Uskovat ilkeät miehet ahdistaa

Surullinennn

Etten saa unta. Komennellaan huivi päähän ja alustuksia jopa työpaikalla mun esinaista komennellaan. Mies ei voi ottaa käskyjä naiselta.

Myös uskovien miesten kirjoittelusta pahotan mielen.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaatietä

      Eka kerran kuulen tuollaisesta Suomessa ja kristittyjen keskuudessa.

      • Aurorasarisus

        Missä umpiossa sä elät,samaa tietä??


      • Aurorasarisus kirjoitti:

        Missä umpiossa sä elät,samaa tietä??

        No en ole kyllä kans koskaan uskossaoloaikanani kuullut, että kukaan kristitty käskisi naisten peittää päänsä.


      • Aurorasarisus
        Tipale kirjoitti:

        No en ole kyllä kans koskaan uskossaoloaikanani kuullut, että kukaan kristitty käskisi naisten peittää päänsä.

        Tällä palstalla oli siitä viime viikolla kirjoitus.joku sekopää asialla.


      • Samaatietä
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Missä umpiossa sä elät,samaa tietä??

        Ei ainakaan minun naisystäväni ole koskaan puhuneet miesten painostuksesta ja ystäväpiirini on laaja.
        En myöskään ole itse tullut uskovaisten miesten ahdistelemaksi koskaan. En ole kuullutkaan, että uskovat miehet komentelisivat naisia.

        En sano etteikö aloitus olisi totta, mutta ei ole tullut koskaan vastaan.

        Mutta seksuaalisesti ahdistelluksi olen tullut useinkin epäuskoisten miesten taholta 😠


      • Aurorasarisus kirjoitti:

        Tällä palstalla oli siitä viime viikolla kirjoitus.joku sekopää asialla.

        Juu, en sitä sano, etteikö voisi olla, kaiken maailman hörhöjä riittää.


      • UskossaJo33Vuotta
        Samaatietä kirjoitti:

        Ei ainakaan minun naisystäväni ole koskaan puhuneet miesten painostuksesta ja ystäväpiirini on laaja.
        En myöskään ole itse tullut uskovaisten miesten ahdistelemaksi koskaan. En ole kuullutkaan, että uskovat miehet komentelisivat naisia.

        En sano etteikö aloitus olisi totta, mutta ei ole tullut koskaan vastaan.

        Mutta seksuaalisesti ahdistelluksi olen tullut useinkin epäuskoisten miesten taholta 😠

        Ap:n aloitus olikin vaan mustamaalata kristinuskoa - koskaan mitään tuollaista ei oikeasti missään kristinuskoisessa seurakunnassa ikinä tapahdu.


      • Anonyymi
        Samaatietä kirjoitti:

        Ei ainakaan minun naisystäväni ole koskaan puhuneet miesten painostuksesta ja ystäväpiirini on laaja.
        En myöskään ole itse tullut uskovaisten miesten ahdistelemaksi koskaan. En ole kuullutkaan, että uskovat miehet komentelisivat naisia.

        En sano etteikö aloitus olisi totta, mutta ei ole tullut koskaan vastaan.

        Mutta seksuaalisesti ahdistelluksi olen tullut useinkin epäuskoisten miesten taholta 😠

        Aurorasarisus Sanoin kerran eräälle naiselle, jolla oli maski naamalla, että' onpa sulla kauniit silmät. Se oli mahdoton seksuaalinen ahdistelu. Siis , häneltä ei näkynyt muuta, kuin silmät. Olikohan sinunkin ahdistelus samanlaista?


    • Huivi

      Kyllä Raamatussa naisen on alisteisena pidettävä huntua tai huivia.

      • Eli musliminaiset ovat raamatullisia.


      • Koska sen ajan kulttuurissa huivittomuus merkitsi, että oli prostituoitu.


      • No totta vitussa on piettävä sitä huivia.


    • Hankielämä

      Kattia kanssa.

    • säkinsisään

      Kyllä pitää peittää koko naama ja kaapu päälle,ovat niin rumia nää suomi hellariakat.Toista on ulkomaalaiset,osaavat pukeutua,eivät esittele intiimejä paikkojaan.

      • Aurorasarisus

        Siinä paha missä mainitaan


      • tääontosi
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Siinä paha missä mainitaan

        Osui naulankantaan nimim.säkinsisään,hallelujaa,aamen.


      • eräs_ulkomaalainen

        juuri samaa mieltä. Ja lisäsksi: monissa maissa ei tulisi kuuloonkaan, että nainen katsoo vastaatulevaa miestä silmiin, huorat vain. Mutta täällä se on sallittu ja käytöstapa.


      • tääontosi
        eräs_ulkomaalainen kirjoitti:

        juuri samaa mieltä. Ja lisäsksi: monissa maissa ei tulisi kuuloonkaan, että nainen katsoo vastaatulevaa miestä silmiin, huorat vain. Mutta täällä se on sallittu ja käytöstapa.

        Pahinta on kun legginsit jalassa,lyhyt pieni paita päällä alapää pullottaen.Yhdelläkin ylipainoisella oli vaaleanpunaiset legginsit ja liian pieni toppi,alapää pullotti läpi,oksetus!!!!!


      • Samaatietä
        tääontosi kirjoitti:

        Pahinta on kun legginsit jalassa,lyhyt pieni paita päällä alapää pullottaen.Yhdelläkin ylipainoisella oli vaaleanpunaiset legginsit ja liian pieni toppi,alapää pullotti läpi,oksetus!!!!!

        Ai miehellä ?


      • tääontosi
        Samaatietä kirjoitti:

        Ai miehellä ?

        Oletko vähän tyhmä?Täs ketjussa puhutaan naisista.Alapää pullotti,kun oli läski,eli pillu pullotti!!!!!!


      • Samaatietä
        tääontosi kirjoitti:

        Oletko vähän tyhmä?Täs ketjussa puhutaan naisista.Alapää pullotti,kun oli läski,eli pillu pullotti!!!!!!

        Luulin vaaleanpunaiseksi pantteriksi.


    • tääonmuhuivi

      kyllä mun mummolla ol huivi aina.mut ei hän kampaajalla käynytkään.mä käyn ja ei tartte huivii.vetäköön huivin päähä kuka ei käy kampaajalla.

    • tehtävä.kuvat

      Luonnollistahan on, että työpaikalla, jos päähine on oltava, sitä on pidettävä.
      Elintarvikepuoli esimerkiksi. Ja jos työpaikan esinainen ei hommaansa hallitse, niin hänen yläpuolellaan oleva esimies sitten tavallaan käskyttää häntä.
      Eli ottakaahan lusikka kauniiseen käteen ilman mussuttamista, älkääkä olko naurettavia.

      Monella alalla on virka-asut ja niitä on käytettävä ja jos ei käytä, pitää miettiä, miksi on mennyt työhön, jossa se huivi on oltava päässä.

      Hieman räkninkiä, ennenkuin alkaa kirjoittelemaan.

    • Hunnun

      Monet uudestisyntyneet miehet kuvaavat mummoja äitejään jotka huivissa kulkivat. Vetoavat Raamatun kohtiin missä mies on Jumalan kuva ja nainen miehen kuva ja kunnia ja miehen alisteinen kylkiluuapu joka osoittaa päähineen avulla alamaisuuden. Joku tutkija sanoi että oikeastaan Paavali tarkoittaa naaman peittävää huntua.

    • Enkerrokuka

      Pistän uhastaki huivin kohta ja tiukan solmun leuan alle. Kukka llinen läninki ja essu. Kyllä kelpaa talostella sitte ja pitää hiili valkeaa tuvan hällässä.

      • tyhmiäsuominaisia

        Hyvin teet,et ole niitä kaikkein älykkäämpiä,kun et osaa edes kirjoittaa.


      • Enkerrokuka
        tyhmiäsuominaisia kirjoitti:

        Hyvin teet,et ole niitä kaikkein älykkäämpiä,kun et osaa edes kirjoittaa.

        En niin, mutta sinnikäimpiä äijiä saa huiskia leipälapiolla etemmäs.


      • huivihan.se.pitää.olla

        Ja perinteisesti laita piippu hampaittesi väliin, luuta mukaan ja kissa, sitä älä unoha.
        Myös kahvepannu - mielellään kuparinen, sisältä tinattu ja pannujauhatusta sekaan.
        Kun kahveee on valmis, siis kirkkokahvee - laita muutama raesuolapala, että kahveesta häviää veen maku.
        Niin, avot. Kyllä huivi siinä on poikaa akaatan päässä, sekä tiukka solmu leuvan alla.

        Ja lentää suikauttaa sitten kokouksen jälkeen kotio.


      • Enkerrokuka
        huivihan.se.pitää.olla kirjoitti:

        Ja perinteisesti laita piippu hampaittesi väliin, luuta mukaan ja kissa, sitä älä unoha.
        Myös kahvepannu - mielellään kuparinen, sisältä tinattu ja pannujauhatusta sekaan.
        Kun kahveee on valmis, siis kirkkokahvee - laita muutama raesuolapala, että kahveesta häviää veen maku.
        Niin, avot. Kyllä huivi siinä on poikaa akaatan päässä, sekä tiukka solmu leuvan alla.

        Ja lentää suikauttaa sitten kokouksen jälkeen kotio.

        Kumikengät jalassa kumpsuttelisin keskikäytävää pitkin etupenkkiin istummaa. Nuuskamälli suupielessä istuissii ja nauraa röhnöttäsi mustilla hampaillani. .
        Laulaa kiekaisin pontevalla ja kuuluvalla hartauella ilima kaiuttimiakki.
        Kaivaisin sokeripalan essun taskusta ja huulet törröllää imisi kahavia talriikilta.

        Ois se imelää elämää.


    • esimerkkioli

      joo.mun edesmenneellä isällä ol karvahattu talvella ja lippalakki kesäl,mut het otti päästään ku naapurin rouvat tul vastaa toivotti tervehdyksensä ja kätein ol isän kädessä ,puristi,ja mä niiasin,tervehdys oli aina.näin isäni taiskin olla ihan herrasmies.

    • SairasAloitus

      Ap ei todellakaan puhu kristinuskosta, vaan is.lamista. Siellähän kaikki on juuri tuollaista.

    • Jisreel

      Aloittaja miksi puhut muslimimiesten tekosista täällä?
      He eivät halua totella naista, mutta kristitylle siinnä ei ole mitään ongelmaa.
      Tuo kohta paljasti kyse olevan muslimimiehistä.

      • Voihuuto

        Kyllä monille suomen naisille pitäisi antaa kurinpalautusta,niin ovat itteensä täynnä.Eilen ajattelin mennä Citykirkkoon mut onneksi katsoin sieltä videon.Siellä naiset edessä keimaillen tanssivat lippujen kanssa .Miehet muuttuneet neideiksi.Ei koskaan sinne.


    • aloittaja.väärä.palsta

      Samaa mieltä ettei helluntailaispalstalla pidä syyttää helluntailaisia muslimien tekosista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      413
      4872
    2. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      19
      1757
    3. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      195
      1407
    4. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      181
      1200
    5. Odotan että eroat

      Sitten vasta meidän suhde voisi alkaa. En halua mihinkään pettämiskuvioihin mukaan. Sun pitäis siis ottaa riski, että jä
      Ikävä
      57
      1191
    6. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      120
      1087
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      190
      1053
    8. Makea kysymys

      Tiedätkö onko kaivattusi perso makealle? 😋
      Ikävä
      91
      972
    9. Maailmankaikkeuden synty

      Universumi syntyi reilut 14 miljardia vuotta sitten ns alkuräjähdyksessä. Aluksi laajentuminen tapahtui jopa valoa nopea
      Luterilaisuus
      201
      948
    10. Ei siitä pääse yli eikä

      ympäri, että tunsin sinua kohtaan niin paljon ja aidosti, ettei siitä palaudu tutuin konstein. Jos vaikka aloitan siitä
      Tunteet
      52
      896
    Aihe