Etten saa unta. Komennellaan huivi päähän ja alustuksia jopa työpaikalla mun esinaista komennellaan. Mies ei voi ottaa käskyjä naiselta.
Myös uskovien miesten kirjoittelusta pahotan mielen.
Uskovat ilkeät miehet ahdistaa
34
<50
Vastaukset
- Samaatietä
Eka kerran kuulen tuollaisesta Suomessa ja kristittyjen keskuudessa.
- Aurorasarisus
Missä umpiossa sä elät,samaa tietä??
Aurorasarisus kirjoitti:
No en ole kyllä kans koskaan uskossaoloaikanani kuullut, että kukaan kristitty käskisi naisten peittää päänsä.
- Aurorasarisus
Tipale kirjoitti:
No en ole kyllä kans koskaan uskossaoloaikanani kuullut, että kukaan kristitty käskisi naisten peittää päänsä.
Tällä palstalla oli siitä viime viikolla kirjoitus.joku sekopää asialla.
- Samaatietä
Aurorasarisus kirjoitti:
Ei ainakaan minun naisystäväni ole koskaan puhuneet miesten painostuksesta ja ystäväpiirini on laaja.
En myöskään ole itse tullut uskovaisten miesten ahdistelemaksi koskaan. En ole kuullutkaan, että uskovat miehet komentelisivat naisia.
En sano etteikö aloitus olisi totta, mutta ei ole tullut koskaan vastaan.
Mutta seksuaalisesti ahdistelluksi olen tullut useinkin epäuskoisten miesten taholta 😠 Aurorasarisus kirjoitti:
Tällä palstalla oli siitä viime viikolla kirjoitus.joku sekopää asialla.
Juu, en sitä sano, etteikö voisi olla, kaiken maailman hörhöjä riittää.
- UskossaJo33Vuotta
Samaatietä kirjoitti:
Ei ainakaan minun naisystäväni ole koskaan puhuneet miesten painostuksesta ja ystäväpiirini on laaja.
En myöskään ole itse tullut uskovaisten miesten ahdistelemaksi koskaan. En ole kuullutkaan, että uskovat miehet komentelisivat naisia.
Mutta seksuaalisesti ahdistelluksi olen tullut useinkin epäuskoisten miesten taholta 😠Ap:n aloitus olikin vaan mustamaalata kristinuskoa - koskaan mitään tuollaista ei oikeasti missään kristinuskoisessa seurakunnassa ikinä tapahdu.
- Anonyymi
Samaatietä kirjoitti:
Mutta seksuaalisesti ahdistelluksi olen tullut useinkin epäuskoisten miesten taholta 😠Aurorasarisus Sanoin kerran eräälle naiselle, jolla oli maski naamalla, että' onpa sulla kauniit silmät. Se oli mahdoton seksuaalinen ahdistelu. Siis , häneltä ei näkynyt muuta, kuin silmät. Olikohan sinunkin ahdistelus samanlaista?
- Huivi
Kyllä Raamatussa naisen on alisteisena pidettävä huntua tai huivia.
- Hankielämä
Kattia kanssa.
- säkinsisään
Kyllä pitää peittää koko naama ja kaapu päälle,ovat niin rumia nää suomi hellariakat.Toista on ulkomaalaiset,osaavat pukeutua,eivät esittele intiimejä paikkojaan.
- Aurorasarisus
Siinä paha missä mainitaan
- tääontosi
Aurorasarisus kirjoitti:
Siinä paha missä mainitaan
Osui naulankantaan nimim.säkinsisään,hallelujaa,aamen.
- eräs_ulkomaalainen
juuri samaa mieltä. Ja lisäsksi: monissa maissa ei tulisi kuuloonkaan, että nainen katsoo vastaatulevaa miestä silmiin, huorat vain. Mutta täällä se on sallittu ja käytöstapa.
- tääontosi
eräs_ulkomaalainen kirjoitti:
juuri samaa mieltä. Ja lisäsksi: monissa maissa ei tulisi kuuloonkaan, että nainen katsoo vastaatulevaa miestä silmiin, huorat vain. Mutta täällä se on sallittu ja käytöstapa.
Pahinta on kun legginsit jalassa,lyhyt pieni paita päällä alapää pullottaen.Yhdelläkin ylipainoisella oli vaaleanpunaiset legginsit ja liian pieni toppi,alapää pullotti läpi,oksetus!!!!!
- Samaatietä
tääontosi kirjoitti:
Pahinta on kun legginsit jalassa,lyhyt pieni paita päällä alapää pullottaen.Yhdelläkin ylipainoisella oli vaaleanpunaiset legginsit ja liian pieni toppi,alapää pullotti läpi,oksetus!!!!!
Ai miehellä ?
- tääontosi
Samaatietä kirjoitti:
Ai miehellä ?
Oletko vähän tyhmä?Täs ketjussa puhutaan naisista.Alapää pullotti,kun oli läski,eli pillu pullotti!!!!!!
- Samaatietä
tääontosi kirjoitti:
Oletko vähän tyhmä?Täs ketjussa puhutaan naisista.Alapää pullotti,kun oli läski,eli pillu pullotti!!!!!!
Luulin vaaleanpunaiseksi pantteriksi.
- tääonmuhuivi
kyllä mun mummolla ol huivi aina.mut ei hän kampaajalla käynytkään.mä käyn ja ei tartte huivii.vetäköön huivin päähä kuka ei käy kampaajalla.
- tehtävä.kuvat
Luonnollistahan on, että työpaikalla, jos päähine on oltava, sitä on pidettävä.
Elintarvikepuoli esimerkiksi. Ja jos työpaikan esinainen ei hommaansa hallitse, niin hänen yläpuolellaan oleva esimies sitten tavallaan käskyttää häntä.
Eli ottakaahan lusikka kauniiseen käteen ilman mussuttamista, älkääkä olko naurettavia.
Monella alalla on virka-asut ja niitä on käytettävä ja jos ei käytä, pitää miettiä, miksi on mennyt työhön, jossa se huivi on oltava päässä.
Hieman räkninkiä, ennenkuin alkaa kirjoittelemaan. - Hunnun
Monet uudestisyntyneet miehet kuvaavat mummoja äitejään jotka huivissa kulkivat. Vetoavat Raamatun kohtiin missä mies on Jumalan kuva ja nainen miehen kuva ja kunnia ja miehen alisteinen kylkiluuapu joka osoittaa päähineen avulla alamaisuuden. Joku tutkija sanoi että oikeastaan Paavali tarkoittaa naaman peittävää huntua.
- Enkerrokuka
Pistän uhastaki huivin kohta ja tiukan solmun leuan alle. Kukka llinen läninki ja essu. Kyllä kelpaa talostella sitte ja pitää hiili valkeaa tuvan hällässä.
- tyhmiäsuominaisia
Hyvin teet,et ole niitä kaikkein älykkäämpiä,kun et osaa edes kirjoittaa.
- Enkerrokuka
tyhmiäsuominaisia kirjoitti:
Hyvin teet,et ole niitä kaikkein älykkäämpiä,kun et osaa edes kirjoittaa.
En niin, mutta sinnikäimpiä äijiä saa huiskia leipälapiolla etemmäs.
- huivihan.se.pitää.olla
Ja perinteisesti laita piippu hampaittesi väliin, luuta mukaan ja kissa, sitä älä unoha.
Myös kahvepannu - mielellään kuparinen, sisältä tinattu ja pannujauhatusta sekaan.
Kun kahveee on valmis, siis kirkkokahvee - laita muutama raesuolapala, että kahveesta häviää veen maku.
Niin, avot. Kyllä huivi siinä on poikaa akaatan päässä, sekä tiukka solmu leuvan alla.
Ja lentää suikauttaa sitten kokouksen jälkeen kotio. - Enkerrokuka
huivihan.se.pitää.olla kirjoitti:
Ja perinteisesti laita piippu hampaittesi väliin, luuta mukaan ja kissa, sitä älä unoha.
Myös kahvepannu - mielellään kuparinen, sisältä tinattu ja pannujauhatusta sekaan.
Kun kahveee on valmis, siis kirkkokahvee - laita muutama raesuolapala, että kahveesta häviää veen maku.
Niin, avot. Kyllä huivi siinä on poikaa akaatan päässä, sekä tiukka solmu leuvan alla.
Ja lentää suikauttaa sitten kokouksen jälkeen kotio.Kumikengät jalassa kumpsuttelisin keskikäytävää pitkin etupenkkiin istummaa. Nuuskamälli suupielessä istuissii ja nauraa röhnöttäsi mustilla hampaillani. .
Laulaa kiekaisin pontevalla ja kuuluvalla hartauella ilima kaiuttimiakki.
Kaivaisin sokeripalan essun taskusta ja huulet törröllää imisi kahavia talriikilta.
Ois se imelää elämää.
- esimerkkioli
joo.mun edesmenneellä isällä ol karvahattu talvella ja lippalakki kesäl,mut het otti päästään ku naapurin rouvat tul vastaa toivotti tervehdyksensä ja kätein ol isän kädessä ,puristi,ja mä niiasin,tervehdys oli aina.näin isäni taiskin olla ihan herrasmies.
- SairasAloitus
Ap ei todellakaan puhu kristinuskosta, vaan is.lamista. Siellähän kaikki on juuri tuollaista.
- Jisreel
Aloittaja miksi puhut muslimimiesten tekosista täällä?
He eivät halua totella naista, mutta kristitylle siinnä ei ole mitään ongelmaa.
Tuo kohta paljasti kyse olevan muslimimiehistä.- Voihuuto
Kyllä monille suomen naisille pitäisi antaa kurinpalautusta,niin ovat itteensä täynnä.Eilen ajattelin mennä Citykirkkoon mut onneksi katsoin sieltä videon.Siellä naiset edessä keimaillen tanssivat lippujen kanssa .Miehet muuttuneet neideiksi.Ei koskaan sinne.
- aloittaja.väärä.palsta
Samaa mieltä ettei helluntailaispalstalla pidä syyttää helluntailaisia muslimien tekosista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508