Miten hän sitten ampui itseään vaikka olisi Olofin ampunutkin. Lisbetin haavaa ei tosin kukaan lääkäri tutkinut ja hän oli vaihtanut takinkin kun saapaui poliisiauton kyydissä sairaalaan. Ei ambulanssin kyydissä niin kuin väitetään. Tässä on niin paljon mätää.

      Artikkeli siitä mitä tietoja Lisbet Palme vei mukanaan hautaan. Ei kerrota sairaalaan saapumisesta.

      https://www.expressen.se/nyheter/polisen-om-uppgifterna-lisbet-palme-tar-med-sig-i-graven/

      Polisen om uppgifterna Lisbet Palme tar med sig i graven. Mitä tietoja Hans Holmér vei hautaan?

      http://svenanerpalmemordet.blogspot.com/2011/07/nyckeln-lisbeth-palmes-kappbyte-oppnar.html#.XG2r0KBS91M

      Katsokaa kuvia. Lisbet juoksee sairaalaan. Hän oli tullut sinne poliisi autolla eikä ambulanssilla niin kuin media kertoo. Hänellä on päällään takki jossa on huppu ja edellisessä artikkelissa on kuva takista luodin reikineen missä ei ole huppua. Lisbetin tukkakin on erilainen tuossa kuvassa. Eikö luvassa olekaan Lisbet. Hän vei tuonkin tiedon hautaan.

      Laitan tämän saman viestin tähän alle sillä jos se poitettiin sen yläosan takia niin jätän sen tästä pois. Tässä en näe mitään sääntöjen vastaista.

      Sitten tuo Lisbet vitsi. Miten hän sitten ampui itseään vaikka olisi Olofin ampunutkin. Lisbetin haavaa ei tosin kukaan lääkäri tutkinut ja hän oli vaihtanut takinkin kun saapaui poliisiauton kyydissä sairaalaan. Ei ambulanssin kyydissä niin kuin väitetään. Tässä on niin paljon mätää.

      Artikkeli siitä mitä tietoja Lisbet Palme vei mukanaan hautaan. Ei kerrota sairaalaan saapumisesta.

      https://www.expressen.se/nyheter/polisen-om-uppgifterna-lisbet-palme-tar-med-sig-i-graven/

      Polisen om uppgifterna Lisbet Palme tar med sig i graven. Mitä tietoja Hans Holmér vei hautaan?

      http://svenanerpalmemordet.blogspot.com/2011/07/nyckeln-lisbeth-palmes-kappbyte-oppnar.html#.XG2r0KBS91M

      Katsokaa kuvia. Lisbet juoksee sairaalaan. Hän oli tullut sinne poliisi autolla eikä ambulanssilla niin kuin media kertoo. Hänellä on päällään takki jossa on huppu ja edellisessä artikkelissa on kuva takista luodin reikineen missä ei ole huppua. Lisbetin tukkakin on erilainen tuossa kuvassa. Eikö luvassa olekaan Lisbet. Hän vei tuonkin tiedon hautaan.

      • hahahahahahahaa

        Tähän väliin ei saa tallennettua mitään viestiä. Siihen on tehty poisto automaatti. Katotaan poistetasanko tämä.


      • Papapapattipa

    • VesiJaVisko

      Ylläpito palautti ton viestin kun reagoin siihen heti. Luuli varmaan että meikä on mennyt nukkumaan. Paljonko se saa palkkaa kun valvoo täällä kaiket yöt?

      NäinseMennee
      21.2.2019 0:13
      Tämä palautettiin mutta siinä alkuperäisessä oli toisenlainen alku ja luulin etä sen takia sensuroidaan mutta näköjään kaikki mitä rouca Palmesta puhutaan sensuroidaan.

    • Papapapatti

      https://www.youtube.com/watch?v=7yIj-jb1Na4
      https://www.youtube.com/watch?v=BKvn09kzn1c
      https://www.youtube.com/watch?v=BKvn09kzn1c
      Jos katsotte nämä kaikki osiot läpi vaikette kaikesta selvää saisikaan jos ette osaa pakkoruotsia tarpeeksi niin muistakaa tai huomioikaa, että tässä yritettiin saada Ruotsin poliisi syylliseksi valheellisilla väitteillä, jonka näkee heti jo ekassa osiossa (kohdasta 13:55 eteenpäin) kun Ann-Christine och hennes vänninna tapaa Dekorimamiehen ja kysyy tuolta kelloa niin videolla on ajaksi merkattu 23:15 eli sama aika jolloin pariskunta Palme lähtee elokuvateatterista kohti Dekoriman kulmausta. Kuusi minuuttia aikaa ja seuraavassa kohtauksessa näytetään jo kun pistooli pamahtaa (rouva luuli papatiksi) niin tytöt kuulevat laukaukset ja kääntyvät. He ovat siis kävelleet myös kuusi minuuttia ja kuulevat kovat pamaukset (papatti?).

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe